Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-01-06, 11:35   #1
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Stort värde i Leksand vs DIF!


Tycker mig ha hittat en riktigt bra spel imorgon. Matchen jag tänker på är Leksand vs Djurgården med matchstart måndag 19.00

Dif mötte Karlskoga i fredags inför ett fullsatt globen, anledningen till detta var att det var Järnkaminernas dag. Stämningen var på topp. Efter 2 perioder låd Dif under med 0-1 införs sista perioden. 2a perioden blev lite konstig då dif hade 6min i utvbåset. I period 3 kom islossningen. Dif vann sista perioden med 6-0 och imponerade stort, även om det kanske var lite i överkant. Till denna match var Marcus Sörensen och fimpen tillbaka vilket betyder mkt för laget.

DIF:
Matchen imorrn är grymt viktig för Dif som ligger på 6e plats med 58 poäng. Jagas nerifrån av mora och örebro. Men chansen finns fortfarande till top 3. Vinner de imorrn har dom häng. Zabel säger det är vi som jagar, inte tvärtom. Sådant gillar jag. Tycker Dif börjar se rätt bra ut och bara det att man slipper se den överskattade Challe B i båset gör en lycklig.

Leksand:
Matchade igår. Daladerbyt mot Mora spelades i globen även här var det i fullt
Leksand körde över Mora totalt och vann med 5-0. När leksandspelarna var i omklädningsrummet vart de inropade till isen igen då fansen ville hylla dom precis som efter en teaterföreställning . En magisk upplevelse säger spelarna.
Leksand toppar tabellen med 73p, 5 före Karlskoga. Således en mkt trygg placering och topp 3 måste ses som klart. Philip forsberg och Erik de la rose är tillbaka från Jvm. Lär vara både slitna och besvika och för leksands del tror jag att det tom kan vara negativt om de spelar. Men detta vet vi inte, och är inte heller en viktig faktor i denna match enl mig.

Min ideingång i matchen är att Leksand kommer ha svårt att tända om så tätt inpå Moraderbyt. Speciellt efter de scener som utspelade sig. Djurgården form pekar krafigt uppåt nu och motivationen ligger helt klart hos dom.

Med dessa förutsättningar bedömer jag att 3.25 på raka 2an är ett överodds.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
popquee (+1), slindoffer (+1), KP (+5), SlimCharles (+1)
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-06, 11:51   #2
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 111
Sharp$: 178
Standard

Gillar hur du tänker. Jag tror att DIF är en sovande björn som har börjat vakna, nu med lite vind i ryggen blir dem svårstoppade.
popquee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-06, 12:16   #3
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 70
Sharp$: 268
Standard

Leksand vann sist i övertid mot DIF och räknat från den matchen så är Leksand 10-2 hemma. Men jag är med er, Djurgården kommer bli sjukt svårslagna framöver och det finns värde i den raka tvåan även om det kan gå hursomhelst här.
woland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-06, 12:17   #4
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 95
Sharp$: 1037
Standard

Djurgården spelade inte i globen utan på hovet.
Overcome är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-07, 20:24   #5
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Djurgården visar moral och vänder 0-1 till seger, mot ett som väntat mätt leksand.
Slut Leksand-Dif 1-2



Kriga letar nu vidare i speldjungeln
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
slindoffer (+1), v7hansson (+1)

Senast redigerad av kriga den 2013-01-07 klockan 20:32.
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-07, 20:54   #6
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Du hittar helt klart mycket intressanta spel. Tycker du ska använda dig utav "Skapa Rek" knappen som finns bredvid skapa ämne knappen. På så vis lyfts dina rekar till rekfliken/framsidan med och fler kan se dom.

Fortsätt leverera
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
slindoffer (+1)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-07, 21:05   #7
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Du hittar helt klart mycket intressanta spel. Tycker du ska använda dig utav "Skapa Rek" knappen som finns bredvid skapa ämne knappen. På så vis lyfts dina rekar till rekfliken/framsidan med och fler kan se dom.

Fortsätt leverera
Tack Kp, alltid kul med lite beröm, sånt värmer en i övrigt frusen själ.
Provar rekknappen framöver!

kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-07, 21:39   #8
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: kd
Inlägg: 24
Sharp$: 754


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Erik de la rose är utlånad till Lillehammer, men förstår att du syftade på hans 2 år yngre bror Jacob snyggt spel, bra analys och det var helt klart ett överodds du hittade här!
berreboyp12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-07, 21:47   #9
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Göteborg
Inlägg: 403
Sharp$: 1077

Fotboll 13/14
Stats: 30 - 32 - 6
ROI: 107.28%
Vinstprocent: 48.39%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Du hittar helt klart mycket intressanta spel. Tycker du ska använda dig utav "Skapa Rek" knappen som finns bredvid skapa ämne knappen. På så vis lyfts dina rekar till rekfliken/framsidan med och fler kan se dom.

Fortsätt leverera
Håller med och tycker även du ska skapa ett spreadsheet så vi kan följa dina spel!
slindoffer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td