Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-15, 15:58   #1
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 82
Sharp$: 0
Standard

15/1 19:00 HockeyAllsvenskan Borås HC - AIK


Första reken på denna sidan från mig. så jag tänkte dela med mig av de jag tror om dagens match mellan Borås HC och CSKA IK.

Efter skalpen i Malmö med vinst på straffar för BHC är de nu dags att ta sig an anrika AIK.

Sist de bägge lagen möttes i Borås Ishall vann hemmalaget efter en jämn tillställning med 4-3.

BHCs form är på väg uppåt, med 3 vinster på de fem senaste matcherna, varav förlusterna var mot leksand borta (4-0) och hemma mot Björklöven (2-3), som blev ganska omdiskuterat efter ett solklart kvitteringsmål av BHC i tredje perioden, men domaren valde att fria.

AIK har börjat det nya året med 4 raka vinster (en i sudden), och vet inte hur de känns att förlora 2010.

Räkna med en tuff tillställning i Ishallen ikväll !

Reken är väldigt beroende på vilken målvakt som står ikväll, och på bhcs hemsida så bestäms detta på värmningen, vilket inte är speciellt bra, då man i förtid vill ha bra koll på vilka spelare som är tillgängliga.

BHCs har väldigt svårt att stänga sina matcher, och X.et ligger väldigt nära tillhands i kvällens match.
Enda bortgången av spelare för BHCs del är backen Henrik Tömmernes.

Här kommer mina spel för dagen med motivering:

1 MoneyLine 3 units 2.16 Betsson

BHC tar det här ikväll förhoppningsvis, bara inte målvakten Hansson ska förstöra detta återigen.

Under 5,5 3 units 1.95 Betsson

Tufft,tätt. Inte många marginaler som kommer att bjudas på ikväll för något av lagen. Målsnålt, tro mig.

Vinnare av 2a period: BHC 2 units 2.95 Nordicbet

Borås gör allra flest mål i andra perioden (cirka 40%), och kommer ut i andra med ett helt nytt självförtroende, och till nästan 3ggr pengarna så är de värt en syn !


Ingenting som läggs in spelkassan men 2-2 till 10.00 i odds är värt en liten syn.


Elitserien 0/0
Hockeyallsvenskan 0/1
La Liga 0/0
Premier League 0/0
Serie A 0/0


BARA 1X2 - räknas om jag kör 2-3 spel på en och samma match.

Kassa: 97,90 units
I spel: 0 units

Sammanlagt inlagda spel 1/3

För den som vill följa mina spel finns den på speldagboken!


Senast redigerad av Furre den 2010-01-15 klockan 20:16.
Furre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-15, 18:50   #2
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 82
Sharp$: 0
Standard

1-1 efter första. känns sisådär inför fortsättningen av matchen... Blir lite irriterad på mig själv om att jag inte rekade BHC första mål till 1,97... menmen.

Spelet lever ännu i allra högsta grad!
Furre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-15, 18:55   #3
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 82
Sharp$: 0
Standard

Borås tidning efter första perioden:

BT:s reporter i Borås ishall, Li Edqvist, tycker att BHC imponerat under den första perioden:

– Det har varit bra tempo i matchen och Borås har absolut goda chanser att vinna den här matchen, säger hon.

BHC leder skotten med 10-7. So far, so good!
Furre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-15, 19:27   #4
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 82
Sharp$: 0
Standard

1-1 efter period 2.

Skott statistik: 9-4 (19-11)

Då var mitt spel att BHC skulle vinna 2a perioden förlorat, men underspelet ser mycket bättre ut just nu än inför 2a perioden.

Bara hoppas att BHC tar hem de här, gärna 3-2 efter förlängning, då blir de ganska mycket
Furre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-15, 20:06   #5
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 82
Sharp$: 0
Standard

Fy fan!

1-2 med 1 minut kvar av matchen... de händer ju inte.

mer info kommer.

Samtidigt gör malmö 4-4..... :(
Furre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-15, 20:13   #6
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 82
Sharp$: 0
Standard

Med 65 sekunder kvar av matchen gör Liwing 1-2 till AIK.

BHC har fört spelet hela matchen igenom, man vinner skotten med 25-17, meb ändå lyckas man inte vinna matchen.

Tråkigt, men sånt är livet, Underspelet satt ju i vilket fall, men ingen större tröst.
Furre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td