Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-01-10, 11:58   #1
 
ildivinos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 123
Sharp$: 420
Standard

NHL 10/1


Carolina - Philadelphia
Pittsburgh - Ottawa
NY Rangers - Phoenix
NY Islanders - Detroit
Toronto - Buffalo
Boston - Winnipeg
Minnesota - San Jose
Tampa Bay - Vancouver
Montreal - St Louis
Chicago - Columbus
Colorado - Nashville
Calgary - Nashville
Anaheim - Dallas

En del matcher inatt! Spontant känns Boston och Chicago som rena spiken inatt.. Hittar vi värde i -1.5?

Hemmastarka Rangers -1.5?

Pens med skador möter heta Ottawa, bortaseger?

Andra tankar?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
ildivino är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-10, 12:24   #2
 
Vurpans avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 543
Sharp$: 2511


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Boston + Chicago rak spelad i en dubbel, låg insats som alla parlays. Tycker den känns sund. Annars känns anaheim lite på g, dock släpper de ju in så jäkla mkt mål så vete fan om man vågar. Ribeiro out för Dallas iaf, tveksamt om Hiller står och om han ej gör de så blir det Tarkki.
Vurpan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-10, 14:03   #3
Franzen Buttboy
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 227
Sharp$: 2064

Björnens NHL(inaktivt)
Stats: 415 - 384 - 0
ROI: 103.42%
Vinstprocent: 51.94%

Standard

Oddset på Boston är inte roligt men 1.621 på win in regulation time kommer jag antagligen spela. Linan kunde inte öppnat mycket lägre. Tror inte Bostons coach Claude Julien var nöjd med hur Boston gav bort matchen till Vancouver genom att sitta i utvisningsbåset. Inte ofta topplagen har två "off days" i rad och Boston hade sin senast och borde komma ut fullt fokuserade till matchen idag.
Winnipeg har sin sista match på en fyra matchers lång roadtrip och möter San Jose hemma den 12 Januari.
isbjorn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-10, 18:34   #4
kAs
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 44
Sharp$: 245
Standard

Jag kommer gå in riktigt tungt på Boston ! Winnepeg som säkerligen är riktigt möra i benen ska inte ha en chans här. Boston som förlorade knappt mot nucks senast bör vara laddade till tusen idag. 6-1 ?
kAs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-10, 22:23   #5
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Skåneland
Inlägg: 66
Sharp$: 848

Alla spel våren 2013
Stats: 238 - 210 - 39
ROI: 110.23%
Vinstprocent: 53.13%

Standard

Jag gillar Toronto, de har imponerat på mig de senaste matcherna och Buffalo var riktigt svaga senast mot Jets. 2.15 hos pinnacle är ett fint odds.

Sen gillar jag även överspelen i Islanders-Red Wings och Bolts - Canucks.
thesaints är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-10, 22:25   #6
 
Vurpans avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 543
Sharp$: 2511


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Även spelat Boston att vinna P1 till 2x. De brukar gå ut o köra hårt i sina hemmamatcher och är säkerligen taggade efter förlusten senast.
Vurpan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-10, 23:38   #7
 
fireass avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Sverige
Inlägg: 843
Sharp$: 1507
Standard

Boston P1 till 2x hakar jag på vurpan.

Kniper även Boston -1.5. Som sagt innan, tufft schema för Jets mott ett offensivstarkt Boston
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td