Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-07-15, 16:06   #1
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 719
Sharp$: 5947
Standard

Fotboll 15 juli


Följande två singlar spelas i finska Veikkausliiga:

Pekka Sihvola gör mål för FC Haka 3.45@Unibet
Tamas Gruborovics gör mål för JJK 3.50@Unibet

Match mellan FC Haka och JJK och jag tycker matchen är svårtippad. På förhand känns det ändå som om det skulle kunna bli några mål. Ligasexan FC Haka har visat lite bättre form på slutet och är ganska bra hemma (7 3 2 2 8-10 11). Ligatrean JJK gör det bra men på bortaplan är man inte mer än ok (7 2 2 3 9-14 8). Lagens tre senaste matcher har gått över 2.5 mål men jag tycker oddsen på överspelet är väl låga. Jag väljer istället att spela på målgörare. Pekka Sihvola (15/5 ligamål) är Hakas främste målgörare med sina fem fullträffar. Han har gjort mål i sina två senaste matcher och det har blivit tre mål i de fyra senaste ligamatcherna. Tamas Gruborovics (12/9 ligamål) har varit populär som spelobjekt på sistone. Det finns en fara i att hans fina målform tar slut men jag hoppas att den håller i sig även idag. Hursomhelst är Gruborovics form i zenit med mål, fyra stycken, i de tre senaste ligamatcherna och nio mål i de åtta senaste ligamatcherna. Bra odds på dessa båda herrar idag gör att spelen måste provas.

Singlarna spelas med medelinsatser. Spelstopp 17.30.

Senast redigerad av soulman den 2011-07-15 klockan 16:21.
soulman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td