Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-13, 10:54   #1
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

KHL Barys Astana vs Metallurg Novokuznetsk 13/1 14:00


Spelstopp 1400:
Barys Astana vs Metallurg Novokuznetsk 1a 1.50
Inget hojdar odds och ingen JATTE rek, men kan inte lata bli at peta pa denna match, haft lite sviktande form och vad kan da vara battre an att bara forsoka fa in en "enklare" match.
Barys har varit nere i en downperiod och forsoker hitta tillbaka till den form som gor att de ligger pa en klar slutspels plats. De motte Sibir Novosibirsk forra omgangen och fick lite islossning och lyckades vinna med hela 5-0. Fore det har det sett tungt ut, nu moter de ett av seriens samsta lag och vad kan val vara battre an att fa lite sjalvfortroende med 2 raka segrar!
Jag spelar 1an till 1.50 for MIN sjalvkansla till till liten peng enbart for att ev fa satta ett spel. aven om natten gick ok med 3 utav 5 rekar korrekta.
Som jag skriver i min NYA dagbok sa kommer jag borja rakna ifran scratch och detta blir mitt forsta spel i mitt nya liv :grin: skamt asido. den totala rek statsen gar alltid att hitta sa jag forsoker inte morka min form eller ngt.
Glomde lagga till att jag spelar 2 units !! Inte hart direkt men som jag skrev vill jag fa in kanslan lite!

Lycka till med er lir under dagen sa ses vi har snart igen!!
__________________
Remember what matter's.....

Senast redigerad av Kiwid10 den 2010-01-13 klockan 11:04. Anledning: Glomde skriva hur mkt
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-13, 11:39   #2
 
Geezers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 734
Sharp$: 462

Geezer NHL
Stats: 78 - 50 - 1
ROI: 121.30%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

Personligen tycker jag nog att Omsk känns dom de bästa spelet idag.
Omsk är alltid starka hemma och såg stundtals riktigt bra ut mot Salavat i måndags. Sibir får ingenting att stämma just nu, sju raka förluster, endast 3 mål framåt på senaste fyra matcherna och 18 i baken.

Mina spel idag blir:
Omsk @ 1.45 4u
Omsk -1 @ 1.73 2u
Geezer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-13, 11:54   #3
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

sant som det ar sagt. fick en liten acklig kansla for Sibir och darfor hoppar jag den, valde en och foll pa Barys...
Lycka till med Omsk
__________________
Remember what matter's.....
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-13, 13:36   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 148
Sharp$: 830
Standard

Någon som ser matchen? Läge att gå livea Barys eller hur ser det ut?
Ryssfemman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-13, 17:49   #5
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 82
Sharp$: 0
Standard

HAHAHAHA tur man inte besökte Sharps innan man gick ner till tippbutiken idag...

Spela en trippel på de tre första matcherna idag, OMSK,Novokuzne och milan, för att om en ev. vinst skulle komma hinna ner igen och tippa =)

Föga förvånad jag blev när jag såg novokuzne´s odds på 3,80... Måste ha blandat ihop de med ett annat metalurg-lag, för de va de enda jag kände igen

Och en hel 100-lapp inbringade 628 kr! haha

Sen går man ner till tippbutiken, nej då kan man inte få några pengar förräns imorgon, så nu sitter jag på dessa:

En femling 100 kr odds 9,61:

Borlänge @ 1,35
Nybro@ 1,60
Valencia @ 2,25
Liverpool @ 1,15
Barca @ 1,72

Och en trippel 500kr odds 10,35

Valencia @ 2,25
Juventus @ 2,00
Pittsburgh @ 2,30

Alla raka, så lär väl bli 3-4 efter straffar till pittarna är jag rädd...
Furre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-13, 17:56   #6
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

Grattis till ditt spel ...
Hoppas du satter de andra spelen ocksa,..
__________________
Remember what matter's.....
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td