Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-03-22, 15:43   #1
 
Melvins avatar
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 243
Sharp$: 1945


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Svensk hockey 23/3


Elitserien (Sverige)
2013-03-23 16:00: Fr�da HC vs Lule�F

Kvalserie till Elitserien:
2013-03-23 16:00 Södertälje-Örebro
2013-03-23 16:00 Västerås-Leksand
2013-03-23 18:30 Timrå-Rögle


Bara en kvartsfinal serie i spel och där står det 3-2 i matcher till Luleå, spontant känns det som att det blir lowscoring och att Luleå knipper sin första seger nere i Göteborg. Kanske en chanspeng på 0-0/0-1?

I Kvalserien blir det spel på SSK som tog sista chansen senast mot Västerås men behöver poäng även här mot ett Örebro som öppnat stark. Fördel i inbördes för SSK (4-1) och att få ML @2.08 som Marathonbet ligger på nu känns helt klart värt för hemmastarka SSK.

Västerås tror jag har goda chanser att skrälla mot LIF men väntar med spel fram till spelstopp då oddsen förhoppningsvis höjts ännu mer.

Timrå- Rögle känns klurig, inget av dom både Elitserie lagen har övertygat och Rögle behöver en vinst för att kunna ha en chans att utmana om höstens ES platser. Kan pressen ha lättat något för skåningarna och det blir lite mer tuta och köra för dom nu när det ser så mörkt ut som det gör? Eller är ångesten och pressen ännu värre och stela handleder ett faktum? Svårläst match.

Bara lite snabba tankar, fyll på med mer gott folk

Ps, bara att fylla på med tankar om dagens Kvalserie till AS för dom som tror sig hittat något matnyttigt där.
Melvin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-22, 17:21   #2
 
Bournes avatar
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 72
Sharp$: 202

Speldagboken (Avslutad)
Stats: 139 - 109 - 10
ROI: 101.48%
Vinstprocent: 56.05%

Standard

Går faktiskt emot dig här ang Södertälje.

2013-03-23 16:00HockeyAllsvenskanSödertälje SK vs Örebro HK 2 ML 100 2.600


De flesta bolag verkar se detta som 50/50 men Ladbrokes sticker ut och ger hela 2.60 på Örebro. Det stämmer inte alls med min värdering då jag håller Örebro som liten favorit i denna match. Örebro är obesegrade (under ordinarie tid) i serien. Man har spelat riktigt bra både borta och hemma och försvarsspelet har varit mycket bättre än tidigare under säsongen. Södertälje är förvisso hemmastarka men det är Västerås med. Ett Västerås Örebro haft otroligt svårt mot borta tidigare men som man besegrade borta för någon omgång sedan.

Tycker Örebro är det klart bättre laget om man ser på trupperna, målvakt undantaget. Man har dessutom spelat betydligt bättre än Södertälje i denna korta serie hittills. Känns som det är andra förutsättningar när varje match gäller så otroligt mycket jämfört med grundserien. Det som talar emot Örebro är att man tidigare vikit ner sig när det väl gäller men tycker man bevisade sist mot Rögle att man håller för trycket. Jag hoppas verkligen inte de motbevisar mig imorgon på den punkten.

Edit: Spelet gäller under ordinarietid. La in fel i spreden (ML)
__________________
Twitter: @BourneGambler
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Melvin (+4)

Senast redigerad av Bourne den 2013-03-22 klockan 17:23.
Bourne är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-22, 17:42   #3
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 78
Sharp$: 17


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Svår match Luleå - Frölunda. Båda lagen finner sin riktiga styrka på hemmaplan vilket resulterat hemmavinster och bortaförluster. Vinst för Luleå och Frölunda är ute. Finns ingen som helst avsaknad i motivation för lagen. Starkaste draget i nuläget (dock inte alltför mycket information som begrundar detta beslut): X
LuckyNrSeven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-22, 18:06   #4
 
Melvins avatar
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 243
Sharp$: 1945


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Härligt! Själv hoppas jag på som du säger att dom börjar få lite hjärnspöken nu när ES platserna är inom räckhåll. Såg dom senast mot Rögle och där var dom stabila, Rögle bjöd dock inte upp till mycket och var väldigt tama. Sen vill jag hoppas på att det späckade spelschemat dom haft börjar göra sig tillkänna och Kvalserien är ingen serie man kasserar in allför många segrar i rad. Samtidigt som SSK egentligen måste vinna så är ett poängtapp inte lika förödande för Örebro så hoppas på ett hungrigt hemmalag som tar vara på chansen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bourne (+2)
Melvin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td