Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-07-24, 16:05   #16

trilions avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 764

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
1. Varför spela till 1.44 när det finns högre hos t ex Ladbrokes och Nordicbet?

2. Varför kombinera "sönder" ett i dina ögon givet maxspel med ytterligare ett spel? Dels så blir det svårare att värdera dubbeln kontra endast ett spel på Rangers och dels så måste två matcher vinnas istället för bara en.

Jag är ingen "sport" tippare som kör med moneybookers och har account på alla ställen även om jag älskar tippe så har jag för dåligt kunnande för sånt

skulle jag satsa t.ex 1 000 på rangers vinner jag 440 kr bra ja men samtidigt.
Hittar jag något mer bra spel t.ex FCK -1 1.48 blir oddset 2.1 och vinner då 2 100 kr.

självklart är 1 match säkrare 1 två men då båda matcherna spelas samtidigt så blir de svårt..
kan ju köra 500 kr på var men de ger mig inget gott tror jag.

dock funderar jag på att köra igång riktigt med tippe men får nog lära mig först hur man går tillväga med moneybookers etc.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+1)
trilion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-24, 16:50   #17

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1817

Standard

Tryckte in på Rangers hos Ladbrokes till 1.50 nu. Kommer säkerligen ligga på högst 1.30 innan matchstart. Malmö imponerade ju verkligen inte mot Torshavn och jag ser inte hur man ska plocka poäng här. Finns inte en chans.
vessl123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-24, 19:42   #18

Strategs avatar

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 584
Standard

Tror, precis som många säger, att Malmö inte har mycket att hämta borta mot Rangers.

Såg en hel del av både Rangers och Celtics seriematcher i fjol och om de bara ville så vann de med 3,4,5 - 0. Det tyder på kvalité och med tanke på Malmös trassliga form för tillfället så bör Rangers klara av en uddamålsseger, minst.

1.50 bör ses som ett överodds.
Strateg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-24, 21:44   #19

Archs avatar

Sharp$: 6829

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Jag kanske ger Malmö för mycket cred här, men har inte Rangers bara börjat sin liga ? Om de håller lägre match tempo så kan Malmö parkera laget framför målet och försvara. Sen är det väl så att Rangers är nöjda så länge de inte släpper in ett mål hemma ? Tycker inte alls det är solklart max spel, oavsett hur det slutar.
Paaso (+10)
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-24, 21:58   #20

kingscanias avatar

Sharp$: 56

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strateg Visa inlägg
Tror, precis som många säger, att Malmö inte har mycket att hämta borta mot Rangers.

Såg en hel del av både Rangers och Celtics seriematcher i fjol och om de bara ville så vann de med 3,4,5 - 0. Det tyder på kvalité och med tanke på Malmös trassliga form för tillfället så bör Rangers klara av en uddamålsseger, minst.

1.50 bör ses som ett överodds.
Med andra ord "VILLE" inte Rangers vinna premiärmatchen i lördags hemma mot Hearts

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-24, 22:07   #21

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1817

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Arch Visa inlägg
Jag kanske ger Malmö för mycket cred här, men har inte Rangers bara börjat sin liga ? Om de håller lägre match tempo så kan Malmö parkera laget framför målet och försvara. Sen är det väl så att Rangers är nöjda så länge de inte släpper in ett mål hemma ? Tycker inte alls det är solklart max spel, oavsett hur det slutar.
Det är väl i hemmamatchen man vill ha med sig ett så bra utgångsläge som möjligt till returen? Rangers är oftast stabila och vana att vinna matcher mot sämre motstånd. Jag tror dom är väl förberedda. Malmö har riktigt tufft spelschema medans Rangers nyss börjat sin säsong, går väl nästan jämt ut.

Tror på 3-0 4-0.
vessl123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-24, 22:07   #22

trilions avatar

Standard

Citat:
Så du menar att båda lagen är nöjda med 0-0?

tvivlar starkt. visst blir Malmö glada men ska rangers då förlita sig på att göra mål borta på swedbankstadion ? det blir nog lite farligt i min mening och iallafall en vinst ska det bli.

Matchtempo, visst har skotska ligan bara börjat men malmös spelschema har gjort de trötta med torshavn borta derby borta och par dagar senare rangers borta. 3 tuffa bortamatcher 2 st i benen de tror jag inte de klarar.
Gammal 2011-07-24, 22:11   #23

Strategs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingscania Visa inlägg
Med andra ord "VILLE" inte Rangers vinna premiärmatchen i lördags hemma mot Hearts
Precis. Nej, Hearts skulle jag såklart nämnt också. Hearts är väl enda riktiga utmanaren till Rangers och Celtic även om de två sistnämnda är klassen bättre och lag som man, normalt, kan lita på. Jaja..
kingscania (+1), kingscania (+1)
Gammal 2011-07-24, 22:13   #24

Strategs avatar

Standard

Citat:
Tror att Rangers allra först prioriterar att vinna. Vi kan såklart spekulera om detta oerhört länge men ett lag som Rangers SKA bara gå vidare mot MFF. Gör man 2,3 - 0 hemma mot Malmö är man i princip klara och kan spela på resultat borta. Även om nollan är viktig tror jag inte att det utesluter Rangers ifrån att anfalla.
Gammal 2011-07-24, 23:12   #25

trilions avatar

Standard

ser att oddsen börjar röra på sig. nordicbet har gått ner till 1.45 bara ett fåtal bolag kvar som har kvar 1.50 t.ex ladbrokes.

Jag lägger mitt bet nu på Rangers innan det är försent
Gammal 2011-07-25, 05:32   #26

FrankieJrs avatar

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Spelarna i Malmö har ingen erfarenhet av matcher som dessa. Rangers spelade gruppspel i CL förra året. Tror inte på någon megakross men Malmö lär åka dit för att kryssa och jag tror inte de har erfarenhet eller skills att göra så.
bokis29 (+1)
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-25, 17:00   #27

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 118
Standard

Rangers vinner lätt hemma.
Har Malmö tur så klarar de ett kryss hemma i returen.
Men det kommer som sagt inte att hjälpa.
3-0 Rangers i Skottland?
kensilver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-25, 21:23   #28

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 153
Standard

Har spelat med hög insats på en trippel med CSKA Moskva (vann med 2-1), Rangers och Twente. Så tyvärr kommer nog en av dessa två matcher att sluta med x2
bafzel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-25, 21:34   #29

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bafzel Visa inlägg
Har spelat med hög insats på en trippel med CSKA Moskva (vann med 2-1), Rangers och Twente. Så tyvärr kommer nog en av dessa två matcher att sluta med x2
Jaha, motiveringar till de olika spelen uteblir eller?

Berätta gärna för mig vad andra medlemmar får ut av att du skriver ut vad du spelat, men inte varför?

Så svårt är det väl ändå inte att kortfattat i Dagens-trådarna motivera sina spel?
trilion (+5)
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-25, 21:51   #30

trilions avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Jaha, motiveringar till de olika spelen uteblir eller?

Berätta gärna för mig vad andra medlemmar får ut av att du skriver ut vad du spelat, men inte varför?

Så svårt är det väl ändå inte att kortfattat i Dagens-trådarna motivera sina spel?
bara att hålla med.

startade ju tråden för synpunkter och diskussioner :( inte för vad du spelat :( nu blir jag förvirrad...
Svara

td