Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-09-20, 17:30   #1
 
KORITFWs avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Sundsvall
Inlägg: 48
Sharp$: 204
Standard

Växjö -Timrå 12.09.20


Spelar dubbelchans på Timrå till 2.00 på bet365.

Från det jag sett hittills har Timrå införskaffat sig ett mycket bra spelsystem med grundlig defensiv de kan falla tillbaka på i matcherna. De får ner puck väldigt effektiv och ligger på och stressar fenomenalt hela matcherna. Lundström och Bellissimo har gjort bra insatser i sina första matcher. Bara gått 2 matcher men special teams har sett bra ut. De åker ner med 4 fulla kedjor + 2 reserver och Jonte gör comeback. Växjö imponerade inte alls i det jag såg i senaste FHC matchen, en bra Hudacek till trots. De måste spela offenisvare och nyttja lirare som Vampola optimalt.

Aja, jag ser väldigt bra spelvärde i 2.00 på dubbelchansen, jag är inbitet Timråfan men jag har sett så mycket dåligt på senare år så jag kan uttyda när någonting bra visar sig
__________________
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses

Senast redigerad av KORITFW den 2012-09-20 klockan 17:31.
KORITFW är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td