Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-03-27, 11:07   #1
Nik
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 131
Sharp$: 405
Standard

Kval till allsvenskan


Tingsryd - Sundsvall
Oskarshamn - Enköping
Nybro - Olofström

Är dagens omgång. Tankar på den?

Jag tycker oddset på olofström är lite väl högt (2,55) på NB. Dom har fortfarande chans att nå en plats i allsvenska och siktar på det till skillnad från nybro. Dom har även plusstatistik på dom denna säsong.
Nik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-27, 12:01   #2
 
Malderisss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 110
Sharp$: 223
Standard

Nja, känns riskabelt att spela Olofström, tror jag avstår idag. Kanske kanske ett spel men såfall med liten insats.
Malderiss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-27, 12:07   #3
 
Geezers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 734
Sharp$: 462

Geezer NHL
Stats: 78 - 50 - 1
ROI: 121.30%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

Jag tycker 1.95 på Tingsryd känns väldigt bra. Tingsryd har inlett serien på ästa möjliga sätt med tre raka segrar och möter nu för första gången allsvenskt motstånd. Sundsvall är dessutom utan viktiga Palmebjörk ikväll.

Enköping +1,5 @ 2.30 funderar jag också på. Jag tror de skulle bli slagpåsen i denna serie, men de har helt klart överraskat på mig. Förlorade med uddamålet borta mot Sundsvall och borde även kunna pressa ett Oskarshamn som inte alls får igång spelet just nu..
__________________
"Show me more, you'll play more. I didn't see Gretzky sit on the bench."
Geezer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-28, 15:04   #4
 
Geezers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 734
Sharp$: 462

Geezer NHL
Stats: 78 - 50 - 1
ROI: 121.30%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

Har valde man fel. Tingsryd förlorade med 3-2 efter att ha släppt in tre mål på två minuter i mellanakten. Men Enköping pressade Oskarshamn och torskade tillslut med 6-5 och +1,5 hade suttit där alltså..
__________________
"Show me more, you'll play more. I didn't see Gretzky sit on the bench."
Geezer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td