Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-10-09, 08:57   #1
 
Soaps avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Det karga nord
Inlägg: 852
Sharp$: 1843
Standard

Betsafe 9 okt 5 freespins på Egyptian Heroes


5 gratisrundor på Egyptian Heroes.

Du måste ha använt ditt gratisspel innan klockan 23.59 söndagen den 9 oktober 2011.

Erbjudandet är endast giltigt för kunder från Sverige.

Du måste omsätta vinstpengarna minst 35 gånger inom 3 dagar innan du kan ta ut vinstpengarna.
__________________
"I must inform you that your betting account has now been closed and no further business may be executed on your behalf. We would like to take this opportunity to thank you for your past custom."
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-09, 09:16   #2
 
LadyDeWinters avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 156
Sharp$: 160


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Helt otroligt riggat. Vinner 500 mynt för andra gången i rad på free spins. Så jävla förnedrande att göra det till microinsatser hela tiden.
LadyDeWinter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-09, 09:45   #3
 
Soaps avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Det karga nord
Inlägg: 852
Sharp$: 1843
Standard

Att du Lady mfl bara orkar whina om just freespins gång efter annan... Riggat eller ej så finns det bevisligen folk på forumet som lyckas omsätta skiten någon gång ibland, färskaste exemplet är väl pacman och freespins "veteranen" DamageINC. Kan vi inte bara enas om att hålla god min och inse att chansen att kamma hem något på dessa är väldigt liten men att det iaf inte kostar oss något?
__________________
"I must inform you that your betting account has now been closed and no further business may be executed on your behalf. We would like to take this opportunity to thank you for your past custom."
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-09, 10:35   #4
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Soap Visa inlägg
Att du Lady mfl bara orkar whina om just freespins gång efter annan... Riggat eller ej så finns det bevisligen folk på forumet som lyckas omsätta skiten någon gång ibland, färskaste exemplet är väl pacman och freespins "veteranen" DamageINC. Kan vi inte bara enas om att hålla god min och inse att chansen att kamma hem något på dessa är väldigt liten men att det iaf inte kostar oss något?
För en månad sedan gick jag in på Betsson med noll kr i insats. Jag vann på freespins och det rullade på upp till 10 euro. Då bytte jag spel till Kings Of Chicago och där ökade jag insatsen och fick str flush. 2000 euro! Jag cashade ut 17.000 kronor efter att ha fått min identitet verifierad via deras utsökta system att ladda upp dokument via deras hemsida. Pengarna dök upp på mitt konto en timme senare. Så visst går det....
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-09, 10:43   #5
 
LadyDeWinters avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 156
Sharp$: 160


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag tycker jag gjorde ett ganska tydligt konstaterande i mitt inlägg att man faktiskt kan vinna på freespins, hela tiden t.o.m. Att jag inte vunnit en enda krona på kvarterskrogs-slots är dock något som frustrerar mig.
LadyDeWinter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-09, 10:46   #6
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LadyDeWinter Visa inlägg
Jag tycker jag gjorde ett ganska tydligt konstaterande i mitt inlägg att man faktiskt kan vinna på freespins, hela tiden t.o.m. Att jag inte vunnit en enda krona på kvarterskrogs-slots är dock något som frustrerar mig.
Dock är det ju mycket stor skillnad på återbetalningen mellan NETENT och SVS.
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td