Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-18, 11:33   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nattens NHL 18/4


PHX Coyotes @ DET Redwings

NJ Devils @ PHL Flyers

PIT Penguins @ OTT Senators

NAS Predators @ CHI Blackhawks

SJ Sharks @ COL Avalanche

Va tror vi?

Jag tror att det över i denna match mellan hawks å Nash, enligt en liten teori jag har för mig själv.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-18, 11:46   #2
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 2
Sharp$: 27
Standard

Spela kryss i alla nhl matcher känns som man går plus i längden
bostrom91 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-18, 13:44   #3
 
Grizzlys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 210
Sharp$: 0
Standard

Gårdagen var katastrofal när det kom till hockey. Nya tag idag.

Detroit vänder idag hem till The Joe och efter målfesten i förra matchen och tar emot Phoenix med förnyat självförtroende. Tror det gör mycket för psyket att man lyckades vända och vinna matchen i Arizona. Funderar då på om man ska ta en ML eller rak på Detroit ikväll.

Jag gillar också Pittsburgh idag. Lite med samma motivering som Detroit. Ottawa kommer till hemmais där man förväntas styra och ställa lite mer än på borta. Det kommer inte att gå mot Penguins idag. Crosby är stekhet och Penguins @1.8 ML känns lockande.

Underspelet mellan San Jose och Avalanche lockar också lite. Men vi får se hur det blir med det.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grizzly är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-18, 13:49   #4
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Jag älskar coyotes men de lever så fruktansvärt mycket på sin inspiration och härliga moral. Deras hemmamatcher var helt otroliga och man rös, men 4-7 förlusten tror jag tog jäkligt hårt på dom. Att göra 7 puckar på Bryz är otroligt starkt, och wings ser inte honom som ett spöke direkt. Nu har man inte den fanatiska hemmapubliken i ryggen och The Joe är ett skrämmande ställe.
Tror wings kan vinna med en eller två puckar och tror inte på ot.

Dessa spelar jag
Preds +1.5
Devils ml
Detroit och hcp -1.5

Dessa tror jag på
Avs ml
Pens ml

5-1-1 helt ok

Senast redigerad av calahan den 2010-04-18 klockan 14:01.
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-18, 22:37   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

helt otroligt usel spelhelg avslutas lika jävla illa med detroit som inte verkar ha nått botemedel mot 'Yotes speediga och jobbiga försvar, sen att Howard släpper enkla mål hjälper ju inte heller.. inte mycket att vara vaken för, men jag sitter med sista lilla strimlan hopp till att Pens vinner med 2, så dem kommer ju antingen torska med 5 eller missa öppet mål med 2 sekunder kvar så dem vinner med 1.



Edit: hjälper ju inte om man inte kan göra mål på öppet mål
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-18, 22:44   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 21
Sharp$: 101
Standard

Spelat

Chicago ML
Ott ML

En dubbel på detta, mest för att hela helgen varit rent piss och jag är så jävla less, då kan jag lika gärna bränna det sista på helgens rulle på något jag inte riktigt tror på ty det jag varit bombsäker på har ju gått sisådär om man ska vara ärlig.. 20 euro..

Nya tag nästa vecka/helg (mest helgspelare, brukar dock gå bättre än denna)

Lycka till
dacer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td