Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-10-10, 14:04   #16

FrankieJrs avatar

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Betredkings ger pengarna-tillbaka-erbjudande om man spelar på att Holland, Portugal eller Serbien FÖRLORAR borta.

Visst måste spelvärdet på tvåan till 1.75 draw no bet finnas då Serbien MÅSTE vinna, vilket kan göra dem sårbara men även vara motivationsammunition? Upp till 20 Euro.
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-10, 14:05   #17

FrankieJrs avatar

Frankie Jr 2014/2015

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av madjedo Visa inlägg
jag förstog det. men jag menade bara att deras målskillnad är bevis på att de faktiskt spelat bra. bättre än turkiet om man går efter målskillnad. Turkiet har ju bara +1 i målskillnad.
Hmm...köper inte riktigt din motivering. Vissa lag spelar tajt, andra generöst. Att säga vilket som är ett bättre lag i en given match pga det är att göra det lite enkelt för sig tror jag.
Gammal 2011-10-10, 14:20   #18

raaabins avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 1442

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Holland vann samtliga matcher i VM-kvalet senast. I VM vann man samtliga matcher förutom finalen mot Spanien (förlust i förlängning). Och nu i Em-kvalet har man vunnit samtliga. Alltså har man inte förlorat en tävlingsmatch sedan innan 2008, vilket är extremt imponerande!

EDIT: EM 2008 vann Holland samtliga gruppspelsmatcher innan man i kvarten åkte ut i FÖRLÄNGNING mot Ryssland.

Senast redigerad av raaabin den 2011-10-10 klockan 14:29.
raaabin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-10, 15:53   #19

AdamSmiths avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 236

Streak NHL
Stats: 54 - 53 - 0
ROI: 114.52%
Vinstprocent: 50.47%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av madjedo Visa inlägg
Min känsla just nu är även att Bosnien har skrällchans på Frankrike. Jag menar Dzeko och Pjanic är väl bara några få namn som kan sätta skräck på fransoserna? Även Bosnien med ruskigt bra form. Sen har jag inte så mycket koll på vad de har att spela för. Någon får gärna skicka en länk där man kan läsa kortfattat vad alla lag har att spela för. Eller så kmr goal.com släppa en preview på allt det där inom kort.
Slår de Frankrike tar de gruppsegern. Det är någonting att spela för! DnB ger 4.5. Att båda lagen gör mål ger 2,20. @ Bet365.
AdamSmith är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-10, 15:57   #20

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 2710
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av raaabin Visa inlägg
Holland vann samtliga matcher i VM-kvalet senast. I VM vann man samtliga matcher förutom finalen mot Spanien (förlust i förlängning). Och nu i Em-kvalet har man vunnit samtliga. Alltså har man inte förlorat en tävlingsmatch sedan innan 2008, vilket är extremt imponerande!

EDIT: EM 2008 vann Holland samtliga gruppspelsmatcher innan man i kvarten åkte ut i FÖRLÄNGNING mot Ryssland.
Jag hoppar nog spel på denna matchen helt, Holland är bättre än Sverige och borde kanske spelas, men Sverige har motivation och dessutom vill jag inte sitta och titta på matchen och hoppas på att Holland ska vinna för att mitt spel ska gå in :P
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bokis29 (+1)
Norrman90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-10, 16:45   #21
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Rossoneri99, trevligt första inlägg. Läs på reglerna för vad som gäller i forumet och i dagens fotbollstråd. Sen kan du passa på att läsa spelskolan också. Sportsbetting handlar om att spela odds som erbjuder en större sannolikhet för att något ska ske än vad den verkliga sannolikheten är. Det handlar inte enbart om att leta vinnare. ALLA matcher kan sluta hursomhelst, värdespel över tid är det enda som räknas. Ditt inlägg raderas. /mod
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-10, 19:47   #22

Maijadonas avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Hej . Mitt första inlägg här på sharps ( Riktigt bra sida, Hängt en del på RoK senaste året och innan dess Tipszonen, Hoppas man hittat hem nu;-)

Jag tycker att värdet imorgon helt klart ligger på Sverige! Motivation slår klass är ju en gammal klycha i sportvärlden, men den är inte mindre sann för det.

