Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-16, 21:12   #1
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4292
Standard

Betsafe - 250kr riskfritt på CL


VIA MAIL! Hittar ej det på sidan nu.

Vi ett riskfritt från betsafe också med helt okej omsättningskrav (om man vinner) annars inget för de pengarna man får tillbaka.

Citat:
Regler och villkor:
  • Det riskfria spelet måste placeras med riktiga pengar.
  • Det riskfria spelet är tillgängligt på din spelkupong och kommer att synas efter att du valt en viss sport, evenemang eller marknad.
  • Det riskfria spelet finns tillgängligt på din spelkupong från 16/02/2015 till 18/02/2015 23:59 CET.
  • Det riskfria spelet kan bara användas på Champions League.
  • För att lägga ditt riskfria spel: Klicka i kryssrutan för Riskfritt spel när du lägger ett spel med riktiga pengar.
  • Om du förlorar ditt riskfria spel återbetalar vi insatsen till ditt konto utan omsättningskrav.
  • Om ditt riskfria spel sitter måste nettovinster (vinster minus insats) omsättas 1 gång på odds 1,50 eller högre innan du kan ta ut pengarna eller spela i andra produkter.
  • Det riskfria spelet måste användas på en och samma satsning. Detta kan vara antingen en singel eller ett kombispel.
  • Det riskfria spelet kan inte användas på systemspel.
  • Växelkurs för det riskfria spelet lyder som följande: 1 EUR = 1 GB / 10 KR / 3 PLN / 1 USD.
  • Allmänna regler och villkor gäller.
Skriv gärna vad ni hittar för trevliga spel
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Rejs den 2015-02-16 klockan 21:20.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-17, 17:56   #2
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2
Sharp$: 408
Standard

Verkar gå att lägga till andra matcher så länge man bara har en CL match?, eller har jag fel?.

Tack.
tomten12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-17, 18:48   #3
MnM
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 4
Sharp$: 1043
Standard

Det riskfria spelet kan inte användas på systemspel.

Vet inte hur du tolkar det, men för mig låter det inte som det är ok
MnM är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-17, 19:13   #4
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2
Sharp$: 408
Standard

Med systemspel menas väl ändå ett spel med tex 4 matcher som 3tripplar/1fyrling.

Aja, har blandat hej vilt, vinner jag inte får jag väl offra 250:- om jag inte får pengarna tillbaka.

Senast redigerad av tomten12 den 2015-02-17 klockan 19:14. Anledning: såg detta oxå: Detta kan vara antingen en singel eller ett kombispel
tomten12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-17, 22:13   #5
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4292
Standard

Systemspel brukar vara så ja, det andra brukar kallas combospel eller multiple och liknande. Men för säkerhets skull skulle jag alltid kolla med supporten om det inte är tydligt att det är okej. Litar aldrig på dessa erbjudanden utan att kolla upp allt knas.

Mitt PSG-spel gick dock inte vägen :(
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td