Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-12, 21:23   #1
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

13/1 -10Nattens NHL


13/1-10 Efter att ha gapat efter for mkt (for manga matcher) under dagen pa KHL sa nojer jag mig med 3 matcher i natt.



Tampa Bay vs Washington 2a 1.90 samt hcp -1,5 2a 2.60 Unibet
Gillar Tampa Bay men har far de mota en offensiv utan dess like. Washington anfaller mer an garna och nar de ar pa humor sa gar det som senast 8-1 vs Atlanta. Verkar ocksa som om de fatt ok ordning pa deras forsvar, vet att Niklas Backstrom inte var nojd med deras forsvar forra aret. Washington ar lite upp och ner men nar de spelar som de gjort pa slutet ar de svarstoppade och kan bli en contender till Stanley cup (men da maste mkt klaffa).
Tampa spoade Pittsburgh senast pa hemmaplan men vi vet hur bra Pens ar for tillfallet, mer imponerande ar deras vinst borta vs New Jersey. Men som jag sagt att har far de mota en offensiv som ar for maktig, jag ser helst att Tampa moter mer taktiskt skickliga lag dar de kan mata sina krafter pa ett annat satt, nar de moter lag som anfaller hej vilt som Washington och Philly far de det mkt svarare. Washington har 7 raka segrar borta vs Tampa ocksa for att ytterligare spa pa for Washingtons rakning.
Jag spelar 4 av 5 units pa bada spelen.

Philadelphia Flyers vs Dallas Stars 1a 1.95 samt hcp -1,5 1a 2.80
Gar pa exakt samma feeling har. Flyers har kommit igang och ar ett lag att rakna med, de har sjukt manga bra forwards och ar i sina basta stunder ett lag som verkligen kan utmana om titeln, men da maste de ga till slutspel och borja klattra i tabellen. Inga direkta avbrack for Flyers heller. Dallas a sin sida ar riktigt pa dekis och bara lyckats vinna en match pa bortaplan de senaste 10. De ar ocksa inne i ett hart matchande da de spelar sin 5e match pa 7 dagar. Niklas Grossman spelar troligtvis inte.
Samma har spelar 4 av 5 Units pa bada

Nw York Rangers vs New Jersey Devils 2a ML 1.85
2 Lag i form och 2 hogklassiga malvakter. Jag gar mera pa kanslan har och satter mina pengar pa New Jersey de ar det battre laget och aven om Rangers spottat upp sig nu pa slutet sa har de for fa gamewinners i laget, Lundqvist och Gaborik racker inte (Sean Avery kan val inte laggas dit? . )
New Jersey ar ett LAG och gor det valdigt svart for motstandarna oavsett vilka de an moter. De har 4 lines som kan avgora matchen och inte minst Martin Brodeur dar bak. Denna match tror jag avgors av malvakterna (hett tips? ) Och Brodeur gar vinnande ur den bataljen. Tror INTE pa ngn malfest som jag vet det har rekats om.
Spelar 3 av 5 units pa denna match.

Lycka till med era spel inatt och hoppas vi far en lyckad natt framfor oss.
Mina stats ar lite vacklande med 20 korrekta utav 37 rekar, men kanner att sjalvfortroendet ar pa vag, vet ocksa vilka matcher jag borde kunnat undvikit idag och igar, men men de hanger dar i statsen och itne mkt att gora at!!!
__________________
Remember what matter's.....

Senast redigerad av Kiwid10 den 2010-01-13 klockan 11:07. Anledning: Glomde datum for spelen
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-12, 21:34   #2
 
NHL Gamblers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm!
Inlägg: 218
Sharp$: 241
Standard

Idag gick det helt åt helvete för både dig och mig på KHL...


Men bit ihop o kämpa!!
NHL Gambler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-12, 21:34   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 13
Sharp$: 0
Standard

Ryggar översta

Senast redigerad av gris_orre den 2010-01-12 klockan 21:55.
gris_orre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-12, 21:47   #4
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

Verlkligen Gambler, Jag tankte undvika bade Lada och Magnitogorsk, men fick forfragan pa dessa 2 matcher och la till dom..Men men galler att ORKA fortsatta leta BRA spel och anvanda skallen...
Sjukt imponerad utav mitt kara Brynas idag!!!

Lycka till med spelen inatt grabbar!!
__________________
Remember what matter's.....
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-12, 23:09   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4
Sharp$: 0
Standard

Ryggar Nj och Washington
Jonas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-12, 23:16   #6
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Det är obligatoriskt med datum för spel i rubriken, annars kan man inte sortera bort de som redan spelats. Var vänlig och editera det.
Välj edit -> avancerad
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-13, 22:19   #7
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 8
Sharp$: 17
Standard

6-2 (.750), +5,40u.

13 jan

Washington/Florida o6 2,01 * (1u)
Over is 5-0-2 in Capitals last 7 vs. a team with a losing record.

Washington o3 1,813 ** (2u)
Capitals 3.17 GF (road favorite), Panthers 3.20 GA (home underdog).
Capitals 4.64 GF vs Southeast, Panthers 3.82 GA vs Southeast.

BOL
Overth är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td