Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-23, 22:24   #16
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 104
Sharp$: 0
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Incinerate! Visa inlägg
Wow, nu finns det värde i PHX ikväll vs. WSH...
Washington Capitals ställer Michal Neuvirth mellan stolparna.
Capitals kanske släpper in någon extrapuck, men tror ändå de kommer ösa in mål och därmed vinna. Mer värde i att lira överspel i sådana fall, 1.72 under dessa förutsättningar känns oerhört bra!
Mare Nostrum är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-23, 22:27   #17
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av talysbajare Visa inlägg
San Jose ser bra ut men jag spelar bara inte emot Ryan Miller... det gör jag bara inte :P

Själv lirar jag förmodligen:

Islanders, Detroit och Minnesota.

Så ser det ut just nu

Washington ser ut att starta med Neuvirth i kassen. Ingen höjdare... Washington lär mosa in mål men kanske släpper Tjecken någon mer än vanligt, överspel?
Neuvirth har faktiskt gjort det ok dom gånger han stått, men precis som vilken målvakt som helst som får stå i målet med det försvaret får det kämpigt hehe...

Inte direkt så att de har prio på defense...

Tänk på att Phoenix ALDRIG torskat i huvudstaden (iofs bara spelat 3 ggr där och senast 2007.)
__________________
Remember what matter's.....
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-23, 22:48   #18
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 104
Sharp$: 0
Standard

Efter diskussioner i chatten med bl.a. talysbajare lägger jag även till:

Florida-Toronto Under 5,5 mål @ 2.05
Florida är defensivt starka (släppt in 7 mål senaste 5 matcherna), Tomas Vokoun i Florida-kassen är riktigt bra atm. Torontos offensiv är inte något att hurra över heller.
Toronto har vårt allas monster, Jonas Gustavsson i kassenoch Florida brukar inte direkt ösa in mål. Riktigt bra odds!
Mare Nostrum är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-23, 22:54   #19
 
Talyss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boston, Massachusetts
Inlägg: 495
Sharp$: 554
Standard

Som jag sa när vi diskuterade i Live Chatten nyss. Jag litar inte på Historik, speciellt inte i NHL.

Det är möjligt att han har gjort det bra, har ingen koll på honom men han har ett GAA som är över 3, tror laget totalt har 2.6(?). Men efter lite mer forskning och bollande med folk på planket blir nattens lir:

Islanders Rak 1a | Lagt tidigare och då skulle andrekeepern stå för NJD, verkar bli Brodeur ändå. Tror fortfarande på Islanders dock. Riktigt bra form och 4-0 för en vecka sedan mot just NJD som är helt ur slag för tillfället. Riktigt dåliga inatt.

Washington Över 6 mål | Hoppas Phoenix offensiv kan hjälpa lite här.
Washington -1,5 | Washington kommer ösa in mål tror jag. Den stora frågan är om Phoenix kan göra ett par de också? Gör de det kommer över sitta, annars sitter denna.

Toronto Under 6 mål. | Vokoun i bra form, Monstret kan täppa till rätt bra. Floridas offensiv är patetisk och Horton skadad (bäste poängplockare i Florida). Toronto har inte gjort många på sistonde heller. Linan för hög.

Vancouver 1a ML | Riktigt tuff match när de ställs mot ledarna. Vancouver har flest hemmasegrar i NHL och 20-7-nånting hemma. Chicago visserligen rätt bra borta. Två lag i Grym form. Öppen match men oddset och Vancouvers senaste hemmamatcher gör att jag gillar denna.

Lite kort förklaring kring mina tankar ikväll. Spelen lagda, no turning back!

Tackar också Mare Nostrum för mycket bra tankar o idéer.

Nu kör vi!

Senast redigerad av Talys den 2010-01-23 klockan 23:00.
Talys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-24, 11:01   #20
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 104
Sharp$: 0
Standard

Hmm, 4 av 7 som gick in. Hade räknat med minst 5, då betten kändes riktigt bra igår. Snittoddset på de som gick in var dock 2,13, så lite + blev det allt!

Rangers föll igenom helt och var inte ens nära
Mycket talade för Islanders och det ett bra bet. Blev väl dock lite väl jinxad och Devils är ett i grunden kanske bättre lag än Islanders, vilket de visade igår.
Detroit ledde med 2-0 i första, var nära på 3-0. Riiktigt segt att LA vänder och Detroit således förlorar med 3-2 :(
Dock tur som fan i Capitals matchen där Ovechkin gjorde mål i sista minuten, vilket både räddade hcp-spelet och överspelet.

Nu ser vi fram emot en ny natt!
Mare Nostrum är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-24, 14:17   #21
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4
Sharp$: 0
Standard

Capitals är där som vanligt och räddar naten
sejo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td