Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-12-30, 13:28   #16
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 10
Sharp$: 253
Standard

tror nog Sverige tar linan på -3.5 hade ruskigt bra fart mot Ryssarna....

Sen tror jag LHC -1.5 mot gnaget är ett riktigt bra spel, LHC känns på g och känns starka hemma i CC.
Tomten123 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-12-30, 13:30   #17
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 251
Sharp$: 811


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har en äcklig känsla att Södertälje kan ställa till det för Hv idag.
__________________
Västerås IK, Västerås SK, IFK Norrköping, Arsenal FC.
Wanghao är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-12-30, 13:36   #18
 
umebons avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Monte Carlo
Inlägg: 338
Sharp$: 971
Standard

Inte omöjligt Wanghao men oddset på HV kross var tillräckligt högt för att spelas...snyggt med Leksand igår
umebon är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-12-30, 13:37   #19
 
htsolna08s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 980
Sharp$: 1987


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Luleå–Skellefteå

Luleå ställer upp med samma lag som senast. Anders Nilsson står i mål. Lars Lökken-Östli, Cam Abbott, Sebastian Meijer och Mats Lavander saknas.

Fredrik Styrman spelar junior-VM.

Skellefteå har tre spelare på JVM: Oscar Lindberg, Adam Larsson och Tim Erixon. Yared Hagos saknades senast men fanns med på lagets matchvärmning i förmiddags.

Rasmus Edström, 18, finns med i truppen i stället för Adam Pettersson, 18.

– Annars är känslan bra. Precis som inför en vanlig match, förutom de dåliga vi gjort. Killarna är så där lagom fokuserade, säger tränaren Anders Forsberg till Norrans hockeyblogg.
Timrå–Frölunda

Eftersom målvakten Magnus Åkerlund är skadad väljer Timrå att korttidslåna Alexis Ahlqvist från KaIPa i finska SM-Liiga.

– Förutsatt att alla papper hinner bli klara i tid, så kommer Aleksis att finnas med i truppen ikväll mot Frölunda, säger sportchefen Stefan Lindqvist till klubbens hemsida.

Förutom Åkerlund saknar Timrå Mikko Jokela, Fredrik Hynning, Antti Halonen, Anton Axelson och Anton Lander som är på JVM.

Sebastian Erixon var sjuk senast men räknar med spel i kväll.

Pär Styf klev av mot Färjestad i tisdags.

– Styf fick ett skott på foten. Han kommer att testa spela i kväll, säger Timrås läkare Örjan Fröjd.

Frölundas Carl och Johan Klingberg samt Johan Sundström spelar JVM. Andreas Karlsson och Christian Bäckman saknas.

I mål startar Joakim Lundström.

Brynäs–Modo


Brynäs ställer upp med exakt samma lag som senast, vilket betyder att magsjuke Lars Jonsson missar matchen, Thomas Greiss vaktar kassen och kvartetten Simon Bertilsson, Calle Järnkrok, Sebastian Wännström och Johan Larsson spelar JVM.

Modos lagkapten Per Svartvadet gör sin 724:e tävlingsmatch för Modo och blir därmed Modos meste spelare genom tiderna. Han kniper förstaplatsen från Magnus Wernblom.

Svartvadet hade inte möjlighet att prata i telefon men skickade ett sms till Sportbladet.

”Jag är självklart oerhört stolt och glad att ha kunnat och fått möjligheten att spela så många matcher i en och samma förening och stad! Det är få förunnat och jag känner stor tacksamhet till min familj, ledare, spelare, samarbetspartner och supportrar som varit vid min sida i med och motgång. Nu med lite facit i hand är det skönt att se att träningen har hjälpt min kropp att orka hålla ihop och prestera på den här nivån. Och det bästa av allt är att jag mentalt fortfarande är sugen och känner att jag är hungrig och vill vinna. Och apropå vinna, så börjar vi med det i kväll mot Brynäs i match 724! Mvh Per”

Modo får tillbaka Anton Hedman efter avstängning. Ole-Kristian Tollefsen är skadad.

Linköping–AIK

Michael Holmqvist är tillbaka efter avstängning. Josef Melichar saknades senast och tränade inte med laget i går. Andreas Jämtin missade också matchen mot Skellefteå, men tränade i går. Det är osäkert i fall någon av dem finns med i kväll.

