Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-13, 19:29   #1
 
joehelmers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 8
Sharp$: 11
Standard

Djurgården-Luleå 14/1


Jag kommer att lägga två spel på Djurgården-Luleå imorgon, båda kommer att vara på DIF vinst då Luleå har väldigt svårt att vinna i Stockholm och förlorat dem senaste åtta matcherna på Hovet. Dessutom är Djurgården väldigt starka just nu och tagit 14 poäng av 15 möjliga dem senaste matcherna och tagit poäng i dem senaste åtta matcherna.
Senaste matchen i Hovet slutade 6-3 till DIF.

Här är mina spel:
Djurgården-Luleå 1 @ 1.80 NB
Djurgården (0.0)-Luleå(1.0) 1 @ 2.30 NB

En sak som talar emot Djurgården är att Krüger åkt på en fotskada och verkar vara borta en längre tid, men det skulle inte förvåna mig om någon annan spelare stiger fram och blir ny poäng dominant. Varför inte att Ölvestad håller kvar sin fina form eller att Josefson eller någon annan junior stiger fram?
joehelmer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-13, 22:10   #2
 
Qirrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 169
Sharp$: 421

Hi-diddly-ho
Stats: 770 - 730 - 56
ROI: 110.07%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Kan ge en snabb update om Luleå då. Cam Abbott kommer vara tillbaka i laget efter att ha varit borta med sin axelskada förra matchen. Om han är helt 100% känns dock tveksamt. Fortsatt skadade är dock Mikael Lidhammar och Pierre Johnsson.

Raffl - Chabada - Fabricius har sett löjligt bra ut den senaste tiden och varit Luleås klart bästa offensiva kraft de senaste matcherna. Med Cam tillbaka i laget blir det förhoppningsvis två bra producerande kedjor imorgon. Backmässigt har Kristofer Berglund spelat upp sig något enormt den senaste tiden vilket är viktigt för Luleås Powerplay. Johan Fransson fortsätter dominera överallt på banan precis som vanligt.

Modig fortsätter i målet efter att ha spelat bra en längre tid.
__________________
Hard work takes the gamble out of gambling.
Qirren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-13, 22:54   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Coop Arena
Inlägg: 606
Sharp$: 663


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Båda lagen har gått bra på sistone men Djurgården har fördel av hemmaplan och statistiken så de är lite av en mardröm. Av dom gångerna jag sett dom mötts så brukar Djurgården forechecka mycket och kör fysiskt spel och åker mycket skridskor så de gäller att hänga med, tror de kan bli en jämn match. Luleå är inte ofarliga men de kan snabbt rinna iväg alla måste steppa upp.
Fangtastic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-14, 11:30   #4
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag skulle nog avstå den här matchen. Luleå har vaknat till liv på bortaplan, samtidigt som det börjar bli dags för dif att förlora på hemmaplan....
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td