Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-17, 11:21   #1
 
omwttms avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 134
Sharp$: 1219
Standard

17-1 Division 1 omgång 4


Jag tror jag har knäckt omgång 4 i Div 1 - Allettan Norra

KB65 - Piteå = 2 @ 1.80
Hudiksvall - Kiruna = 2 @ 2.15
Lycksele - Östersund = 2 @ 2.10
Asplöven - Kovland = 1 @ 1.20

KB65 har inte vunnit en match sen Allettan trog igång och jag tror inte dom klarar av att göra de idag heller.. Igår åkte dom på en tung förlust mot Kiruna, man ledde med 2-0 men tappade matchen till 2-5 förlust. Piteå har kommit igång efter en lite knackig start och tror dom kommer att rulla över ett segt KB65.

Jag tycker att Div 1a är en bättre serie än Div 1b överlag. Detta är dagens svåra match tycker jag. Men tror att Kiruna har mer rutin än Hudik och att dom kommer spela smart hockey och lyckas knipa 3pinnar och åka hem med fullpott hem till kiruna ikväll.

Lycksele åkte igår på en övertids förlust mor Kovland. Idag möter man östersund, som för någon vecka sedan körde lver kovland med 9-3. Jag tror att Östersund inte kommer vinna lika stort som 3-9 men att dom kommer att vara nummret större än lycksele och vinna med 3-5.

Asplöven, de klart bästa laget i den här serien, kommer och ska bara vinna över kovland. Punkt.

Har tänkt att spela Piteå-4u Kiruna-3u Östersund-3u och testa alla lag i en fyrling @ 9.75 1.4u för att jämna ut kontot lite

Är de någon som sitter på någon bra info till någon utav matcherna, tycker att jag har tänkt helt fel eller har någon annan div 1 match att dela med er av, Skriv!
omwttm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-17, 13:05   #2
 
suburbanracers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Värmland
Inlägg: 63
Sharp$: 6
Standard

Div1 har jag inte så stor koll på men om man kollar resultat så är det ofta målrika matcher i Div1 så man kanske kan prova överspelen också. Givetvis efter att ha kollat upp lite närmare såklart.
suburbanracer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-17, 18:35   #3
 
omwttms avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 134
Sharp$: 1219
Standard

Resultat
KB65 - Piteå 4-3 efter OT -4u
Hudiksvall - Kiruna 3-4 efter OT-3u
Lycksele - Östersund 1-6 +3.3u
Asplöven - Kovland 7-2
fyrlingen -1.4u

Totalt =-5.1u

Kiruna som inte lyckas vinna på ordinarie och Piteå som tappar sin 2-3 ledning när de är 4sekunder kvar var tung.. 4 sekunder ifrån en + dag som nu istället vart en lite för stor minusdag..

Nya tag och på't igen bah!
omwttm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td