Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-11-25, 11:44   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2011-11-25 Lokomotiva - Varazdin (Division 1)



Datum: 2011-11-25
Tid: 14:30
Sport: Fotboll
Land: Kroatien
Liga: Division 1
Match: Lokomotiva - Varazdin
Period: ft

Spel: Lokomotiva 1
Insats: 4
Odds: 2.10
Bolag: Bwin

Motivering:
Tycker mig ha hittat ett riktigt guldkorn här:

Varazdin (16e) är ett uselt bortalag, 7 matcher 1 poäng och 2-17 i målskillnad.
Zagreb(9a) är ett ganska dåligt hemmalag också 2-2-3 målskillnad 7-9, men tog en väldigt meriterande och stark skalp senast då man hemmaslog Hajduk Split (1-0) som ligger 2a i serien.

Snittar man då lite snabbt så gör Varazdin knappt ett mål var 4e match borta och Zagreb 1 varje match hemma.

Sammanlagt så har Zagreb gjort strax över 1 mål per match och Varazdin släpper in 2 per match. Jag tror den här matchen slutar 1-0 eller 2-0 till Zagreb och dem kan t.o.m. få in en 3a utan att jag förlorar vadet!

Kollar man på senaste 6 hos båda lagen har 4 gått under 2.5 för Zagreb och 3 för Varazdin (noterbart är att dem bara bidragit till överspelet 2 gånger)

Över/under för hela säsongen på 15 matcher är: 9-6 till undern för Zagreb och 8-7 på under för Varazdin, men som sagt, dem bidrar sällan till överspelet själva.

Väldigt bra värde här!

Jag hittar ingen skadeinfo tyvärr.

Bwin ger oss Zagreb vinner och under 3.5 mål sammanlagt till oddset 2.10 spelas med 4 uts/5
Finns även Zagreb vinner och under 2.5 mål till 3.40, testas med 1.5 ut/5


"When looking at Lokomotiv Zagreb home performance in league points, Lokomotiv Zagreb’s performance is greatest when looking at opponents in the bottom 6 with an average of 2 points per game.

Against opponent such as Varteks Varazdin that is currently placed in the bottom 6 of the Croatian first league Lokomotiv Zagreb has managed to collect an average of 1.83 points in 6 matches this season. Concerning matches played at home against the bottom 6 this season Lokomotiv Zagreb has collected 2 points on average in 2 matches." -http://wosb.com/betting-tips/lokomotiv-zagreb-vs-varteks-varazdin-preview-and-tips-25-november


Senast redigerad av tompa87 den 2011-11-25 klockan 11:51.
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td