Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-09-11, 00:55   #1
 
Fakes avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 404
Sharp$: 5126

Regnskap
Stats: 224 - 201 - 27
ROI: 102.42%
Vinstprocent: 52.71%

Standard

2011-09-11 Strommen - Honefoss (Norwegian Division 1)



Datum: 2011-09-11
Tid: 16:00
Sport: Fotboll
Land: Norge
Liga: Norwegian Division 1
Match: Strommen - Honefoss
Period: ft

Spel: Honefoss
Insats: 9.00
Odds: 1.910
Bolag: Nordicbet

Motivering:
Nok en viktig kamp i Adeccoligaen. Strømmen har fått en tøff sesong å kjemper om å unngå nedykk. De er i ganske dårlig form, men de tok en viktig seier hjemme mot Kongsvinger sist. Hønefoss på sin side kjemper om opprykk og har forsterket laget den siste tiden.

Fra Strømmens hjemmeside:

Begge lag hadde spillefri forrige helg. Hønefoss hadde spillere på landslagssamlinger, mens vi skulle ha spilt mot Ham-Kam. Den kampen ble utsatt grunnet anleggsarbeid med skifte til kunstgress på Briskeby. Derfor er forrige kamp den deilige seieren mot KIL her på stadion. En flott laginnsats av gutta hvor vi nok en gang viser godt spill til tider, flott lagmoral og et herligvinnerinstinkt.

Dagens motstander er HBK. Et lag som på lik linje med KIL rykket ned fra Tippeligaen til årets sesong. Men i motsetning til KIL har HBK opprettholdt en tøff satsning og ønsker snarest å komme opp i det gjeveste selskap igjen. Laget har etter en litt treg start på sesongen for alvor meldt seg på i opprykkskampen, gjennom til tider godt angrepsspill, bra trykk på dødballer og en meget bred spillertropp.


Ham Kam kjemper som sagt om opprykk og før sesongen så var de av mange den største favoritten til nettopp det. Nå satser de hardt på å kunne gå opp og har hentet inn blant annet Nybergsunds toppscorer Mendy og meget lovende Stian Sortevik fra KFUM. Jeg tror de kommer sterkt på slutten av sesongen og de har den beste troppen i Adeccoligaen nå.

STRØMMEN SKADER: Tim Strøm-Pedersen (mb), Johan Nås (f) og Tom Sadeh (mb) er alle skadd. KARANTENE: Frode Bjørnevik (f) soner én kamps karantene fra 11/9 for tre gule kort.
HØNEFOSS SKADER: Skadefritt.

Her tror jeg Strømmen blir flere hakk for små. Hønefoss er på full fart oppover og nå som de har forsterket så kan jeg ikke se for meg at Strømmen med noen fravær skal klare å hamle opp med dem. Jeg er overrasket over den høye oddsen å kliner til med 9 units!


Lykke til om du følger!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rejs (+1), Soap (+1)

Senast redigerad av Fake den 2011-09-11 klockan 01:45.
Fake är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-11, 16:57   #2
 
Fakes avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 404
Sharp$: 5126

Regnskap
Stats: 224 - 201 - 27
ROI: 102.42%
Vinstprocent: 52.71%

Standard

Hønefoss styrte det meste av spillet på banen, mens Strømmen forsvarte seg godt. Enkelt å greit et dårlig tips!

Nei, nå må jeg skjerpe meg her.... Må tilbake på vinnersporet å gjøre grundigere arbeid.
Fake är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td