Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-10-11, 13:48   #1
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 532
Sharp$: 11905
Standard

Noiq.com *affe*


www.noiq.com erbjuder ***

Citat:
2.01. Reklam, annonsering samt värvning utav medlemmar är förbjudet
Den som postar reklam (spam) i forumet blir avstängd, utan förvarning. Det är inte tillåtet att använda diskussionsforumet för privat eller kommersiell annonsering, som exempelvis köpes- och säljes-annonser eller kontaktannonser.
Det är inte heller tillåtet med värvning utav medlemmar i någon form (t.ex. via privata meddelanden, kommentarer, chat, forum). Som värvning räknas även affiliateverksamhet, pyramidspel, få medlemen att registrera sig på en sida eller ta kontakt med en medlem för att diskutera en konkurrerande verksamhet till Sharps.se.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
fireas (+3), Galeocerdo cuvier (+1)
Alanya är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-10-11, 14:01   #2
 
fireass avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Sverige
Inlägg: 843
Sharp$: 1507
Standard

Tack, ska kolla in det
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-10-11, 14:05   #3
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 532
Sharp$: 11905
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Alanya Visa inlägg
www.noiq.com erbjuder ***

Göra reklam??? Värva?? Folk tipsar ju hela tiden om gratisspel, freespinns etc, kanske jag som är fel ute, men trodde detta var syftet med detta forum!?
Alanya är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-10-11, 14:11   #4
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Håller med Alanya här. Är emot affelänkar på forumet där endast affiliaten tjänar på att folk reggar sig utan att man får något i gengäld. Men om erbjudandet faktiskt existerar så varför förhindra folk från att använda erbjudandet? I det här fallet €20 gratis. Ett annat fall är NHL-gamblers affiliatelänk som både han och de som signar upp tjänar på då man får den vanliga insättningsbonusen + en NHL-tröja (ja, de är dyra, runt 800;-).

Kommer själv prova och se om det stämmer.

Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2011-10-11 klockan 14:12.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-10-11, 14:24   #5
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Grejen med denna är förmodligen att bonuskoden är kopplat till en affe vilket då betyder att fastän du får ditt freebet så genererar ju resterande spel affepengar till honom. Samma sak som när folk postar länkar som innehåller affekoder i sig.
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Overcome (+1)
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-10-11, 14:29   #6
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 532
Sharp$: 11905
Standard

Handlade ABSOLUT INTE om nån "värvningskupp" eller dylikt från min sida!! Fick bonuskoden själv för ett freebet o ville bjuda andra på den! Jag har noll vinning på detta undantaget det gratisbett jag själv fick när jag reggade mig, men skit samma nu. accepteras det inte så gör det inte...
Alanya är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-10-11, 14:33   #7
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pacman Visa inlägg
Grejen med denna är förmodligen att bonuskoden är kopplat till en affe vilket då betyder att fastän du får ditt freebet så genererar ju resterande spel affepengar till honom. Samma sak som när folk postar länkar som innehåller affekoder i sig.
Troligtvis är den kopplad till en affe. Men vad spelar det för roll så länge vi som kunder tjänar på erbjudandet i och med detta €20-freebet? Jag kunde inte bry mig mindre om Noiq tar 100 % av mina eventuella förluster eller om de tar 80 % och skickar resterande 20 % till den affe som står på koden.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-10-11, 14:36   #8
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Kvittar väl, ska man inte ha affelänkar som har man inte det oberoende form. Sedan var ju denna uppe tidigare så verkade lite fishy...så intressant är det inte att tipsa om freebets att man måste göra det fler gånger när orginalposten har raderats.

Så vi glömmer och går vidare...
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.

Senast redigerad av Pacman den 2011-10-11 klockan 14:38.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-10-11, 14:41   #9
 
fireass avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Sverige
Inlägg: 843
Sharp$: 1507
Standard

Jag håller faktiskt med Galeocerdo i att jag inte bryr mig vad som händer om jag förlorar, spelaren som reggar sig förlorar ju inget på det.

Men regler är regler och de ska väl följas
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-10-11, 14:44   #10
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 532
Sharp$: 11905
Standard

Trodde posten raderats för att jag postat den i fel forum tidigare, men som nån sa ointressant, o glöm o gå vidare...
Alanya är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-10-11, 14:51   #11
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Reglerna är rätt tydliga, du fick din första tråd borttagen direkt pga det.
Vi har satt reglerna och de gäller alla. Det är för att skydda oss från att andra sidor ska marknadsföra sig på vårt forum till forumets medlemmar. Samtidigt ska man även veta att det kan finnas dold agenda bakom dessa no deposit bonusar. Det finns omsättningskrav, vissa har depositkrav senare etc.
Om du har något med sidan att göra eller ej låter vi vara osagt men reglerna gäller alla och vi har inga undantag för dessa.

Forumet är inte till för värvning/affiliateverksamhet. Utan för rena bonusar/erbjudanden utan dold agenda som alla kan ta del av utan att klicka på speciella länkar eller knappa in andras affiliatekoder.

Tråd låst /mod
KP är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td