Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-11-05, 01:35   #1
 
Reg.datum: sep 2016
Inlägg: 81
Sharp$: 863
Standard

NHL 6/11


Sitter uppe och tittar på NHL och Columbus har redan gjort 8-0 mot Montreal efter två perioder så har passat på att kikat på spel till imorgon natt.

Spelar regular time,

Montreal-Philly 1. odds: 2.08 hos Pinnacle.
Kommentar: Carey Price vilades inatt och det slutade med haveri vilket jag hade på känn efter att Montreal varit det betydligtsämre laget mot Vancouver och Toronto men räddades av Price som är gudomlig, Imorgon är han tillbaka i ett förmodligen ruskigt revanschsuget Montreal.

St Louis-Columbus 2dnb. Odds: 2.85 hos unibet.
Kommentar: Löjligt bra odds på Columbus mot ett St Louis som se betydligt svagare ut den här säsongen. Nu vilar de troligen också förstemålvakten Jake Allen samtidigt som Columbus fick en enkel resa mot Montreal och inte kommer lika slitna som de annars hade gjort.

Dallas-Chicago 1dnb 2,03 hos Pinnacle.
Kommentar: Chicago är ett betydligt sämre lag borta än hemma. För Dallas gäller det omvända. Tror man luras lite av tabellen gällande Chicago då dom har spelat större delen av matcherna hittills på hemmaplan. Dallas har inte imponerat på samma sätt som förra säsongen och har en del skador, men jag ger dom större vinstchans än 50% mot Chicago när vi snackar dnb. Min bedömning är snarare 55-45 til Dallas fördel.

LA Kings-Calgary X2, 1,8375 på NordicBet (Om man spelar singeltvåan och krysset för sig)
Kommentar: Kings har inte vunnit under ordinarie tid än och har sina två målvakter på skadelistan tillsammans med bl a Gaborik. Ett lag som är på nedgång sett över tid.Ingen slump att dom har haft svårt att vinna under ordinarie tid. Tabellmässigt ser det lite bättre ut tack vare att dom har vunnit samtliga fem matcher som gått till OT.

Toronto-Vancouver 2bnb 2,62 hos Pinnacle.
Kommentar: Vancouver har förtvivlat svårt att göra mål men harr varit det bättre laget mot både Montreal och Ottawa. Laget är inte så dåligt som resultaten senaste tiden visar och har sett super motiverade ut. Toronto är lika dåliga bakåt som man är bra framåt. Precis som alla andra har jag imponerats av laget unga spelare, men styrkemässigt ser jag inte Vancouver som ett sämre lag än Toront0. Med hemmaplansfördelen inräknad så ger jag Vancouver 45 % vinstchans dnb.


Under tiden jag skrivit har Columbus hunnit göra 10-0 mot Montreal (HELT SJUKT!!!) och det kanske kan vara klokt att avvakta och se vad som händer med Montreals odds mot Philly. Men som sagt, Montreal med och utan Price är två helt olika lag. Är inte supernöjd att jag sitter med 1,98 på Montreal just nu, men raka ettan på Columbus satt ju ganska odiskutabelt till 2,95 iaf. Tanken var hela tiden att Montreal skulle förlöra mot Columbus utan Price och sen studs tillbaka imorgon med Price.
DonPablo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-05, 01:41   #2
 
Reg.datum: sep 2016
Inlägg: 81
Sharp$: 863
Standard

Tillägg:
Washington-Florida 1 2,03 hos Pinnacle.
Kommentar: Washington är lika starka i år och Florida har tre bra forwards frånvarande. Nu har Capitals fått vila ut ordentligt efter road trippen till Kanada och borde vara i fin form. Gillar vanligtvis inte att spela favoriterna men det här oddset har jag svårt att stå emot. Förra säsongen vann Washington 66% av sina hemmamatcher under ordinarie tid.

Boston-Rangers 1 dnb. 2,00 hos Pinnacle
Komentar: Var sugen på att spela Boston redan tidigare, men nu nåddes jag av infon att Henke vilas imorgon och då hugger jag 2,00 dnb utan att blinka. Rangers är ett helt annat lag borta än hemma och har likt Chicago inlett med mestadels hemmamatcher (där dom imponerat stort).

Senast redigerad av DonPablo den 2016-11-05 klockan 01:58.
DonPablo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-05, 01:47   #3
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12129

Sportsbetting
Stats: 137 - 107 - 1
ROI: 115.12%
Vinstprocent: 56.15%

Standard

Ja herregud Columbus är bra just nu. Blir ju inte precis lugnare nu av att ha lagt in ett bet på St.Louis imorgon mot Columbus.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-05, 03:11   #4
 
Reg.datum: sep 2016
Inlägg: 81
Sharp$: 863
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maximalvinst Visa inlägg
Ja herregud Columbus är bra just nu. Blir ju inte precis lugnare nu av att ha lagt in ett bet på St.Louis imorgon mot Columbus.
Kan inte påminna mig om ett sjukare resultat i NHL sett till förutsättningarna. 10-0 för ett tippat bottelag mot ett lag som dittills hade 9 segrar och en OT-förlust under tio första matcherna.. Jösses!
DonPablo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-05, 23:47   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Måste vara många år sedan ett lag var så dåligt som Vancouver i den här ligan :-/
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-15, 23:04   #6
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 6
Sharp$: 882
Standard

kanon rekar
kungpurre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td