|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
Tog nyss Over 2.25 i HJK - Zagreb @ 1.98, håller med de flesta om att detta odds inte speglar verkligheten. Folk ser HJKs hemmafacit som något som borde ligga till grund för dagens match, men de möter ett betydligt bättre motstånd än i Veikkusliiga och lär få svårt att hålla tätt.
1-1 och half stakes back känns kanske rimligt, men linan borde vara 2.5 och inte 2.25. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Det var då helsike med HJK. Spelade dem på 2.78 för en pretrade och ser att det låg på 2.50 något. Går iväg för att göra ett snabbt ärende och så är de tillbaka på 2.76!
Har det tillkommit något jag inte vet eller har folk helt enkelt börjat fatta hur dåliga de är? Kanske är läge att nolla ut antar jag. Jaha gör det till 2.86 då, då gick man back. Att man aldrig lär sig Köper i mig på Zagreb istället , kanske man kan plussa ändå
In an interstellar burst I am back to save the universe Senast redigerad av zimzelen den 2011-07-27 klockan 15:56. |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6882Pacmanscorner Twitterpicks Stats: 1093 - 1168 - 229 ROI: 99.65% Vinstprocent: 48.34% |
Jo håller med, lite skum lina faktiskt men nog ska denna kunna gå över idag. HJK vilade ju som sagt en stor del av sina spelare senast och sålde slut på biljetterna under en timme och trycket kommer att vara stort på arenan.
Att båda lagen ska göra mål tycker jag inte känns helt omöjligt, som sagt minloss om det slutar 2-0 eller 1-1.
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Ingen CL men jag tycker att Malaga vinner idag mot Utrecht. Ladbrokes hade 1,94 på Malaga vinst och nu 1,84 som högst men det finns värde i fortfarande. Utrecht förlorade ett par spelare och förstärkte inte laget så bra medan Malaga satsade ordentligt på förstärkningar: Van Nistelrooy, J. Mathijsen, S. Sanchez, J. Toulalan, S. Cazorla, D. Buonanotte, Isco, Joakin, Edinho, I. Monreal, D. Gonzales, P. Jordi.
Jag spelade även Malaga -1. Matchstart 19:00.
|
|
|
|
#65 |
|
Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 449albygårlös Stats: 15 - 15 - 0 ROI: 115.51% Vinstprocent: 50.00% |
Jag vill bara varna er som vill lägga pengar på HJK, gällande kvalmatchen mot Dinamo. Dinamo har ett relativt bra facit ute i Europa och har även en hel del erfarenhet. Laget har ett otroligt publikstöd och folk brinner verkligen för sporten i Kroatien. Många kända spelare har fostrats i klubben, t.e.x Niko Kranjčar, Eduardo, Vedran Ćorluka, Ivica Olić, Luka Modrić.
Saken är att Kroaterna ALDRIG kan förlora p.g.a den otroligt stora klassskillnaden, Dinamo har faktiskt något att göra i CL, och jag kan garantera att de hade gjort det mycket bättre än vad Partizan Belgrade gjorde förra året, som ändå gjorde en ok insats. UEFA's koefficientranking placerar Dinamo på en 76:e plats, där Lazio är 73:a, och vi får väl anta att rankingen inte bygger på helt meningslösa tankar. Finska ligan är inte i klass med den svenska, och den kroatiska är bättre än den svenska, så det finns definitivt spelvärde på Dinamo ikväll. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
1,975 på över 2.25. Nu kliver jag in, tror inte det blir mkt högre än så.
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Sharpest
|
2,06 finns hos pinny samt 1,74 på ö 2.0
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lagavulin (+5) |
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Citat:
Hatten av!
|
||
|
|
|
|
|
#69 |
|
Bara att tacka! 1.975 pa over 2.25 var ett riktigt fint odds. nu man angrar att man inte tog over 2.5 till 2.30 .. hehe men var lite orolig med kvarten kvar!
|
|
|
|
|
#70 |
|
Sharp$: 620Frankie Jr 2014/2015 Stats: 9 - 8 - 3 ROI: 102.80% Vinstprocent: 52.94% |
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Håller med föregående talare. Hatten av KP.
|
|
|
|
|
|
|
#72 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#74 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Sharp$: 620Frankie Jr 2014/2015 Stats: 9 - 8 - 3 ROI: 102.80% Vinstprocent: 52.94% |
Kommentarer på 2.42 på Rangers to qualify? Tycker personligen att coinflip at best är ett mer rättvist odds. NordicBet...
Mättnaden efter att ha "gjort det omöjliga" kan bara gynna Rangers. |
|
|
|
|
|
|