Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-02-03, 11:43   #1
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

250 kr gratisspel på Tottenham-Liverpool hos Bet365. [6/2]



Harry Redknapps högtflygande Tottenham tar sig till Anfield på måndag den 6 februari för ett möte mot Kenny Dalglish Liverpool, vi bjuder på ett Liveoddsspel för att öka spänningen ytterligare.

Placera ett spel, före matchstart, på Liverpool mot Tottenham och vi belönar dig med ett gratis Liveoddsspel till samma värde under matchens gång.

För att kvalificera dig till ett gratis Liveoddsspel behöver du placera ett spel innan avspark och när spelet väl startat placerar du ytterligare ett spel på valfri Liveoddsmarknad. Skulle ditt FÖRSTA placerade Liveoddsspel gå förlorat så återbetalar vi din insats för det spelet upp till det högsta insatsbeloppet du har på ett spel före matchstart (max 250 kr*)

Som alltid har du gott om marknader att välja bland. Över 60 Liveoddsmarknader finns tillgängliga under matchtid, inklusive Nästa mål, Mål i matchen, Totalt antal hörnor, Halvtidsresultat, Resultat efter fulltid och många fler.

Med ett stort utbud av marknader före match, Liveodds samt möjlighet till gratisspel är bet365 helt enkelt oslagbart om du vill spela på fotboll.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
FrankieJr (+5), Donald (+2), Persa (+5), Soap (+2)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-03, 11:55   #2
 
FrankieJrs avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 534
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Tack Boone. Bet365 är marknadshögsta i x i halvtid just nu.
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-03, 14:38   #3
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Behöver nog inte säga detta till de flesta, men kom ihåg att inte lira spel som kan resultera i push eller half loss på gratisspelet. Väldigt korkat, speciellt om det inte finns omsättningskrav.
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-04, 06:24   #4
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag förstår inte logiken. Man får $50 eller 250 SEK, men bara 25 € om man skulle ha den valutan på kontot.

Man ska inte klaga, men lite orättvist är det allt tycker jag
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-04, 06:41   #5
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Donald Visa inlägg
Jag förstår inte logiken. Man får $50 eller 250 SEK, men bara 25 € om man skulle ha den valutan på kontot.

Man ska inte klaga, men lite orättvist är det allt tycker jag
Håller med, men det är nog för att många svenskar blivit duktiga på att bonushora.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-05, 13:25   #6
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 17
Sharp$: 154
Standard

Tror inte jag förstår riktigt Donald.
Om jag lägger 250:- innan matchstart på DNB Liverpool och sedan 250:- (mitt gratis livebet/riskfritt whatever..) på DNB Tottenham borde jag ju garanterat inte gå med förlust?

Vinner Liverpool= 360 (1.44 * 250) minus 0:- (riskfritt på tottenham)

Matchen blir kryss = 0 ( DNB pool) + 0 (DNB tottenham)

Vinner Tottenham= 650 (2.62 * 250) minus 250:- =400

Otydligt förklarat kanske men redogör gärna för en snubbe som endast spelar 2 -vägssporter.
HansaSvansa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-05, 13:32   #7
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 17
Sharp$: 154
Standard

Rörigt exempel. Om jag får omformulera mig: Borde man inte gå med garanterad vinst om man spelar på en marknad med endast två möjliga utgångar?
HansaSvansa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-05, 14:06   #8
 
DamageINCs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 861
Sharp$: 4014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HansaSvansa Visa inlägg
Tror inte jag förstår riktigt Donald.
Om jag lägger 250:- innan matchstart på DNB Liverpool och sedan 250:- (mitt gratis livebet/riskfritt whatever..) på DNB Tottenham borde jag ju garanterat inte gå med förlust?

