Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-01-15, 11:10   #1
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 17
Sharp$: 200
Standard

dagens ishockey 15/1


dagens elitserien

AIK - Frölunda

dif - modo

ssk - linköping

brynäs - saik

luleå - fbk

timrå - hv71



har lagt 3 spel hittils

SAIK 2.40
Linköping 2.20
HV71 2.20




så kom gärna med mer tankar om dagens spel..
nivs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-15, 11:40   #2
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

För mig är det oförståeligt varför man skulle spela på Hv71 idag, skulle vara trevligt om någon kunde förklara det lite djupare?

Visst att vi har en osannolikt bra form men att spela på Jönköpingslaget mot ett, för de, bogeyteam till ~2.20 och framförallt på bortais? Njaa.

Alltid täta matcher för oss uppe i Timrå genom åren. Senast blev det 3-7, men de siffrorna talar inte hela sanningen. Första perioden slutade 0-5 varav ett shorthanded och skotten var då 10-8. Effektivitet eller en läckande finne i Timråkassen? En mix IMO.

6/10 senaste i E.ON Arena har slutat oavgjort mellan TIK/Hv71 så jag väljer att gå in på att det blir så ikväll också. Hittar 4.40 och det är taget!

Senast redigerad av Overkill den 2011-01-15 klockan 19:53.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-15, 12:03   #3
 
RedXs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 165
Sharp$: 201

Kryssa lugnt
Stats: 10 - 10 - 0
ROI: 208.55%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Har svårt att hitta några bra spel idag. Lurar lite på överspelet mellan Brynäs/Skellefteå...
__________________
Kryssa lugnt:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
RedX är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-15, 12:13   #4
stolt same som älskar hojt
 
Bodens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boden
Inlägg: 808
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
För mig är det oförståeligt varför man skulle spela på Hv71 idag, skulle vara trevlig om någon kunde förklara det lite djupare?

Visst att vi har en osannolikt bra form men att spela på Jönköpingslaget mot ett, för de, bogeyteam till ~2.20 och framförallt på bortais? Njaa.
*Timrå har inte varit bra på hemmaplan i år
*Fortsatta problem med skador, blir jobbigare och jobbigare...
*Förlorade senaste matchen hemma mot SSK, inget styrkebesked direkt..
*HV i riktigt bra form
*2.20 på HV tycker jag är riktigt bra.

Enligt mig så finns det egentligen ingenting som pekar åt Timrå-vinst idag. Värdet finns på HV om du frågar mig

I övrigt har jag SSK hemma mot LHC, alldeles för högt odds på hemmalaget som möter ett Linköping som inte alls känns igen när dom lämnar hemmaplan.

Sen har jag Färjestad, man får tillbaka Sanny Lindström, Christian Berglund och Jonas Frögren (även Richard wallin, men han kommer nog matchas in försiktigt enligt tränaren).
Vilan på en vecka har gynnat FBK. Dessutom är man seriens bästa bortalag.

Även Modo spelas....med den form man är i så kan jag inte låta bli det höga oddset.

Modo, SSK och Färjestad spelar jag dock med lite lägre insatser.
__________________
Vad är det för likhet på spermier och lulebor? Det finns många av dom, men få blir människor
Boden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-15, 13:10   #5
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 409
Sharp$: 3509
Standard

Över 2 i odds på hv är taget vilka de än möter. Visst har HV haft problem med Timrå i flera säsonger, men dubbla degen på ett HV71 i hysterisk form tar jag alla dagar i veckan.
Piturek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-15, 13:11   #6
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 409
Sharp$: 3509
Standard

AIK - Frölunda spelas för övrigt imorgon, söndag.
Piturek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-15, 13:11   #7
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Hur som helst, man blir ju inte ledsen om mitt Hv71 fortsätter vinna. Men det gör inget om det blir i sudden.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-15, 13:25   #8
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 70
Sharp$: 1800


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Hur som helst, man blir ju inte ledsen om mitt Hv71 fortsätter vinna. Men det gör inget om det blir i sudden.
Lite gardering månne? Vinner Timrå så blir det lite klirr i kassan men om Hv gör sitt så är det ett litet steg närmare serieseger - win-win

