Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-02-19, 07:41   #16
kAs
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 44
Sharp$: 245
Standard

Blues och nucks gjorde verkligen min kväll natt... Tackar och bockar till alla som är med och skriver här hoppas det fortsätter så
kAs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-19, 11:27   #17
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Skåneland
Inlägg: 66
Sharp$: 848

Alla spel våren 2013
Stats: 238 - 210 - 39
ROI: 110.23%
Vinstprocent: 53.13%

Standard

Nucks var ju fullständigt överlägsna de två perioder jag såg och det står väl klart att Toronto behöver en målvakt som kliver fram i slutspurten för att de ska kunna behålla sin åttondeplats.

Ruskigt viktigt med en stabil målvakt i dagens NHL.

Att Blues är ett av de starkare lagen visar de gång på gång speciellt på hemmais. Ikväll gästar de Chicago som kommer hem efter en lång och relativt misslyckad roadtrip.

Jag funderar på att hugga över 2.5 mål på Blues redan nu hos Expekt till 1.95 då jag tycker det är ett bra odds men jag är trots allt nyfiken på vad Pinnacle släpper för odds.

En hel del intressanta matcher denna afton!
thesaints är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td