Mikael Håkanson fick utgå senast och är inte tillgänglig för spel.

Klas Dahlbeck representerar Sverige i junior-VM.

AIK får tillbaka Dick Tärnström och Johannes Salmonsson från sjukdom. Även Daniel Bång är spelklar.

Förutom Patrik Nemeth, som spelar JVM, saknas Viktor Fasth, Christopher Heino Lindberg, Josh MacNevin, Christian Sandberg och Fredrik Svensson.

Djurgården–Färjestad

Djurgården saknar Nils Ekman och Mathias Tjärnqvist. Mot Södertälje saknades även David Printz, Mario Kempe och John Norman, det är osäkert i fall någon av dem är tillbaka mot FBK.

Patrick Cehlin spelar JVM.

Färjestads Rickard Wallin och Anton Grundel saknas. Det råder frågetecken för Emil Kåberg och Jonas Junland. Kåberg missade tisdagsmatchen på grund av en blödning i vaden, men han tränade i går och hoppas kunna spela. Junland har haft magsjuka och missade gårdagens träning. Kan inte han spela kommer Magnus Nygren, 20, att ta hans plats.

Jonas Brodin spelar JVM.

Södertälje–HV71

SSK får återigen klara sig utan Martin Chabada och Petri Pakaslahti.

HV71:s Martin Thörnberg har magnetröntgat sin skadade hand.

– Det visade sig inte vara någon fraktur i handen, utan en mjukdelsskada. Martin kan därmed spela hockey med ett skydd för handen, men det är oklart om han deltar mot Södertälje och upp till tränarna att avgöra när han kan vara med igen, säger HV-läkaren Lars-Göran Hassel till klubbens hemsida.

Lance Ward saknas på grund av familjeskäl. Jesper Thörnberg och Jesper Fasth spelar JVM.

Källa:Aftonbladet
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tavring (+1)

Senast redigerad av htsolna08 den 2010-12-30 klockan 14:14.
htsolna08 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-12-30, 14:17   #20
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 87
Sharp$: 210
Standard

Luleå HF - Skellefteå AIK MatchOrdinarie speltidDitt spel: 2 ' 2,70
Timrå IK - Frölunda MatchOrdinarie speltidDitt spel: 2 ' 2,40
odds:6,48

Brynäs IF - Modo MatchInklusive övertid och straffläggningDitt spel: 2 2,28
Djurgårdens IF - Färjestad MatchInklusive övertid och straffläggningDitt spel: 2 ' 1,92
Linköpings HC - AIK MatchInklusive övertid och straffläggningDitt spel: 2 ' 4,15
odds:18,17


Linköpings HC - AIK MatchOrdinarie speltidDitt spel: 1 ' 1,40
Södertälje SK - HV 71 MatchOrdinarie speltidDitt spel: 2 ' 2,00
odds:2,80


Linköpings HC - AIK (0-1) 3-vägs HCPOrdinarie speltidDitt spel: 1 (0-1) ' 1,66
Södertälje SK - HV 71 (0-1) 3-vägs HCPOrdinarie speltidDitt spel: 1 (0-1) ' 4,35
odds:7,22


Brynäs IF - Modo (0-1) 3-vägs HCPOrdinarie speltidDitt spel: 2 (0-1) 1,74 Djurgårdens IF - Färjestad (1-0) 3-vägs HCPOrdinarie speltidDitt spel: 1 (1-0) 1,52 Södertälje SK - HV 71 (1-0) 3-vägs HCPOrdinarie speltidDitt spel: 1 (1-0) 1,76
odds:4,66

Södertälje SK - HV 71 MatchOrdinarie speltidDitt spel: 2 ' 2,00
Djurgårdens IF - Färjestad (1-0) 3-vägs HCPOrdinarie speltidDitt spel: 2 (1-0) ' 3,50 Linköpings HC - AIK (0-1) 3-vägs HCPOrdinarie speltidDitt spel: 1 (0-1) ' 1,66
odds:11,62

Senast redigerad av tavring den 2010-12-30 klockan 20:30.
tavring är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-12-30, 15:01   #21
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Fyrar av på ettan i mötet Switzerland U20 - Slovakia U20, får se om det blir nåt mer idag.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-12-30, 15:05   #22
 
apekatt66s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 543
Sharp$: 1129
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pacman Visa inlägg
Fyrar av på ettan i mötet Switzerland U20 - Slovakia U20, får se om det blir nåt mer idag.
Motiverat av? Har jag missat något nu?

