Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-10, 21:05   #1
 
shorelines avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Sankt Petersburg
Inlägg: 780
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

2010-10-11 CSKA Moskva - Torpedo Nizhny Novogrod (KHL)


Datum: 2010-10-11
Tid: 17:30
Sport: Ishockey
Land: Ryssland
Liga: KHL
Match: CSKA Moskva - Torpedo Nizhny Novogrod

Spel: Torpedo Nizhny Novogrod 2
Insats: 200
Odds: 2.75
Bolag: Unibet

Motivering:
Ja, då kör vi då. Första reken.
Två lag som kommer från varsinn förlust i den senaste omgången. Alltid så tandlösa CSKA föll med 2-3 hemma mot Atlant, medans Torpedo föll borta mot Dinamo Riga med 4-1.
Utöver förlusterna så är den gemensamma nämnaren att båda lagen faktiskt var betydligt bättre spelmässigt än motståndarna.

Vad som skiljer dem åt är att CSKA mötte ett ganska mediokert lag i Atlant medans Torpedo, rent spelmässigt, gjorde en riktigt bra match på bortaplan mot Dinamo Riga som är erkänt hemmastarka.
CSKA har haft enorma problem på hemmaplan i år och endast vunnit en av sju matcher i Moskva.
Tränaren hävdar att det är tillfälligheter, jag är inte alls så säker på det. Det är en extremt stolt och framgångsrik klubb, CSKA Moskva. All den historia av vunna titlar genomsyrar klubben och även om det var ganska många år sedan man vann en titel så tyngs spelarna av den press som läggs på dem när de glider in på hemmaisen.
Man har spelat bra till och från under säsongen men man har enorma problem med målskyttet sett till hur många chanser man faktiskt skapar per match, vilket 11 mål på 6 hemmamatcher bevisar.

Torpedo då? Stryk senast, men som sagt, spelmässigt var man helt klart med i matchen.
32 skott skickade man iväg mot Rigamålet, och hade inte Chris Holt vaknat på rätt sida så hade Torpedo vunnit den matchen.
Ett av lagets problem då var att den egna målvakten, Bruckler (Som är en av ligans bättre målvakter), hade en riktigt dålig dag och byttes ut efter 4 insläppta (16 skott) och ersattes av Fomichev som spikade igen (11 räddningar) och lär starta den här matchen.

Torpedo är ett av seriens bästa bortalag med sex segrar på åtta försök på resande fot.
Med det i åtanke och CSKA's usla hemmaspel så finner jag oddset på 2.75, mycket bra.

Torpedo är trea i Western Conference med 21 poäng på 11 matcher.
CSKA är nia i Western Conference med 14 poäng på 12 matcher.
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-10, 21:13   #2
 
hejzs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 233
Sharp$: 325
Standard

Finns till 2.90 hos betsafe, gröna pilar på Torpedo av någon anledning.
hejz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-10, 21:20   #3
 
shorelines avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Sankt Petersburg
Inlägg: 780
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

Tror att det beror mycket på resultaten i senaste rundan.
Ang. målvaktsbytet så ska det inte spela speciellt stor roll vem Torpedo sätter mellan stolparna i morgon.
Bruckler är vanligtvis en av de bättre i ligan (fjärde bäst räddningsprocent) medans Fomichev verkar vara den formstarkare av de två.
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-10, 21:29   #4
 
hejzs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 233
Sharp$: 325
Standard

Vore bra om du skrev insats i units istället
hejz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-10, 21:30   #5
 
shorelines avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Sankt Petersburg
Inlägg: 780
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

Ja, jag försökte länka till min spreadsheet så man kunde se, men det verkade inte funka.
Men ska fixa genast
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-11, 03:12   #6
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Foljer med men fegar lite och spelar ML.

Lycka till och valkommen till Sharps!
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-11, 07:14   #7
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Rygg

Hoppas det blir fler.....
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-11, 09:18   #8
 
liehts avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 255
Sharp$: 745


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vill inte kladda ner din tråd eller något,

Men CSKA vann alla sina hemmamatcher under försäsongen, inte för att det säger så mycket, men kan vara värt att notera. Sen har ju deras hemmamatcher inte varit speciellt lätta, Bars Kazan, Neftekhimik, SKA har stått för motståndet av CSKA's 3 hemmaförluster av 5.

De har haft ett otroligt svårt spelschema, Neftekhimik hemma (0-2 förlust), SKA Hemma (3-3), Yugra Borta (4-3 Vinst), Barys Borta (6-2 Vinst), Avangard borta (3-2 Förlust), Atlant Hemma (2-3 Förlust).

Vinsterna mot Yugra och Barys är rätt imponerande, då de lagen är starka hemma...

Jag säger inte att det är ett dåligt spel, men jag känner att CSKA är på uppgång, och med det tuffa spelschemat är det svårt att se vart dom ligger...

Själv spelar jag underspelet i matchen, Alla Torpedos borta matcher har slutat under, samtidigt som 4 av 6 har slutat under i CSKA's hemmamatcher.
lieht är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-11, 10:54   #9
 
shorelines avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Sankt Petersburg
Inlägg: 780
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

Atlant hemma är ju inte sådär jättesvårt
Jag kan hålla med dig om att de har haft tufft motstånd, men det väntar tufft motstånd ikväll också.

Och när oddset står så högt som det gör på Torpedo så tycker jag att man måste syna. Även om insatsen inte är den högsta.
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td