Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-21, 14:01   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 17
Sharp$: 0
Standard

21 januari powerplay


Detta här är inte rekat eller spelförslag, men jag har lagt mina 120 kr
till rader på 5 kr insats.

Hv71-Linköping 2
Björn Melin - Hlavac 2
Djurgården - Frölunda 1 2
Luleå - Rögle X 2
Modo - Timrå 2
Skellefteå - Brynäs 2
Tenkrat - Somerouvi X 2
Södertälje - FBK 1 X 2

Varför har ja lagt så här, Mycket svår...

Så här tror jag att LHC vinner med uddamål, till det blir visst mer än 5,5 mål. en av dom gör Hlavac mål också... Därför tar jag båda tvåor på LHC O Hlavac.

Dif har många "stjärnor" som inte är med.. Tungt, men så här kan ja inte ha helgardering, utan 1 2 räcker det =) Frölunda kan skrälla, Dif kan vinna. Ej svårt..

Modo har några som säkert inte ska spelas ikväll, Skröder , foppa och Salomansson, plus modo har inte egentligen bra målvakt... Jag tycker om Daniel Corso Han gör säkert bra ikväll mot Modo. Kanske 2-1 till Timrå. En chans bara =) Egentligen bäst X2, men äsch.. tar tvåan.

Luleå, jag är j*vla trött på Luleås utvisningar och allt krångligt o har svikit mig många gånger... Giulio Scandella debut, å ja gillar Granak. Dom är grym det kan bli skrällvinst eller kryss.. Få se

Brynäs, jag har en magkänsla att brynäs gör ett jävligt bra spel ikväll Skellefteå är inte bra utan Warg och Pierre-Edouard Bellemare... Tror mer på Dixon, Someoruvi, Dackell , Kahnberg och Jakob Silfverberg. Grym gäng...

Tenkrat och Someorvu tror ja mest på 2 men helst att ha X, det kan bli jämn match ändå så vinner brynäs med uddamål.. Det blir kanske inga mål av dom två grabbar.. Man vet aldrig.

Ssk och FBK, Jag kör på helgardering det kan bli vadsomhelst.


Nu eller Aldrig....

Mvh Levin
Levin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-21, 15:02   #2
 
Grovbenstommes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Så nära men ändå så långt borta
Inlägg: 562
Sharp$: 1665
Standard

Kan bli fin utdelning om du får några av skrällarna där, lycka till.
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td