Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-01-14, 11:13   #1
 
joemags avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Linköping
Inlägg: 383
Sharp$: 731

Elitserien 12/13
Stats: 88 - 78 - 15
ROI: 104.08%
Vinstprocent: 53.01%

Standard

Elitserien 14/1


Fyra stycken matcher spelas idag varav väldigt många är intressanta. Själv kommer jag spela på FBK mot Växjö för att jag gillar det jag sett av FBK och Växjö har spelat dåligt. Ibland är sport bra enkelt! Vad spelar ni?


Elitserien (Sverige)
2012-01-14 16:00: AIK IF vs Modo Hockey
2012-01-14 16:00: Timrå IK vs Skellefteå AIK
2012-01-14 18:30: Luleå HF vs Frölunda HC
2012-01-14 18:30: Växjö Lakers HC vs Färjestads BK
joemag är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-14, 11:50   #2
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 19
Sharp$: 145
Standard

AIK:s resultat den senaste tiden antyder en viss stabilitet. Men av erfaranhet så ser jag på favoritoddsen, och favoritstämplarna på Elitserielagen med fnissets, distans. Vi vet ju hur ofta "favoriterna" plötsligt tillåter sig att ha en dålig dag. Så med chansningens infallsvinkel, spelar jag gnaget i dag.
thomas88 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-14, 11:55   #3
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 19
Sharp$: 145
Standard

Djurgårn som tycks vara svagare i år, får nog ändå hjälp av Färjestad att ta in avståndet till Växjö. Så Färjestad får nog hjälpa till med detta, och besegra Växjö trots gnetkaraktären i de matcher där Växjö medverkar. Färjestad+AIK!!
thomas88 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-14, 12:02   #4
 
musse33s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 204
Sharp$: 1935
Standard

AIK-Modo x
Timrå-Skellefteå 2
Luleå-Frölunda 1
Växjö-Färjestad 1

Inget jag kommer tippa på just nu känns det som alla kan slå alla så håller mej ifrån att spela Modo fan som jag är kan jag inte tippa förlust och AIK är för bra just nu så 1 eller x skulle jag tro den slutar med (hoppas jag har fel) men båda lagen har 6 vinster 4 förluster på dom tio senaste matcherna. 5 mot 5 på dom 10 senaste mötena sen 99 med AIK på hemma plan Modo vann senaste mötet dom hade men dom har möts 3 gånger föra året 2-1 till AIK i matcher,så det kommer bli jämnt, U5.5 där med om man vill.

Timrå kan kanske vara på g men HV71 vinsten tror jag mer var att HV71 var så tagna av att hissa Livs tröja i taket där av dom två förlusterna hemma av HV nästa borta match kommer dom nog vinna vem dom än möter tror jag vi får se. Och Skellefteå är nog för bra för Timrå så tvåan känns säker som jag ser det i alla fall om nått annat så x2.

Luleå hemma dom har 7-3 mot Frölunda på hemma plan samma för Frölunda när dom har hemma plan så tror på 1 men om nått annat x ingen av dom senaste 5 mötena har gått över 5.5 mål så vill man prova det så kör U5.5.

Växjö har vunnit 3 raka matcher mot tre lag under isen Timrå Linköping och Djurgården. Färjestad vet jag inte vad jag har fågel eller fisk ? Jag tror dom kommer förlora i dag det enda mötet lagen i mellan på växjös hemma plan då vann färjestad men med den rådande form dom verkar vara i så tror jag mer på Växjö så om man vill 1x och vill man så lutar det mer åt U5.5 här.

Fakta och känsla från mej rådande form för mej på Elitserien är väl inte så god efter som det är så jämnt lycka till ni som kommer spela hoppas ni vinner och lite av det jag skrev stämmer senare får vi se.

Senast redigerad av musse33 den 2012-01-14 klockan 12:06.
musse33 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td