Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-12, 19:12   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

13/1 Sens-Thrashers


Här ser jag ett bra odds på underspel och jag har ett par motiveringar:

1. Bägge lagen är i dålig form Ott är 4-6 senaste 10, ATL 1-6-3 under samma tid. Negativa trender brukar ha som sidoeffekt att lagen inte har samma självförtroende i avgörande lägen och dessutom vill man gärna spela så tight man kan i defensiven.

2. Oddsmakarna försöker lura oss med att skjuta upp linan till 6 för att ATL i synnerhet brukar vara inblandade i målrika matcher, men dem senaste 6 har det sett ut såhär: atl: 1-2-2-5(vs islanders 6-5 torsk iaf)-3-0, i målväg.
Samma siffra för Ottawa: 1-0-2-1-7(väldigt ojämne Kovalev gjorde 4 å passa till 2)-3. Som ni ser så har båda lagen haft problem med målskyttet förutom en liten spurr, men det är lag som Islanders och ett då lågflygande Flyers man lyckats tända upp.

3. Ottawa saknar 3 av sina 6 bästa poängplockare (Spezza(6)-Affe(2)-Michalek(5)) och sin bästa offensiva back i F. Kuba. Ottawa är dessutom NHLs sämsta lag i PP med sina 14,3 %.

4. Trender: Under is 4-1 in the last 5 meetings in Atlanta.
Under is 3-1-1 in the last 5 meetings.

Mitt spel: U6 @ 1.89 på Betsson.com

BOL bitches!

tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-12, 20:06   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 32
Sharp$: 89
Standard

Klockrent! Ryggar utan tvekan. Två för dagen riktigt trubbiga lag.
Wesslan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td