Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-23, 09:27   #1
stolt same som älskar hojt
 
Bodens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boden
Inlägg: 808
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Ishockey 23/11


vad har ni för tankar om dagens hockey?

Ser inte dogsen ut att ha bra chans i elitserien ikväll? tänker bl.a på AIK, Frölunda och Djurgården.

I elitserien har jag just nu: Luleå - Djurgården

Luleå dras med skador, för högt odds på Djurgården enligt mig.

Sen har jag ryggat Pacman och shoreline på finska och ryska matcherna.
__________________
Vad är det för likhet på spermier och lulebor? Det finns många av dom, men få blir människor
Boden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-23, 10:22   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 80
Sharp$: 338
Standard

Tingsryd-Mora, detta är moras 3:e match på 4:a dagar, känns som mora inte kommer orka stå emot hemmalaget i 60 min?
phyxiux är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-23, 16:26   #3
 
junhagers avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 76
Sharp$: 358
Standard

Örebro - Leksand
Leksand har 4 raka segrar sedan Aulin kom till klubben och Kollar kom tillbaka från skada. Serieledande Örebro har däremot en liten svacka med endast 2 segrar på de senaste 4 matcherna. Senast blev det förlust hemma mot Bofors.

Leksand har Bergenström och Lotvonen borta pga skada samt Grand-Pierre som fortfarande är avstängd.
Jag vet inte hur läget är i Örebro, men de lär vara rejält revanschsugna efter förlusten senast mot Bofors.

TIDIGARE MÖTEN
Örebro gästade Tegera Arena i omgång tio och fick med sig en poäng. Matchen avgjordes på straffar.

Jag kör en rak tvåa på matchen till oddset 2.5.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
junhager är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-23, 17:41   #4
 
Makandodeles avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 66
Sharp$: 288
Standard

HA: Örebro-Leksand X - 4.45 @ NB
1F: Kristianstad-Nybro X - 5.15 @ BS


Två toppmöten i allsvenskan resp Div1F, tror på två jämna matcher där krysset inte bör vara allt för långt bort.
Makandodele är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-23, 20:26   #5
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 5
Sharp$: 38
Standard

2010-11-24 PHOENIX COYOTES - EDMONTON OILERS (NHL)


Datum: 2010-11-24
Tid: 03:05
Sport: Ishockey
Land: USA
Liga: NHL
Match: PHOENIX COYOTES - EDMONTON OILERS

Spel: PHOENIX COYOTES
Insats: 5
Odds: 1.75
Bolag: Betway

Motivering:
Phoenix har Vinnit 7 av 10 matcher den senaste tiden medan Oilers bara vunnit blyga 2 av 10. Totalt set den här säsongen har Phoenix vunnit 10 matcher medan Oilers endast vunnit 5.

Oilers har spelat ganska ruttet på bortaplan och inte tagit hem många segrar men Phoenix har inte dominerat på hemmaplan men har inte spelat värdelöst heller. Inga större skador vad jag har märkt.

Tror att Phoenix kommer fortsätta sin vinnar streak ikväll med
Batziy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td