Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-06, 11:01   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 251
Sharp$: 811


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2010-11-06 VIK - Sundsvall (Hockeyallsvenskan)


Datum: 2010-11-06
Tid: 17:00
Sport: Ishockey
Land: Sverige
Liga: Hockeyallsvenskan
Match: VIK - Sundsvall

Spel: Annat -1
Insats: 350
Odds: 1.85
Bolag: Bwin

Motivering:
Först och främst skall jag berätta att jag är VIKare så REKen kanske är lite vinklad.


Införlänkar:

http://st.nu/sport/ishockey/1.2471835-manfall-i-sundsvall-hockey
Spoiler:

Citat:
Sedan tidigare har Sundsvall backarna Daniel Wågström (bråck) och Nicklas Westerlind (tumme) borta på obestämd tid.

Nu står det klart att även Karl-Johan Lundström missar lördagens match mot Västerås då han har fått ledigt av personliga skäl.

Forwarden Niklas Zetterström väntas missa tre matcher då han drabbats av en ögoninfektion och inte får använda linser ett tag framöver. Om målvakten Tim Sandberg återvänder från Djurgården bestäms under fredagen.

– Han har haft ont i nacken och har fått behandling för det, berättar klubbchefen Magnus Holmvall.

Eventuellt spelar Johansson mot Västerås på lördag.


http://www.vik.se/index.php/laget/nyheter/15-infoer-matchen/1061-infoer-vik-sundsvall
Spoiler:
Citat:
Frånvarande spelare
Johan Gustafsson (Juniorlandslaget)
Marcus Jonsson (Juniorlandslaget)
Peter Öberg (Skadad)
Jonas Leetma (Skadad


Kommentarer:

Jag har vart ner i Rocklundahallen/ABB-Arena 3 dagar i rad och checkat läget, Trygg har kommit in bra i laget, Lindh är tillbaka efter sin skada, Nilsson är mycket piggare nu när han blivit av med Förkylningen, McGrath har verkligen kommit in i det Svenska spelet nu, och det märks verkligen på speeden när han åker skridskor, det är som dag och natt när han kom hit och tränade första gången och när man kikar på han nu.

Sandström var lite krasslig i början av veckan men är nu helt 100% igen.
Lennhammer och Bozic har kommit in i laget otroligt bra, och har äntligen lärt sig hur dem skall spela VIKs spel, vilket kommer visa sig under de närmsta matcherna.

Senaste matchen mot Oskarshamn så var det bara ett lag på banan, Oskarshamns mål var en otrolig målvaktstabbe och ett powerplay mål.

VIK har revanch att ta ut mot Sundsvall, och trenden med att vinna varannan match skall brytas ikväll. VIK har verkligen en trupp för att hänga med uppe i toppen, då måste man absolut slå Sundsvall hemma!

Jag tror att VIK vinner matchen ganska lätt (Med minst 2 mål), tror och hoppas på närmare 3000 pers i publiken som bär VIK fram. Jag kommer se matchen live, men ni som inte skall på matchen kan följa liverapporten på http://www.everysport.com/sport/ishockey/allsvenskan-herr/allsvenskan/event/2010-11-06/vik-vaesteraas-hk-if-sundsvall-hockey/19080686

Lycka till !
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Boone (+5)
Wanghao är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-06, 18:47   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 251
Sharp$: 811


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

5-0 slut.
__________________
Västerås IK, Västerås SK, IFK Norrköping, Arsenal FC.
Wanghao är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-06, 18:52   #3
 
forxas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 23
Sharp$: 7
Standard

Cheers mate!
forxa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-06, 19:03   #4
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Tackar!
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td