Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-08-15, 14:13   #1
 
Fakes avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 404
Sharp$: 5126

Regnskap
Stats: 224 - 201 - 27
ROI: 102.42%
Vinstprocent: 52.71%

Standard

2011-08-16 Watford - West Ham (Championship)



Datum: 2011-08-16
Tid: 20:45
Sport: Fotboll
Land: England
Liga: Championship
Match: Watford - West Ham
Period: ft

Spel: West Ham
Insats: 6.00
Odds: 2.310
Bolag: SBOBET

Motivering:
Spennede spill i Championship. West Ham rykket som de fleste vet ned fra Premier League, men har beholdt mesteparten av spillerne og er en av favorittene til direkte opprykk denne sesongen. Watford på sin side endte på endte på en 14.plass.

Watford startet sesongen med å spille uavgjort 2-2 borte mot Burnley før de tapte 1-0 hjemme mot Derby. De mistet fjorårets beste spiller og toppscorer Danny Graham til Swansea samt Don Cowie og William Buckley som spilte fast på midten. De har riktignok kjøpt spillere som Iwelumo fra Burnley, Prince Buaben og noen til. Men laget ser svekket ut i forhold til fjoråret.

West Ham har som sagt beholdt de fleste spillerne. De har mistet viktige Upson og Demba Ba, men de har hentet inn solide Kevin Nolan. Han ble linket til flere klubber i Premier League og det var en ganske stor overraskelse da han valgte West Ham. Nolan var en av Newcastles viktigste spillere forrige sesong. Han er en typisk lagspiller som de kommer til å få god bruk for i jakten på opprykk. En annen spiller som har ankommet er Matthew Taylor. Han besitter en meget god venstrefot og kommer til å bli en viktig bidragsyter på dødball denne sesongen. Andre spillere som har ankommet er John Carew, A. Diagne-Fayé, Joey O'Brien og G. McCartney. De har hittill klart å beholde Scott Parker som var en av Premier Leagues beste midtbanespillere i fjor. er Ikke minst så har Sam Allardyce tatt over som manager. De har et meget godt lag å jeg vil bli meget overrasket om de ikke klarer å rykke opp til Premier League allerede i år.

De startet med å tape ufortjent 1-0 hjemme mot Cardiff før de slo Doncaster 1-0 borte etter mål av Kevin Nolan.

Disse har spilt sålangt i sesongen:

1 Green 2
2 Reid 2
4 Nolan 2 1
5 Tomkins 2
8 Parker 2
9 Cole (2)
10 Collison 1 (1)
12 Barrera (1)
14 Taylor 2
16 Noble 2
17 O'Brien 2
19 Sears 1 (1)
23 Ilunga 2
25 Stanislas (1)
30 Piquionne 2

Jeg mener det er stor forskjell på disse to lagene og syns oddsen er god. Beklager en litt rotete post, men har dårlig med tid.


Lykke til om du følger!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
FrankieJr (+5), Dracma (+1), j.houston (+2), Phibes (+2), Antabus (+1)
Fake är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-16, 00:33   #2
 
zlotyss avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 426
Sharp$: 62
Standard

Testar denna!
zlotys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-16, 00:41   #3
 
Lunkans avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 205
Sharp$: 899
Standard

Kommer ta denna jag med, ska bli spännande att följa West Ham och se om de når upp till Premier League direkt. Inget snack om att de har laget för att göra det, många av spelarna hör ju hemma i PL.

Jag såg inte senaste matchen, tidigt mål av Nolan vad jag vet. Mot Cardiff hade West Ham mycket otur och skapade många chanser. Vad som fattas kanske är just målskyttet? Jag tror att även det kommer att komma förr eller senare, förhoppningsvis nu mot Watford.
Lunkan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-16, 01:28   #4
 
Fordies avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Behandlingshem
Inlägg: 95
Sharp$: 130

Fordies Spel
Stats: 31 - 34 - 5
ROI: 171.86%
Vinstprocent: 47.69%

Standard

jag spelar över min unitgräns på denna

/Fordie
__________________
Vem har sagt att seriöst spel måste vara dyrt? - Snälla! Citera inte mina spel.

Speldagbok:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Fordie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td