![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#16 | |
![]() Citat:
![]() ![]() skulle jag satsa t.ex 1 000 på rangers vinner jag 440 kr bra ja men samtidigt. Hittar jag något mer bra spel t.ex FCK -1 1.48 blir oddset 2.1 och vinner då 2 100 kr. självklart är 1 match säkrare 1 två men då båda matcherna spelas samtidigt så blir de svårt.. kan ju köra 500 kr på var men de ger mig inget gott tror jag. dock funderar jag på att köra igång riktigt med tippe men får nog lära mig först hur man går tillväga med moneybookers etc. ![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+1) |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
![]()
Tryckte in på Rangers hos Ladbrokes till 1.50 nu. Kommer säkerligen ligga på högst 1.30 innan matchstart. Malmö imponerade ju verkligen inte mot Torshavn och jag ser inte hur man ska plocka poäng här. Finns inte en chans.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 |
![]()
Tror, precis som många säger, att Malmö inte har mycket att hämta borta mot Rangers.
Såg en hel del av både Rangers och Celtics seriematcher i fjol och om de bara ville så vann de med 3,4,5 - 0. Det tyder på kvalité och med tanke på Malmös trassliga form för tillfället så bör Rangers klara av en uddamålsseger, minst. 1.50 bör ses som ett överodds. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6829Smirnoff Ice Stats: 1059 - 1080 - 44 ROI: 98.87% Vinstprocent: 49.51% |
![]()
Jag kanske ger Malmö för mycket cred här, men har inte Rangers bara börjat sin liga ? Om de håller lägre match tempo så kan Malmö parkera laget framför målet och försvara. Sen är det väl så att Rangers är nöjda så länge de inte släpper in ett mål hemma ? Tycker inte alls det är solklart max spel, oavsett hur det slutar.
![]() ![]() |
![]() |
#20 | |||
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 56Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
![]() Citat:
![]()
|||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 | |
![]() Citat:
Tror på 3-0 4-0. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#22 | |
![]() Citat:
tvivlar starkt. visst blir Malmö glada men ska rangers då förlita sig på att göra mål borta på swedbankstadion ? det blir nog lite farligt i min mening och iallafall en vinst ska det bli. Matchtempo, visst har skotska ligan bara börjat men malmös spelschema har gjort de trötta med torshavn borta derby borta och par dagar senare rangers borta. 3 tuffa bortamatcher 2 st i benen de tror jag inte de klarar. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 | |
![]() Citat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#24 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 |
![]()
ser att oddsen börjar röra på sig. nordicbet har gått ner till 1.45 bara ett fåtal bolag kvar som har kvar 1.50 t.ex ladbrokes.
Jag lägger mitt bet nu på Rangers innan det är försent ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#26 |
Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 620Frankie Jr 2014/2015 Stats: 9 - 8 - 3 ROI: 102.80% Vinstprocent: 52.94% |
![]()
Spelarna i Malmö har ingen erfarenhet av matcher som dessa. Rangers spelade gruppspel i CL förra året. Tror inte på någon megakross men Malmö lär åka dit för att kryssa och jag tror inte de har erfarenhet eller skills att göra så.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bokis29 (+1) |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#27 |
![]()
Rangers vinner lätt hemma.
Har Malmö tur så klarar de ett kryss hemma i returen. Men det kommer som sagt inte att hjälpa. 3-0 Rangers i Skottland? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#28 |
![]()
Har spelat med hög insats på en trippel med CSKA Moskva (vann med 2-1), Rangers och Twente. Så tyvärr kommer nog en av dessa två matcher att sluta med x2
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#29 | |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
![]() Citat:
Berätta gärna för mig vad andra medlemmar får ut av att du skriver ut vad du spelat, men inte varför? ![]() Så svårt är det väl ändå inte att kortfattat i Dagens-trådarna motivera sina spel? Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
trilion (+5) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#30 | |
![]() Citat:
startade ju tråden för synpunkter och diskussioner :( inte för vad du spelat :( nu blir jag förvirrad... |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|