Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-01-20, 23:59   #1
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Region Örebro Län
Inlägg: 92
Sharp$: 274
Standard

NHL-2013


Jag vet inte vad mods tycker är mest lämpligt, att starta en ny tråd varje omgång eller göra en stor 2013-tråd? Jag tkr det senare och startar en som man kan diskutera omgångens matcher i etc! Om det inte är OK så kan tråden slängas!


OnT :

Efter att ha satt 3 av 4 matcher igår så är jag återigen sugen på att lira.
Blackhawks inatt tycker jag är ett givet spel, som de körde över mästarna igår som verkar ha fest än

Wild & Oilers åker med och bildar trippel med Blackhawkes, samt att jag singelspelar alla matcher.

Lycka till ni som ryggar
Farjkarlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-21, 01:15   #2
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Mods påpekade kvalitén på NHL-tråden igår och nu startar du en där du knappt skriver något om dina spel?
Varför Wilds, varför Oilers? Är blackhawks givna för de körde över mästarna? Om du tycker det, fair enough, då har du i alla fall motiverat spelet, även om jag tycker att det är en väldigt tunn motivering.
Om folk ska vilja rygga måste du motivera och inte bara slänga ut picks

Dessutom kan man få igång en liten diskussion i och med motiveringarna. Folk kan komma med inputs och så vidare.
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Farjkarlen (+10)
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-21, 01:56   #3
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Bättre med trådar för varje dag. Mindre text att läsa igenom och enklare att se bra och viktig info som man annars hade kunnat missa likadant så kan man då enklare missa ett bra (motiverat) spel som man normalt hade ryggat eller funderat på att rygga men nu missat helt
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-21, 11:20   #4
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Region Örebro Län
Inlägg: 92
Sharp$: 274
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grnvit Visa inlägg
Mods påpekade kvalitén på NHL-tråden igår och nu startar du en där du knappt skriver något om dina spel?
Varför Wilds, varför Oilers? Är blackhawks givna för de körde över mästarna? Om du tycker det, fair enough, då har du i alla fall motiverat spelet, även om jag tycker att det är en väldigt tunn motivering.
Om folk ska vilja rygga måste du motivera och inte bara slänga ut picks

Dessutom kan man få igång en liten diskussion i och med motiveringarna. Folk kan komma med inputs och så vidare.


Du har så rätt i den kritik !

Jag slängde in ett snabbt "översyns"-spel och skulle givetvis ha motiverat mer!

Wilds tog jag enbart på att de var mitt lag förra året och Olilers borde ha slagits Canucks som förlorade me 3-7 matchen innan, men men!

Mods kanske kan ta bort tråden så gör vi en varje matchdag istället!

Jag lovar bot och bättring tills nästa trådstart
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grnvit (+3)
Farjkarlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-21, 11:31   #5
 
oggeborrehs avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 237
Sharp$: 1027

2013 oggeborreh
Stats: 251 - 271 - 41
ROI: 100.13%
Vinstprocent: 48.08%

Standard

Någon som har några funderingar kring Islanders-Tampa?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
oggeborreh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td