Känns även som att Hollands lag är lite överskattat just nu, Visst de kom 2 i vm och de har inte förlorat en kvalmatch på snart 3 år.
Men de har inte imponerat i deras två senaste matcher. Mot Finland förra månaden (2-0 vinst) var de riktigt illa ute. 2 0 målet kom på tillläggstid och innan dess hade finland bränt en hel del chanser. bland annat ett friläge som rensades bort på mållinjen.
I fredags vann mat hemma mot Moldavien med 1-0. inget reultatsom skrämmer precis. Dessa spelare ställde de upp med senast , tror det blir något liknande imorgon.
Michel Vorm
van der Wiel Bruma Mathijsen Pieters
Strootman van Bommel
van Persie van der Vaart Kuyt
Huntelaar

Visst är det ett bra lag men men det är Sverige också och om man ställer upp med Elmander och Hysen på topp så kommer det garanterat bl några frilägen för varken Bruma eller Mathijsen är några sprinters.

Hemmaplan
Motivaton
Snabba djupledslöpningar.
Kort sagt: dessa tre punkter kommer att ge en EM plats och 2.8 gånger pengarna imorgon kväll.
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-10, 20:21   #23

fondells avatar

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 445

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spoiler:
Citat:
Ursprungligen postat av Maijadona Visa inlägg
Hej . Mitt första inlägg här på sharps ( Riktigt bra sida, Hängt en del på RoK senaste året och innan dess Tipszonen, Hoppas man hittat hem nu;-)

Jag tycker att värdet imorgon helt klart ligger på Sverige! Motivation slår klass är ju en gammal klycha i sportvärlden, men den är inte mindre sann för det.

Känns även som att Hollands lag är lite överskattat just nu, Visst de kom 2 i vm och de har inte förlorat en kvalmatch på snart 3 år.
Men de har inte imponerat i deras två senaste matcher. Mot Finland förra månaden (2-0 vinst) var de riktigt illa ute. 2 0 målet kom på tillläggstid och innan dess hade finland bränt en hel del chanser. bland annat ett friläge som rensades bort på mållinjen.
I fredags vann mat hemma mot Moldavien med 1-0. inget reultatsom skrämmer precis. Dessa spelare ställde de upp med senast , tror det blir något liknande imorgon.
Michel Vorm
van der Wiel Bruma Mathijsen Pieters
Strootman van Bommel
van Persie van der Vaart Kuyt
Huntelaar

Visst är det ett bra lag men men det är Sverige också och om man ställer upp med Elmander och Hysen på topp så kommer det garanterat bl några frilägen för varken Bruma eller Mathijsen är några sprinters.

Hemmaplan
Motivaton
Snabba djupledslöpningar.
Kort sagt: dessa tre punkter kommer att ge en EM plats och 2.8 gånger pengarna imorgon kväll.

Bra spelare med Hysén på topp?! Ser jag att Hysén börjar på topp innan matchstart kommer jag att gå in på Holland direkt. Han tar smarta löpningar för Allsvenskan, men överskatta inte honom

Toivonen och Elmander vill jag se, helt klart. Kommer inte att spela matchen såvidare inte Hysén är med i startelvan
Gammal 2011-10-10, 20:28   #24

FrankieJrs avatar

Frankie Jr 2014/2015

Standard

Jag kommer att spela handikappspel på Andorra och Cypern. Andorras lina ligger fel sett till ett Ryssland som bara behöver en vinst. Cyperns likaså, Norge är (trots FIFA:s skämtranking) knappast kandidater till att vinna med massvis med mål.
Gammal 2011-10-10, 21:17   #25

junhagers avatar

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 358
Standard

Har två spel hittills tills imorgon.

Sverige vs Holland
Holland må ha några spelare borta, men enligt mig så är ersättarna ändå bättre än Sveriges motsvarigheter.