Skämt å sido, jag har själv tippat på hv idag och då går det ofta åt helv.... så du kan nog kallt räkna in degen på kontot
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
KungK2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-15, 13:27   #9
 
umebons avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Monte Carlo
Inlägg: 338
Sharp$: 971
Standard

Luleå [email protected]
Södertälje [email protected]
Borås [email protected]


Eftermiddagens spel att följa. Hoppas på bättre än torsdagen då man lyckades hitta 2 klockrena förluster. Nu är det bara att hälla upp en BenRiach och följa detta.

BOL
umebon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-15, 13:31   #10
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KungK2 Visa inlägg
Lite gardering månne? Vinner Timrå så blir det lite klirr i kassan men om Hv gör sitt så är det ett litet steg närmare serieseger - win-win

Skämt å sido, jag har själv tippat på hv idag och då går det ofta åt helv.... så du kan nog kallt räkna in degen på kontot
Jag har spelat X, inte på Timrå.

Men nej, det är ingen gardering. Finner värde i att det blir oavgjort ikväll och då kör jag på det. Blir nog en bra och spännande match hur som helst.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-15, 13:44   #11
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

U4.5 i SSK-LHC måste det väl finnas värde i? Det ligger säkert på ~2.10.
U4.5 i DIF-MODO känns bra med.
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-15, 13:48   #12
 
Berras avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 123
Sharp$: 618

Pure Math
Stats: 85 - 68 - 11
ROI: 109.11%
Vinstprocent: 55.56%

Standard

Visst har Timrå ett skralt hemmafacit och en sjujäkla lång skadelista, men jag gillar ändå deras chanser idag. Troligtvis är man medvetna om hur viktig den stundande veckan är med 3 raka hemmamatcher (dagens match inkluderad). Ett ypperligt tillfälle att snygga till hemmastatistiken. Svårt att veta hur det faktumet att HV lämnar Jönköping efter 4 raka hemma för att spela lite bortahockey påverkar dom. Det går dock inte att blunda för HVs sjuka form. Tvekar... Men kan bli ML-spel på Timrå!

I övrigt så kan det enligt min mening kanske vara lönt att gå med S-tälje som fått upp ångan nu. Linköping vet jag inte riktigt vad jag har. Någon som har en update vad gäller Norrena?

Mitt lag Luleåhar haft en del otur på sistonde kan jag tycka. Man ska inte alls tro för mycket på att det ska rasa för norrbottningarna. På hemmaplan den senaste tiden har man dock varit bleka under långa perioder i matcherna utan att kunna skylla på otur. Tror på Luleå, men matchen känns svår.
__________________
I want to play a game!
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Berra är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-15, 13:53   #13
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 409
Sharp$: 3509
Standard

Luleå saknar en del gubbar idag, Olausson bland annat, och har fått göra lite rokader i laguppställningen.

I FBK är Wallin tillbaka och går in som ytter i förstalinan med Sjögren och Berglund.

I LHC kommer inte Norrena till spel idag heller..
Piturek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-15, 14:00   #14
 
Qirrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 169
Sharp$: 421

Hi-diddly-ho
Stats: 770 - 730 - 56
ROI: 110.07%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piturek Visa inlägg
Luleå saknar en del gubbar idag, Olausson bland annat, och har fått göra lite rokader i laguppställningen.

I FBK är Wallin tillbaka och går in som ytter i förstalinan med Sjögren och Berglund.

I LHC kommer inte Norrena till spel idag heller..
Var ser du att Olausson inte ska spela?
__________________
Hard work takes the gamble out of gambling.
Qirren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-15, 14:02   #15
 
Berras avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 123
Sharp$: 618

Pure Math
Stats: 85 - 68 - 11
ROI: 109.11%
Vinstprocent: 55.56%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piturek Visa inlägg
Luleå saknar en del gubbar idag, Olausson bland annat, och har fått göra lite rokader i laguppställningen.
Källa?
__________________
I want to play a game!
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Berra är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td