Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-01-03, 23:35   #46
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 15
Sharp$: 198
Standard

Segt med lotteriet på slutet. Kändes som ryssarna bara väntade på att få slå straffar.
handiquack är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-04, 00:05   #47
 
shorelines avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Sankt Petersburg
Inlägg: 780
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

Trist som fan att Sverige åker, då man sett ut att vara turneringens bästa lag genom gruppspelet.
Men det är precis där Sveriges problem, inte bara i hockey, ligger. Vi är (med få undantag) alltid sämst när det gäller, vi är alltid bäst när det inte behövs.
Och jag har aldrig hört uttrycket "Vilka spelare trivs med den här situationen" i ett annat land än just Sverige när det vankas förlängning, straffar etc.

Trivs du inte med det så är du nog i fel sport. Tyvärr så är den svenska förlorarmentaliteten så djupt rotad hos våra idrottsmän att den aldrig lär försvinna. Och det kommer alltid att accepteras när vi förlorar en semifinal på straffar.
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-04, 00:21   #48
 
Makandodeles avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 66
Sharp$: 288
Standard

USA ML - 2.35 @ BS spelas i denna öppna match.
Makandodele är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-04, 00:37   #49
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4065

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

USA +0.5 till 1.83 på 365 nu. spelvärt tycker jag!
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-04, 01:18   #50
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag lär ju bara säga att det är en helt underbar match vi får se hemskt trist me sverige såklart, men man får faktiskt skylla sig själva, spelade ryssarna i händerna i 2 perioder och sen slappnar man av när man har ett järngrepp. det är bara dåligt faktiskt..

Men men, ser inte hur ngt av lagen skall kunna slå ngt av lagen i den andra semin iaf, Kanada kommer göra slarvsylta av Ryssarna om det blir dem och jag tror Usa kommer åka åttor runt trötta ryssbackar, så finalen känns som att den går idag.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-04, 08:54   #51
stolt same som älskar hojt
 
Bodens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boden
Inlägg: 808
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Ju längre kvällen led, ju mer folk här (och på chatten) hoppade in på USA och jinxade den till Canadas fördel, det tackar jag för
Dom gjorde det dom skulle och vaknade när det behövdes som mest.

Canada och Malmö gjorde det dom skulle, tyvärr svek Sverige och Växjö... Nya tag idag!
__________________
Vad är det för likhet på spermier och lulebor? Det finns många av dom, men få blir människor
Boden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td