Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-04-12, 12:02   #1
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 356
Sharp$: 1472
Standard

Brynäs - Frölunda, Match 6


Dags för match 6/7 i serien där Frölunda har matchboll nummer 1 och min känsla säger att dem håller i spelet ifrån i måndags och vinner idag.

Det har varit en konstig match där det antingen har varit tajta matcher som avgjorts i sista perioden eller så har det vara klara och stora segrar. De klara och stora segrarna har Frölunda stått för och Brynäs har lyckats kämpa sig till vinsterna i de tajta och spännande fajterna. Nu tror jag dock att trenden bryts, ser Frölunda som det bättre laget och jag tror man vill undvika en nervkittlande sjunematch i Scandinavium.

Jag ser egentligen värde i samtliga spel: Moneyline, -1,5 och FT på frölunda, allt handlar om fördelningen av insatsen.

Det finns dock ett spel till som jag ser fint värde i och som jag bara måste testa, Clark gör mål i powerplay till ca 10ggr. Hans form blir bara bättre och bätrte och Brynäs PP är mycket bra. Jag tror att nu i (förmodligen) sista hemmamatchen för säsongen kommer han gör allt för att fortsätta sin målproduktion.
a_alexander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-12, 19:27   #2
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av a_alexander Visa inlägg
Dags för match 6/7 i serien där Frölunda har matchboll nummer 1 och min känsla säger att dem håller i spelet ifrån i måndags och vinner idag.

Det har varit en konstig match där det antingen har varit tajta matcher som avgjorts i sista perioden eller så har det vara klara och stora segrar. De klara och stora segrarna har Frölunda stått för och Brynäs har lyckats kämpa sig till vinsterna i de tajta och spännande fajterna. Nu tror jag dock att trenden bryts, ser Frölunda som det bättre laget och jag tror man vill undvika en nervkittlande sjunematch i Scandinavium.

Jag ser egentligen värde i samtliga spel: Moneyline, -1,5 och FT på frölunda, allt handlar om fördelningen av insatsen.

Det finns dock ett spel till som jag ser fint värde i och som jag bara måste testa, Clark gör mål i powerplay till ca 10ggr. Hans form blir bara bättre och bätrte och Brynäs PP är mycket bra. Jag tror att nu i (förmodligen) sista hemmamatchen för säsongen kommer han gör allt för att fortsätta sin målproduktion.
Fantastik rek, 15 min så var spelet i hamn

Övriga analysen skiter vi i, 10 ggr räcker gott oasvett.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-12, 19:55   #3
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 356
Sharp$: 1472
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Fantastik rek, 15 min så var spelet i hamn

Övriga analysen skiter vi i, 10 ggr räcker gott oasvett.
Haha ja Frölunda var inget vidare idag, men nöjd med den andra reken.
a_alexander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td