Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-03-12, 11:41   #1
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Gratis Liveoddsspel på Chelsea mot Napoli hos bet365 [Upp till 250 kr]


Det levereras mer spänning och dramatik från Champions League när Chelsea tar emot Napoli på onsdag och bet365 bjuder på ett Liveoddsspel för att öka spänningen ytterligare.
För att kvalificera dig till ett gratis Liveoddsspel behöver du bara placera ett spel hos bet365 innan avspark och när spelet väl startat placerar du ytterligare ett spel på valfri Liveoddsmarknad. Skulle ditt FÖRSTA placerade Liveoddsspel gå förlorat så återbetalar de din insats för det spelet upp till det högsta insatsbeloppet du har på ett spel före matchstart.
Med ett stort utbud av marknader före match samt över 60 Liveoddsmarknader under matchens gång är bet365 den bästa platsen för att få ut det mesta av ditt spelande på denna spännande uppgörelse i Champions League.

__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Donald (+5), fireas (+5), Jinx (+5), Soap (+1), FrankieJr (+5)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td