Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-12-03, 18:11   #1
 
mazzys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 398
Sharp$: 924

mazzys hockeyspel 13/14
Stats: 58 - 125 - 0
ROI: 96.49%
Vinstprocent: 31.69%

Standard

2010-12-04 Djurgårdens IF - Timrå IK (Elitserien)


Datum: 2010-12-04
Tid: 16:00
Sport: Ishockey
Land: Sverige
Liga: Elitserien
Match: Djurgårdens IF - Timrå IK

Spel: Djurgårdens IF -1
Insats: 5.00
Odds: 2.370
Bolag: Pinnacle

Motivering:
Djurgården spelade riktigt bra senast mot HV, men ändå fick man bara med sig en poäng (för tredje matchen i rad). Timrå har varit helt under isen den senaste tiden, och jag tycker man hade flyt som vann mot Södertälje. Magnus Åkerlund och Juha Pitkämäki storspelade i mål för Timrå. Skottstatistiken i den matchen var 39-25 till Södertälje, och enligt rapporter bjöd Södertälje på en hel del chanser.

Timrå förlorade alltså mot HV i torsdags med 3-7. Pitkämäki stod hela matchen, i och med att Åkerlund är skadad. Rickard Steijer var backup då, och lär vara det imorgon också. Han är inplockad från J20 och har tidigare bara spelat i juniorlag. Det finns med andra ord en viss oro för Timrås målvaktssituation just nu.

Resterande spelare med skador i Timrå är Fredrik Hynning, Elias Granath, Magnus Åkerlund, Gabriel Karlsson, Mikko Jokela, och Tomas Skogs. Frågetecken för Fredrik Sonntag.

I Djurgården missar Mathias Tjärnqvist matchen, och en sjuk Mario Kempe är osäker på spel.

Djurgården trivs mot Timrå, och på hemmais har DIF sex raka segrar mot TIK, och senast TIK vann borta mot DIF var för ungefär tre år sedan. Djurgården har vunnit båda matcher mot Timrå den här säsongen, och dessutom med tre måls marginal i båda matcher.

Jag tycker det här är ett mycket bra spel och går in med 5 units (maxspel).
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shell Peppe (+1)
mazzy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-03, 22:48   #2
 
Halvaris avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 101
Sharp$: 1616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ser ut som ett bra spel! Jag testar 5u @2.25 på bet365
Halvari är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-04, 21:33   #3
 
mazzys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 398
Sharp$: 924

mazzys hockeyspel 13/14
Stats: 58 - 125 - 0
ROI: 96.49%
Vinstprocent: 31.69%

Standard

Ja det här var ju inte riktigt vad jag räknade med. 1-1 efter full tid. Tycker ändå Djurgården var det bättre laget, men de kan inte utnyttja sina chanser.
mazzy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td