Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-03-24, 17:05   #1
 
Qirrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 169
Sharp$: 421

Hi-diddly-ho
Stats: 770 - 730 - 56
ROI: 110.07%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Nattens NHL 24/3


00:00 New York Rangers - New York Islanders
00:00 Washington Capitals - Pittsburgh Penguins
00:30 Buffalo Sabres - Montreal Canadiens
00:30 Detroit Red Wings - St.Louis Blues
02:00 Colorado Avalanche - Los Angeles Kings
03:00 Vancouver Canucks - Anaheim Ducks


Caps - Pens är givetvis nattens höjdpunkt, kan de toppa förra mötet? Skador osv börjar äntligen ta ut sin rätt för avs, eller reser de sig och slår Kings? Tankarna är många, kom gärna med dina.
__________________
Hard work takes the gamble out of gambling.

Senast redigerad av Qirren den 2010-03-24 klockan 17:13.
Qirren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-24, 17:32   #2
 
Geezers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 734
Sharp$: 462

Geezer NHL
Stats: 78 - 50 - 1
ROI: 121.30%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

Malkin spelar troligen inte enligt Post Gazette, känns som Caps bör kunna ta den. Skulle dock aldrig spela raka ettan under 1.80 som jag ser att endel av de europeiska bolagen erbjuder. 1.86 som Pinnacle erbjuder på Caps känns dock spelbart.

Även om inte Ducks bortaspel varit något att skriva hem om denna säsong så tycker jag att 2.82 på Ducks ML kan vara intressant inatt.
__________________
"Show me more, you'll play more. I didn't see Gretzky sit on the bench."
Geezer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-24, 18:51   #3
 
Talyss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boston, Massachusetts
Inlägg: 495
Sharp$: 554
Standard

Mhm Pitts - Washington är ju helt klart nattens match. Schyst med NY derby också. Pittsburgh har inte vart heta på slutet men kan mycket väl tagga till i den här matchen. Tror på Washington, de är för bra och hemma.

Citat:
Ursprungligen postat av Geezer Visa inlägg
Även om inte Ducks bortaspel varit något att skriva hem om denna säsong så tycker jag att 2.82 på Ducks ML kan vara intressant inatt.
Canucks sett ointresserade ut på slutet (kanske inte ointresserade men har definitivt inte samma glöd), någon som håller med?
Talys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-24, 21:02   #4
 
fingereds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 62
Sharp$: 18

såjävlagudnu
Stats: 34 - 31 - 1
ROI: 99.36%
Vinstprocent: 52.00%

Standard

Herrejösses, råkade lägga på en nolla för mycket när jag lade en bet på LA Kings... Kan bli riktigt dyrt detta

Blir nog ingen vidare bra sömn inatt :(
__________________
Insert Coin...
fingered är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-24, 21:09   #5
 
Talyss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boston, Massachusetts
Inlägg: 495
Sharp$: 554
Standard

Ajajj låter inte skoj

Mitt enda lir idag blev Underspel i Detroit - Blues
Talys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-24, 21:29   #6
one
 
ones avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 694
Sharp$: 7382

one-Bomben vid rullpott
Stats: 45 - 269 - 0
ROI: 147.10%
Vinstprocent: 14.33%

Standard

Nattens spel blir:

Vancouver - Anaheim Under 5,5 odds: 1,90
Vancouver har som det skrivits tidigare här inte sett så jättetaggade ut men ändå stabila den sista tiden. Tror inte att det blir någon målexplossion från något håll här.

Washington - Pittsburgh Under 6,5 odds: 2,02
Resultaten i lagens tidigare möten talar emot detta men till det här oddset måste det prövas. Inget av lagen, och då speciellt inte Pittsburgh, har producerat sådär jättemycket framåt de senaste matcherna. Tror den här har bra chans att gå under en lina på 6,5.

Buffalo - Montreal, Buffalo -1,5 odds: 2,80
Jag tycker Buffalo sett heta ut den senaste tiden samtidigt som Montreal verkar lite sämre igen efter ett antal segrar. Tror Buffalo fixar detta.

Detroit - St. Louis Över 5,5 odds: 2,10
Detroit har gått bra på slutet och St. Louis bortaspel har varit starkt hela säsongen. Hoppas och tror att båda lagen öser på framåt, tycker oddset är så pass högt att det måste prövas.

Så går mina tankar, lycka till!
one är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-24, 21:33   #7
 
Qirrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 169
Sharp$: 421

Hi-diddly-ho
Stats: 770 - 730 - 56
ROI: 110.07%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Måste testa Blues inatt. Är som vanligt usla på hemmaplan men fullständigt briljanta på bortais.

Detroit är 20-10-2-3 hemma såhär långt medan Blues är 22-11-2-2 på bortais.

Man kommer efter en snöplig förlust senast mot Nashville då man tappade 2-1 till 2-3 i slutminuterna, och Mason i målet var fullständigt rasande på sitt lag efter matchen. Revanschlusten borde vara står här. Ställer Conklin i målet idag vilket jag gillar stenhårt.

Men vi ska inte sticka under stolen med att Detroit är riktigt riktigt bra just nu och imponerade på mig mot Pens (som dock saknade Malkin, och vi vet hur usla pens är utan honom). Det viktiga är dock att Detroit äntligen har börjat visa lite stabilitet i spelet igen och har lyckats spela bra under en längre period nu.


Jag tycker dock att vinstchanserna är större för Blues än vad oddsen visar, testar Blues ML till 2,65.
__________________
Hard work takes the gamble out of gambling.
Qirren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-24, 22:45   #8
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Singel: Vancouver- Ducks: 2 ML (2.67) @ Betsafe

Vancouver kan känna sig trygga på att man går till slutspel. En vinst bara på dom fyra senaste och tveksam form. Formstarka Samuelsson borta ännu från sin skada. Raycroft i målet ikväll. Ducks hade fyra raka vinster (alla på hemmaplan) innan förlusten senast borta mot Calgary. Krigar för slutspel och har hög motivation. Deras bortaspel är i mot detta spel. Men Ducks vann bortamötet i December och har två raka mot Vancouver denna säsong. Fyra raka vinster samanlagt mot Vancouver. Hoppas motivation hos Ducks blir avgörande och man kan vinna denna tuffa bortamatch.

4/10 Units


Buffalo- Montreal: 1 (2.10) @ Expekt

Tror också på Buffalo här som kommer från tre raka bortavinster och är starka på hemmaplan (21-9-6). Efter sex raka vinster har Montreal nu två raka förluster, nollade på hemmaplan senast mot Ottawa (0-2). Buffalo har 3-1 i inbördes möten på Montreal denna säsong.

2/10 Units



Singel: Detroit- Blues: 2 ML (2.49) @ Betsafe

Ryggar dig här Qirren. Sämre ML odds nu men får duga. Bra statistik på Detroit denna säsong och som sagt starka på bortaplan.

1/10 Units
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-25, 01:56   #9
 
Qirrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 169
Sharp$: 421

Hi-diddly-ho
Stats: 770 - 730 - 56
ROI: 110.07%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Blues förlorade tyvärr efter en jättetavla av Conklin. Spelmässigt var man dock minst lika bra som Detroit och kunde absolut ha vunnit den här matchen, stålarna låg på rätt lag utan tvekan. (Grattis till Conklin som kan ha spelat bort Blues från slutspel).
__________________
Hard work takes the gamble out of gambling.
Qirren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-25, 12:51   #10
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

NHL är inget för mig.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td