Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-07-19, 07:46   #1
 
Fakes avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 404
Sharp$: 5126

Regnskap
Stats: 224 - 201 - 27
ROI: 102.42%
Vinstprocent: 52.71%

Standard

2011-07-24 Aalesunds - Stabaek (Tippeligaen)



Datum: 2011-07-24
Tid: 18:00
Sport: Fotboll
Land: Norge
Liga: Tippeligaen
Match: Aalesunds - Stabaek
Period: ft

Spel: Stabaek
Insats: 3.00
Odds: 3.200
Bolag: Unibet

Motivering:
Her syns jeg Unibet er ute med for høy odds på Stabæk. Aalesund har et meget tett program i det siste. De spiller hjemme i Europa League kvalifisering mot Ferencvarosi TC på torsdag, som er tre dager før de møter Stabæk. Kampen mot Ferencvarosi TC blir den tredje kampen på en uke. Dette kan føre til trøtte ben hos spillerne når man møter Stabæk allerede tre dager etter. Stabæl er i tillegg Tippeligaens beste bortelag med 4-2-2. Stabæk slo sist kamp Rosenborg 2-1 hjemme på Telenor Arena, mens Aalesund tapte 1-0 borte mot Viking.

Aalesund har gjort det godt i Tippeligaen så langt. Mange trudde laget kom til å havne et godt stykke ned på tabellen. De har vært sterke hjemme på Color Line Stadion. Til kampen mot Ferencvarosi er det tvilsomt at de kommer til å spare noen spillere ettersom laget tapte 2-1 borte i første kampen. Jeg blir ikke overrasket om noen spillere begynner å merke det tette oppsettet snart. Stabæk er absoultt kapable til å gi Aalesund sikkelig motstand.

Selv om Aalesund er gode hjemme så syns jeg oddsen er alt for høy på Stabæk som kommer fra en god 2-1 seier mot Rosenborg sist. Jeg tror Stabæk skal ha gode muligheter mot Aalesund som har et veldig tett program om dagen. Aalesund har ikke så veldig stor bredde i troppen sin. Jeg syns oddsen på Tippeligaens beste bortelag er meget spillbar.


Lykke til om du følger!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Kalle (+5)
Fake är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-19, 08:06   #2
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tack för reken, tror på denna

Oddset finns på paf också.

Senast redigerad av Donald den 2011-07-19 klockan 08:09.
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-23, 09:17   #3
 
Fakes avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 404
Sharp$: 5126

Regnskap
Stats: 224 - 201 - 27
ROI: 102.42%
Vinstprocent: 52.71%

Standard

Kampen er utsatt på grunn av tragedien i Norge.
Fake är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td