Vinner Liverpool= 360 (1.44 * 250) minus 0:- (riskfritt på tottenham)

Matchen blir kryss = 0 ( DNB pool) + 0 (DNB tottenham)

Vinner Tottenham= 650 (2.62 * 250) minus 250:- =400

Otydligt förklarat kanske men redogör gärna för en snubbe som endast spelar 2 -vägssporter.
Jag orkar inte sätta mig in i ditt exempel, men jag skulle tro att han inte syftade på ett spel som ger garanterad vinst. Istället menade han nog att om du vill spela t.ex. Liverpool så spela inte +0 om det ändå är riskfritt, utan spela -0.5. Att spela +0 vore att i princip ge bort en stor del av sin potentiella vinst.
__________________
Following our instinct not a trend
go against the grain until the end
DamageINC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-05, 17:19   #9
 
smiths avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 50
Sharp$: 217
Standard

Nvm

Senast redigerad av smith den 2012-02-05 klockan 17:35.
smith är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-05, 22:40   #10
 
Persas avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 474
Sharp$: 3963

Persas fotboll - 2013/2014
Stats: 6 - 2 - 0
ROI: 158.91%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HansaSvansa Visa inlägg
Tror inte jag förstår riktigt Donald.
Om jag lägger 250:- innan matchstart på DNB Liverpool och sedan 250:- (mitt gratis livebet/riskfritt whatever..) på DNB Tottenham borde jag ju garanterat inte gå med förlust?

Vinner Liverpool= 360 (1.44 * 250) minus 0:- (riskfritt på tottenham)

Matchen blir kryss = 0 ( DNB pool) + 0 (DNB tottenham)

Vinner Tottenham= 650 (2.62 * 250) minus 250:- =400

Otydligt förklarat kanske men redogör gärna för en snubbe som endast spelar 2 -vägssporter.
Om matchen slutar lika så blir ditt riskfria spel pushad (pengar tillbaka) oavsett spel. Då är det ganska korkat att lägga ett livebet där ett av utfallen är pengarna tillbaka. Det du förlorar på är att du får sämre odds till exakt samma spel. Om vi ska köra med ditt exempel så är det bättre att köra DnB Liverpool som pre-match bet. Sedan som live kör du en rak 2a, det vill säga Tottemham.

Oddset för DnB Liverpool ligger just nu på 1.5. Vi antar att liveoddset på Tottemham (ej DnB) kommer vara samma som just nu när matchen börjar, det vill säga 3.6.

Vinner Liverpool = 375 (1.5 * 250) minus 0:- (riskfritt på tottenham)

Matchen blir kryss = 0 ( DNB pool) minus 0 (riskfritt på tottenham)

Vinner Tottenham = 900 (3.6 * 250) minus 250:- = 650

Senast redigerad av Persa den 2012-02-05 klockan 22:41.
Persa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-05, 23:30   #11
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 17
Sharp$: 154
Standard

Det är naturligtvis mycket smartare precis som du säger Persa. (kom på det i samma stund jag slängde iväg frågan i cyberspace).

Men min fundering var väl egentligen OM det är tillåtet?
Ögnade i t&c för detta spel och hittade följande:

"Där något villkor för erbjudandet är överträtt eller om det framkommer några bevis för att en serie spel placerats av en kund eller grupp av kunder som på grund av insättningsbonus, förstärkta betalningar, gratisspel eller något annat marknadsföringserbjudande resulterar i garanterad vinst för kund oberoende av utgången, antingen individuellt eller som del av en grupp, förbehåller sig bet365 rätten att återta bonuselementet i sådana erbjudanden och efter eget gottfinnande antingen fastställa spel enligt de korrekta oddsen, annullera gratisspelen eller alla spel finansierade av insättningsbonusen. "
HansaSvansa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 00:36   #12
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det är bättre att trade:a gratisspelet mot en annan sida, helt klart.
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 10:28   #13
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 415
Sharp$: 2081
Standard

Någon som vet vem som dömer? Tänkte lira på att en straff delas ut i matchen
abber är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 10:30   #14
 
Persas avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 474
Sharp$: 3963

Persas fotboll - 2013/2014
Stats: 6 - 2 - 0
ROI: 158.91%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abber Visa inlägg
Någon som vet vem som dömer? Tänkte lira på att en straff delas ut i matchen
Michael Oliver är domare.
Persa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 10:45   #15
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 415
Sharp$: 2081
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Persa Visa inlägg
Michael Oliver är domare.
hehe dåligt skrivet av mig.... e det bra eller dåligt för spelet?
abber är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td