Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-08-05, 22:45   #1
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2195
Standard

2011-08-07 Sporting Cristal - Sport Boys (Primera Division)



Datum: 2011-08-07
Tid: 22:00
Sport: Fotboll
Land: Peru
Liga: Primera Division
Match: Sporting Cristal - Sport Boys
Period: ft

Spel: Sporting Cristal
Insats: Hög (8/10)
Odds: 1.85
Bolag: Sportingbet

Motivering:
Sporting fick oväntat 3 poäng av det peruanska fotbollsförbundetför matchen mot Universitario även om matchen slutade 0-0 annars är det inte mycket gott i klubben som hemma på San Martin de Porres inte vunnit senaste 4 matcherna samtidigt som man inte vunnit på sista 10 matcherna överhuvudtaget. Coach Juan Reyoso är under stor press från fans och ledning speciellt emd tanke på att man förlorade första matchen efter uppehållet. Hemmalaget kommer även förstärkta med en hel drös nyförvärv och man får även tillbaka en del spelare från skadelistan.

Även Sport Boys befinner sig i en prekär situation med en hel del problem att lösa. Man blev bla bestraffade för uteblivna löner med 4 poängs avdrag och det märktes att laget är inne i en turbulent period när man inte ens lyckades vinna mot bottenlaget. Spelarna fick även stoppa lagets tränare och lagets ägare från att slåss med varandra. Dom kommer till den här matchen utan två ordinarie spelare. Jag förväntar mig ingen kross av Sporting men med tanke på att man lirar hemma, har fått tre poäng tilldelade samt att man får använda sina nyförvärv så tror jag man kan vinna mot ett Sport Boys som kommer med en hel del problem till matchen.


För att kunna posta lättare när jag inte har tillgång till dator och eftersom alla ligor inte finns i sheetet finns även ett twitterkonto:
http://twitter.com/papakbetting
https://www.sharps.se/spreadsheet/pbetting
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
FrankieJr (+5), linusiuz (+5)
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-07, 19:05   #2
 
FrankieJrs avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 534
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Hahaha oj oj oj. Asien droppat från 1.88-1.40 idag. Riktigt fint!. Jag högg den dnb i mitt system innan idag. Stort tack papa, nu håller vi tummarna....grymt spel oavsett.
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td