EDIT: Kan lägga till att Slovakien vann mötet i U18 för två år sen.
__________________
Finska killar sover de också!
apekatt66 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-12-30, 15:17   #23
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Slovakien saknar ju två av sina backar Martin Marincin och Peter Hrasko samt att detta blir deras tredje match på fyra dagar så det lär sitta i lite. Schweiz har ju heller inte spelat speciellt dåligt så tror dom har en chans att ta detta faktiskt.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-12-30, 15:43   #24
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 93
Sharp$: 340

2012
Stats: 7 - 8 - 0
ROI: 93.28%
Vinstprocent: 46.67%

Standard

Med tanke på frånvaron i särskilt Timrå samt att en inlånad målvakt förmodligen står, lirar jag över 5.5 mål till 2.10 @ Ladbrokes.
Bronx är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-12-30, 15:54   #25
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 123
Sharp$: 2840


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Angående Schweiz- Slovakien, läste att Tyskland borde ha vunnit matchen mot Slovakien! Slovakien vann på övertid 2-1. Schweiz hade 4-0 på Tyskarna efter en period. Jag tror också på Schweiz här!
skarabe är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-12-30, 16:05   #26
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Sverige -3 1.80 @ Pinnacle
Schweiz 2.00 @ Sportingbet


Mina spel i J-VM för kvällen.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-12-30, 16:52   #27
 
snickarns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 122
Sharp$: 118
Standard

Är det bara jag som känner lite oro för att Sverige inte ska ge 100% idag?! de har ju liksom den viktigaste matchen i gruppen imorgon mot Kanada och matchen idag är ju mer bara en mellanmatch, visst Sverige ska inte ha några problem med att vinna matchen men frågan är om de kommer gå 100% om de leder?
Avstår därför att spela på matchen mer än en liten tvpeng då oddset på ren Sverige vinst är för dåligt att spela på!
snickarn är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-12-30, 17:10   #28
stolt same som älskar hojt
 
Bodens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boden
Inlägg: 808
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av snickarn Visa inlägg
Är det bara jag som känner lite oro för att Sverige inte ska ge 100% idag?! de har ju liksom den viktigaste matchen i gruppen imorgon mot Kanada och matchen idag är ju mer bara en mellanmatch, visst Sverige ska inte ha några problem med att vinna matchen men frågan är om de kommer gå 100% om de leder?
Avstår därför att spela på matchen mer än en liten tvpeng då oddset på ren Sverige vinst är för dåligt att spela på!
Nu snackar vi junnisar som jag har märkt ger allt hela tiden, så att dom ger 100% tvivlar jag inte på.

Men jag är ändå osäker på -3,5, Hade velat ha linan på 2,5.... kommer nog inte spela på den matchen som det ser ut nu.
__________________
Vad är det för likhet på spermier och lulebor? Det finns många av dom, men få blir människor
Boden är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-12-30, 17:31   #29
 
TheDarkKnights avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 781

100 Favorit
Stats: 6 - 3 - 0
ROI: 101.56%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Mina Hockeybets

Sverige U20 - Tjeckien U20 1
Linköping - AIK 1

Odds: 1.64
Bet: 1000 SEK
__________________
"At the end of the day it doesn't matter why I like a play, it just matters whether the play wins or loses."

- Bob Valentino
TheDarkKnight är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-12-30, 17:34   #30
stolt same som älskar hojt
 
Bodens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boden
Inlägg: 808
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkKnight Visa inlägg
Mina Hockeybets

Sverige U20 - Tjeckien U20 1
Linköping - AIK 1

Odds: 1.64
Bet: 1000 SEK
spelar du verkligen rak 1:a på swe? till vilket odds?
__________________
Vad är det för likhet på spermier och lulebor? Det finns många av dom, men få blir människor
Boden är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td