Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-21, 22:01   #1
 
Grizzlys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 210
Sharp$: 0
Standard

21/1, NHL, Tampa Bay - Toronto - 01:00


Spelar troligtvis fler matcher ikväll men denna tänker jag göra till min första rek här på Sharps.se

Tampa Bay Lightning - Toronto Maple Leafs

Tampa åkte ju på storpisk mot Rangers nyligt. Riktigt ordentligt med stryk och fick lämna New York med 8-2 i bagaget. Tyckte väl att deras coach sammanfattade det hela ganska bra:

Citat:
"They out-hit us, they outplayed us, they out-everythinged us, they outcoached us," said coach Rick Tocchet. "Their leaders out-did our leaders, their grinders out-did our grinders. Our goaltender got out-goaltended.

"The only thing good was the bus was on time for this game. The bus driver was the best thing we had."
Ikväll kommer man hem och ska försöka visa gästande Toronto var skåpet ska stå. Kan ni gissa vad Toronto har i bortastatisik? Man har lyckats med det makabra konststycket att endast vinna två av sina tolv senaste bortamatcher. Rent horribellt. Man borde hålla sig norr om gränsen i kanada och lämna WO till bortamatcherna, då skulle man iaf. spara reskostnader.

I sin senaste match förlorade för övrigt Toronto med 3-4 mot Atlanta.

Om Tampa Bay vill nå slutspelet iår så är det bäst för laget att man börjar vinna. Man har just nu fyra poäng upp till slutspelplats. Torontos hemmastatistik är 11-6-5.

Nordicbet ger oddsen 2.35 - 4.00 - 2.55.

Jag tror att Tampa kommer att komma ut ikväll och vara rejält revanschssugna, Torontos svaga bortafacit kommer att hålla i sig och Tampa kommer att ta sig lite närmare slutspel. 2.35 är taget på en rak etta med 3u i insats.

Målvakter ikväll verkar förresten bli Jonas Gustavsson och Antero Nittymäki.

Rekstatistik: 0/0
Grizzly är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-21, 22:25   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 34
Sharp$: 17
Standard

Ryggar ev detta TB blev ju krossade för någon dag sen mot Rangers med 8-2.

Och andra sidan är väll leafs inget att hänga i granen heller. Känns som en osäker match :/

Men som sagt jag ryggar kanske och lycka till
Mathias är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-21, 23:08   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1
Sharp$: 0
Standard

Jag tror hårt på tampa ikväll. Toronto får nog sota för nederlaget senast, o tampa har spelarna som krävs. Jag går in på en singel med minus 1 på tampa till medel insatts. Lycka till!
Gambie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-22, 01:52   #4
 
Mr.DEEs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 143
Sharp$: 1033
Standard

Ser ut att bli OT, hoppas dem tar det där

Senast redigerad av Mr.DEE den 2010-01-22 klockan 02:31.
Mr.DEE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-22, 08:09   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 34
Sharp$: 17
Standard

Synd där att du körde rakt på tampa, ser fram emot fler rekar!
Mathias är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-22, 12:55   #6
 
Grizzlys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 210
Sharp$: 0
Standard

Äsch!

Bara bryta ihop och komma igen.
Grizzly är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-22, 13:07   #7
 
Geezers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 734
Sharp$: 462

Geezer NHL
Stats: 78 - 50 - 1
ROI: 121.30%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

Hade själv också lirat Tampa. Va skapligt nära i slutet, men Gustavsson lyckades göra två klassräddningar på båda returerna. St.Louis måste få upp den pucken.. :/
Men men, satte Caps, Hawks och Canucks så natten ordnade upp sig ändå tillslut för min del.
Geezer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td