Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-16, 00:04   #1
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 89
Sharp$: 822
Standard

Inför matcher?


Vilka siter använder ni inför? Vilka siter är det som har tidigast info om matcherna i de högre serierna? Är det lokalblaskan, eller finns det även glada amatörer som har ruggig inför info om skador osv?

Jag snackar givetvis Elitserien/Allsvenskan nu. Någon som sitter och håller på en ruggig sida som leverar trupper osv även 24 timmar före match?

Tack på förhand!
__________________
It's just a game. Until you bet it.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
IlDuce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-16, 00:05   #2
dNa
 
dNas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 868
Sharp$: 255
Standard

hockeyligan.se är bra för statistik när det gäller elitserien. Mer än så kan jag tyvärr inte hjälpa dig.
dNa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-16, 00:10   #3
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 89
Sharp$: 822
Standard

Ja, den har jag i biblioteket.

Tänkte mig mer 'Inför'. Jag har ju standard sidorna som lagens hemsidor, SF osv. Tycker dock att infon ibland är lite tafatt. Vore skönt med en riktig genomgång a'la engelska siter vad det gäller fotbollen (typ BBC som ett exempel..)
__________________
It's just a game. Until you bet it.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
IlDuce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-16, 05:08   #4
 
Talyss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boston, Massachusetts
Inlägg: 495
Sharp$: 554
Standard

Dailyfaceoff.com
Covers.com
NHL.com (lite statistik men främst alla lagsidor)

Sen har jag alla NHL kanaler på TVn, får mycket info där.
Talys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td