Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-20, 12:48   #1
 
liehts avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 255
Sharp$: 745


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2010-10-21 Manglerud Star - Sparta (Norwegian Get Ligaen 2010)


Datum: 2010-10-21
Tid: 18:30
Sport: Ishockey
Land: Norge Get Ligaen 201
Liga: Norwegian Get Ligaen 2010
Match: Manglerud Star - Sparta

Spel: Sparta -1.5
Insats: 5
Odds: 1.73
Bolag: Pannkakor, Sylt och lite senap

Motivering:
Kan börja med att säga att Pinnacle KOMMER att släppa bättre odds, men eftersom limitsen är åt helvete där så är det värt att splitta insatsen, till ett lite sämre.

MAXSPEL i norge , 11 raka maxspel vunna, 16-2-1 i norge.


Nu till matchen, Sparta tog en fin seger mot Storhamar senast, där de stod i 1.55 hemma, aningen högt? Absolut. Nu får vi 1.45 på raka 2:an mot Manglerud.

Inte nog med det, vi får en -1.5 lina. Sparta dominerade matchen mot Storhamar, och det är lite av deras spel, Sparta kontrollerar matchen och gör lite som dom vill. Efter förlusten mot Valerenga, som var Spartas match förövrigt, om inte Valerengas målvakt inte skulle agerat som vägg (95.8%, den här säsongen)....

Jag värderar Sparta som det bästa laget i ligan, just på grund av deras kontroll på matchen. 45:16 på 11 omgångar.

Manglerud då? Jag trodde att laget hade ryckt upp sig efter 5-2 mot stjernen och 6-5 mot lillehammer och en något stabil 1-3 förlust mot Lorenskog. Dock hade jag fel, det blev 2-12 (!) mot Stavanger. Matchen var hyffsat jämn i första trots att Stavanger kontrollerade det mesta utav spelet. Sen gled det iväg och Mangleruds försvar blev verkligen krossat.

Detta var ett Stavanger som förlorade mot Sparta med 4-0 tidigare under säsongen, Samma Sparta som slog Manglerud hemma med 6-0. Nu ska alltså Manglerud som kommer från en 2-12 förlust möta det bästa laget i serien. Sen får vi en 1.5 lina på det.

H2H är 7-0-1 till Sparta, alla 7 vinsterna har dom täckt linan. Alla förluster Manglerud har hemma har täckt linan. Sparta har ett bra försvar, och ett av de bästa offensiven i ligan, jag ser inte hur de inte ska täcka linan.

Jag maxspelar detta....
lieht är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td