Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-06-22, 10:44   #1
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 719
Sharp$: 5947
Standard

Fotboll 22 juni


Följande dubbel spelas i japanska J-League:

Kashiwa Reysol-Gamba Osaka fler än 1.5 mål + Shimizu S-Pulse-Kawasaki Frontale fler 2.5 mål 1.92@Betway

Den stora överraskningen Kashiwa Reysol leder ligan och samtliga ligamatcher förutom två har haft två eller fler mål så här långt. Laget har en ganska vass offensiv med Leandro Domingues (3), Tanaka (5) och Kitajima (5). Gamba Osaka (8:a) har fyra raka över 2.5 mål men jag väljer inte över 2.5 mål då sistamålet i tre av dessa har kommit i slutminuterna. I laget återfinns skytteligaledaren Adriano (9).

Shimizu S-Pulse (9:a) har visat förbättrad form på slutet. Tre raka utan förlust har det blivit och samtliga tre har gått över 2.5 mål. Två av dessa har dessutom gått över 3.5 mål. Framåt är det Takahara (5) och australiensaren Brosque (3) som ska göra det. Ligatrean Kawasaki Frontale visar knallform med sju raka matcher i ligaspelet utan förlust. Sex av dessa har dessutom gått över 2.5 mål och fyra av dessa har gått över 3.5 mål. Yajima (4), Kobayashi (5) och Yamase (4) har svarat för merparten av målen på slutet.

Dubbeln spelas med medelinsats. Spelstopp 12.00.

Senast redigerad av soulman den 2011-06-22 klockan 10:54.
soulman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-22, 11:23   #2
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 719
Sharp$: 5947
Standard

Det gick fort. Dubbeln i hamn redan efter 20 minuters spel.
soulman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-22, 16:44   #3
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 719
Sharp$: 5947
Standard

Följande dubbel spelas i EM U21 och Superettan:

Spanien U21-Vitryssland U21 1 + Ängelholms FF-IFK Värnamo 1 1.95@Betway

Spanien U21 var en av de stora förhandsfavoriterna och laget imponerade i gruppspelet. Med spelare som Mata (2 mål), Thiago och Herrera (1 mål) på mitten samt Adrián (3 mål) på topp känns laget mycket starkt. Vitryssland U21 har haft megaflyt som kommit så här långt. Nu tar det slut.

ÄFF imponerar och då framförallt på hemmaplan på slutet. I de två senaste hemmamatcherna har toppduon Assyriska FF (2:a) och Degerfors IF (1:a) besegrats. Senast stod laget för ytterligare en bra prestation genom att besegra Östers IF på bortaplan. Unge Sebastian Andersson (12/9 mål) är riktigt på hugget. Mf Robin Nilsson (11/0) är tillbaka från avstängning.

IFK Värnamo spelar en trevlig och tempostark fotboll men ineffektiviteten är iögonfallande. Till den här matchen är lagets unge "stjärna" Victor Claesson (11/6 mål) tillbaka. Det skrivs väldigt mycket om honom men ska man vara helt ärlig så har han varit ganska dålig i de senaste matcherna. Jag var på Finnvedsvallen och såg IFK mot Degerfors. I den matchen var han riktigt dålig. Frågetecken för hans form således.

Till den här matchen saknar IFK i mina ögon den spelare som varit bäst i laget så här långt. Jag talar om duktige och relativt rutinerade mittbacken Martin Claesson (12/0) och det är i mina ögon ett megaavbräck. Vidare saknas försvararen Peter Ericsson (9/0) och mittfältaren Freddy Winsth (9/2 mål).

Dubbeln spelas med medelinsats. Spelstopp 18.00.

Senast redigerad av soulman den 2011-06-22 klockan 16:58.
soulman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td