Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-02-08, 09:17   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 451
Sharp$: 87
Standard

Dagens 5 bästa spel


Själv så spelar jag fem singlar varje dag och idag blev de dom här


Colchester
braga
München 1860
Linköping
Frölunda



Eller vad tycker ni?



Här kommer motivering

Munchen 1860

Matchen spelas i den tyska andradivisionen. Jag tycker hemmalaget har visat såpass bra form på slutet att dem bör kunna vinna här ganska komfortabelt.

1860 Munchen ligger i mitten av tabellen för tillfället men är väldigt bra hemma på Allianz Arena. Laget har dessutom på slutet visat upp en smått fenomenal form. De har 4 vinster och 3 oavgjorda matcher och är alltså obesegrade i deras sju senaste matcherna. I senaste matchen slog man enkelt tillbaks bottenlaget Hansa Rostock med 3-0 och det är inte omöjligt att det blir något liknande i denna match. Jag tror hemmaplan fäller avgörandet här och med tanke på 1860 Munchens form så ser det ljust ut för ytterligare en vinst här.

RW Ahlen är ett av ligans sämsta lag, både formmässigt och och på hemma/bortaplan. I senaste matchen så vann laget faktiskt mot Oberhausen hemma med 1-0. Men man skall komma ihåg att Oberhausen är ligans formsvagaste lag och befinner sig även dem i botten av tabellen. Ahlens målform skrämmer inget lag, de har nämligen bara gjort ett mål på de senaste 5 matcherna, vilket är riktigt dåligt. Det är framförallt den statistiken som gör att jag har svårt att tro på någon poäng för bortalaget här.

Allt talar för 1860 Munchen här idag. Laget har kanonform, är starka på hemmaplan och har gjort mycket mål på slutet. Oddset finns till 1,65 och det tycker jag duger gott och väl.





Sporting Braga


Toppen mot botten i den portugisiska ligan och det råder ingen tvekan om varför jag väljer att backa upp favoriten i det här fallet.

Belenenses ligger sist i tabellen och är även det sämsta hemmalaget av alla lag i ligan. Laget har bara vunnit en match på hela säsongen och den vinsten kom redan i den andra matchen på säsongen, den 24 augusti 2009. Formen är således usel, 4 förluster och 1 oavgjord på de fem senaste matcherna är det facit som laget mäktat med. Laget har dessutom bara gjort ett ynka mål på de senaste 6 matcherna och det är inte mycket som talar för att inte den trenden skall kunna hålla i sig även efter den här matchen.

Sporting Braga befinner sig i en helt annan situation och självförtroendet är på topp efter 4 raka vinster. Braga, på en andraplats i ligan, jagar ljust nu ledande Benfica och då krävs det vinst i sådana här matcher mot bottenlagen. Braga har imponerat på mig och faktum är att laget inte släppt in ett enda mål på fem matcher och dem har minst insläppta mål av alla lag i hela ligan. Det skiljer ljusår mellan dessa lag, både i tabellen men framförallt spelmässigt. Oddset ligger även här på 1,65 och kan spelas med relativt hög insats.

Dessa båda vinnare, 1860 Munchen och Sporting Braga har mycket gemensamt. De har bra form och möter nu lag som spelat riktigt uselt på slutet. Dessutom är deras motståndare lag som spelar i botten av tabellen och har haft en usel målskörd framåt på slutet.

1860 Munchen @ 1,65

Sporting Braga @ 1,65

Senast redigerad av Babbe den 2010-02-08 klockan 09:50.
Babbe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-08, 09:19   #2
 
Betongbarns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Skåne!
Inlägg: 486
Sharp$: -1
Standard

Ledsen o göra dig besviken men den här tråden är rätt värdelös.
Placerad i fotbollsforumet, halva kupongen består av hockeymatcher, inga motiveringar... vad ska vi säga?

BOL?

Finns en "Dagens Fotboll" tråd att diskutera matcher i annars
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
REVENGE!
Betongbarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-08, 09:51   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 451
Sharp$: 87
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Betongbarn Visa inlägg
Ledsen o göra dig besviken men den här tråden är rätt värdelös.
Placerad i fotbollsforumet, halva kupongen består av hockeymatcher, inga motiveringar... vad ska vi säga?

BOL?

Finns en "Dagens Fotboll" tråd att diskutera matcher i annars

Nöjd nu?
Babbe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-08, 09:57   #4
 
Lawios avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 561
Sharp$: 1771
Standard

1860 Munchen @ 1,65
Sporting Braga @ 1,65

Ryggas!
Lawio är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-08, 11:04   #5
 
Betongbarns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Skåne!
Inlägg: 486
Sharp$: -1
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Babbe Visa inlägg
Nöjd nu?
Mycket vackert!
Nästan så du borde posta varje motivering i en enskild tråd som REK
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
REVENGE!
Betongbarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-08, 11:51   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 451
Sharp$: 87
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Betongbarn Visa inlägg
Mycket vackert!
Nästan så du borde posta varje motivering i en enskild tråd som REK
Imorgon så lovar jag har fullt upp med powerplay
Babbe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-08, 16:30   #7
 
Qirrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 169
Sharp$: 421

Hi-diddly-ho
Stats: 770 - 730 - 56
ROI: 110.07%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Var snäll att ändra rubriken. Läs igenom hur det ska se ut här: https://www.sharps.se/forums/showthread.php?t=74
Qirren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td