Frankrike vs Bosnien X
Båda lagen är klara för minst Play-off, men Frankrike har ett par poäng mer. Oavsett resultat i denna match så kan inget av lagen bli bästa tvåa så jag tror att Frankrike nöjer sig med ett kryss.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
junhager är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-10, 23:27   #26

Lawios avatar

Sharp$: 1772
Standard

Någon som vet varför Greklands odds bara stiger?

På goal.com står det att: Greece is unbeaten away from home in the current qualifying campaign.

Skador? Avstängningar?
Lawio är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-10, 23:44   #27

Vlads avatar

Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lawio Visa inlägg
Någon som vet varför Greklands odds bara stiger?

På goal.com står det att: Greece is unbeaten away from home in the current qualifying campaign.

Skador? Avstängningar?
Grekland behöver bara oavgjort för att bli klara så öppnade som lite väl stor favorit. Visst de är obesgrade borta i kvalet men har inte imponerat i bortamatcherna och faktiskt haft en del flyt med sena mål mot svagt motstånd. Fick även bara 1-1 hemma mot Georgien efter underläge större delen av matchen

Fri 03/09/10 EUC Greece 1 - 1 Georgia
0 - 1 3' A. Iashvili
N. Spiropoulos 72' 1 - 1

Sat 26/03/11 EUC Malta 0 - 1 Greece
0 - 1 90' V. Torosidis

Tue 06/09/11 EUC Latvia 1 - 1 Greece
A. Cauņa 19' 1 - 0
1 - 1 84' K. Papadopoulos

Inget av de resultaten talar för att Grekland kör över Georgien som bara släppt in 7 mål på 9 kvalmatcher så ser inget underligt i oddsrörelserna egentligen.
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-10, 23:46   #28

BlueAcids avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 313
Standard

Verkar som Övervärde spelar mot Sverige den 11/10-11 på Råsunda, taggade efter sågningen i media (1-Rumänien), Klasse & Co jagar rekord, hur motiverade är inte de som ersätter ordinarie, för egen personlig vinning?

Sverige i oreda efter bla Den Lates (senaste) katastrof i Helsingfors, Danmark vid lika, Sverige måste pressa för vinst, och Holland ger runt 2.60 => hög insats.
BlueAcid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-10, 23:50   #29

Thore10s avatar

Sharp$: 2115

Sverige 2013
Stats: 230 - 162 - 21
ROI: 116.48%
Vinstprocent: 58.67%

Standard

På tal om Georgien-Grekland så sitter jag på U2 @ 2.02. Som Vlad skriver är det två väldigt målsnåla lag som möts, samt att Grekland i form av bättre inbördes möten än Kroatien vinner gruppen på ett oavgjort resultat i den här matchen. Tror på en mycket tråkig match, med ett mycket defensivt Grekland.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Vlad (+1)
Thore10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-10, 23:51   #30
O12

O12s avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 3937

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vlad Visa inlägg
Grekland behöver bara oavgjort för att bli klara så öppnade som lite väl stor favorit. Visst de är obesgrade borta i kvalet men har inte imponerat i bortamatcherna och faktiskt haft en del flyt med sena mål mot svagt motstånd. Fick även bara 1-1 hemma mot Georgien efter underläge större delen av matchen

Fri 03/09/10 EUC Greece 1 - 1 Georgia
0 - 1 3' A. Iashvili
N. Spiropoulos 72' 1 - 1

Sat 26/03/11 EUC Malta 0 - 1 Greece
0 - 1 90' V. Torosidis

Tue 06/09/11 EUC Latvia 1 - 1 Greece
A. Cauņa 19' 1 - 0
1 - 1 84' K. Papadopoulos

Inget av de resultaten talar för att Grekland kör över Georgien som bara släppt in 7 mål på 9 kvalmatcher så ser inget underligt i oddsrörelserna egentligen.
Luktar typiskt målsnålt X, säkerligen 0-0... Greker i farten
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td