Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-01-25, 08:34   #1
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Hockey 25/1


Vad har ni i lägret idag?

Själv är man sugen på att spela emot HV. Hela 2.20 på linköping samt 1,74 på DNB.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-25, 09:09   #2
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 409
Sharp$: 3509
Standard

Spela emot HV låter sunt, förutsatt att de saknar samma gubbar som sist. Väntar med att spela den dock.

Bröderna Abbott tillbaka i Luleå och det är även Niklas Olausson, som dessutom skrivit nytt kontrakt. Lutar åt Luleå-seger.
Piturek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-25, 09:18   #3
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 75
Sharp$: 1990
Standard

Modo 2.10 känns klockren. Seriens formstarkaste VS formsvagaste.
Modo med sina nyförvärv ångar på och det jag såg av FBK senast var bedrövligt.

Luleå känns oxå bra även om Timrå är bättre borta.

SSK-SKAIK känns helt jämn och jag tycker det är överodds på 1an.
Hilding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-25, 09:28   #4
stolt same som älskar hojt
 
Bodens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boden
Inlägg: 808
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Vad har ni i lägret idag?

Själv är man sugen på att spela emot HV. Hela 2.20 på linköping samt 1,74 på DNB.
Jag har redan spelat LHC som är ett grymt starkt hemmalag. HV saknar en del gubbar inför dagens match och man imponerade inte alls mot AIK borta i sista matchen.
__________________
Vad är det för likhet på spermier och lulebor? Det finns många av dom, men få blir människor
Boden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-25, 09:51   #5
stolt same som älskar hojt
 
Bodens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boden
Inlägg: 808
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Ogiltigt spel-ID: 254623


SSK har har spelat riktigt bra efter nyår, och har imponerat på hemmaplan. Dom kan störa vilket lag som helst i elitserien i enstaka matcher när dom spelar som bäst, och eftersom dom är i en bra form nu så måste detta odds testas.

Ogiltigt spel-ID: 254608


Som jag skrev i inlägget ovanför...LHC i grym hemmaform mot ett HV71 som inte är i slag, och som även saknar ett par viktiga gubbar.

Ogiltigt spel-ID: 254479


Ogiltigt spel-ID: 252111


Här tror jag Luleå kommer köra på ordentligt. Man får dessutom tillbaka Olausson och C. Abbott. Timrå saknar fortfarande ett par spelare.

Ogiltigt spel-ID: 251603


Modos form fortsätter uppåt, och är i högsta grad med i getingboet runt slutspelsstrecket. Alla matcher är viktiga och finns ingen anledning till att inte vara motiverad, och nu möter man FBK som inte alls spelar bra för tillfället. 6 raka förluster...
__________________
Vad är det för likhet på spermier och lulebor? Det finns många av dom, men få blir människor
Boden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-25, 10:05   #6
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 83
Sharp$: 248
Standard

Håller helt med kring dina spel. Däremot är jag osäker på om jag vågar gå emot SAIK. Luleå känns som ett givet spel, har varit utan Olausson och speciellt Cam Abbott väldigt länge nu, och det har synts på resultaten. När man senast hade dessa två spelare tillgängliga var man kanske elitseriens bästa lag. Återstår förstås att se hur matchformen är, men Luleå kommer gå ut stenhårt på hemmaplan ikväll för att bärga årets första trepoängare. Timrå såg virriga ut mot Modo, och jag tror inte de klarar Luleås forechecking idag. Hemmalaget verkar också ställa Anders Nilsson i mål, som känts betydligt hetare än Rautio senaste tiden. PW debuterar kanske för Timrå, flipp eller flopp?
forzawes är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-25, 10:33   #7
stolt same som älskar hojt
 
Bodens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boden
Inlägg: 808
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av forzawes Visa inlägg
Håller helt med kring dina spel. Däremot är jag osäker på om jag vågar gå emot SAIK. Luleå känns som ett givet spel, har varit utan Olausson och speciellt Cam Abbott väldigt länge nu, och det har synts på resultaten. När man senast hade dessa två spelare tillgängliga var man kanske elitseriens bästa lag. Återstår förstås att se hur matchformen är, men Luleå kommer gå ut stenhårt på hemmaplan ikväll för att bärga årets första trepoängare. Timrå såg virriga ut mot Modo, och jag tror inte de klarar Luleås forechecking idag. Hemmalaget verkar också ställa Anders Nilsson i mål, som känts betydligt hetare än Rautio senaste tiden. PW debuterar kanske för Timrå, flipp eller flopp?
Förstår hur du tänker om SKAIK, men SSK är i en bra form nu, och när jag får såpass högt odds på hemmaplan så känns det spelvärt.

Visst kommer dom två luleåspelarna vara lite ringrostiga, men bara att dom är tillbaka kommer nog ge en extrakick åt övriga laget första matchen iaf.
__________________
Vad är det för likhet på spermier och lulebor? Det finns många av dom, men få blir människor
Boden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-25, 11:02   #8
 
simonsankens avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Piteå
Inlägg: 58
Sharp$: 117

Simon sankens höst
Stats: 40 - 28 - 2
ROI: 135.91%
Vinstprocent: 58.82%

Standard

Håller med om dina spel fullt ut! Luleå kommer vara ett nytt lag nu med abbott och olausson, de kommer även att få igång Arlbrant som varit blek ett par matcher, timrå är bättre borta men tror dom får det tufft idag. Linköping känns som ett bra spel, även ssk.
simonsanken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-25, 15:07   #9
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 32
Sharp$: 149
Standard

Mina spel 1u på varje lagda hos bet 365:

Luleå-Timrå X 4,60

Linköping-Hv71 X 4,20

Modo-Färjestad 1 2,00

Brynäs-Aik 2 4,40

Södertälje-Skellefteå 1 2,55

Jag inbillar mig att Luleå är på väg nedåt, och att Timrå inte gärna förlorar mot ett Norrlandslag som Luleå och därför kämpar på lite extra.

Linköping-Hv71 luktar nog seger för Linköping, men det är ju en form av derbymöte precis som Luleå-Timrå detta och derbyn slutar ofta oavgjort.

Modo-Färjestad känns som att Modo är bra nu och att Färjestad är inne i en tillfällig dipp-period, tycker dessutom att två gånger pengar känns bra här.

Brynäs-Aik så tycker jag att 4,40 i odds på ett bortalag i elitserien mot just Brynäs är ett odds jag hoppar på alla dagar i veckan, men visst ska Brynäs vara den STORA favoriten här.

Södertälje-Skellefteå så är min uppfattning att SSK är ett underskattat lag, och ska SSK vinna och ta poäng är det i första hand på hemmaplan, dessutom så är laget just nu inne i en positiv trend.

Senast redigerad av Skurk den 2011-01-25 klockan 15:30.
Skurk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-25, 15:35   #10
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 32
Sharp$: 149
Standard

Jag har visst läst fel Aik står bara i 3,70 och krysset i 4,40 därmed så är jag inte lika nöjd med mitt spel i den matchen.

Är ju fan att man så slarvig ibland, jaja det är väl bara att hoppas på Aik mot alla odds fixar detta här ändå mot Brynäs.

Jag borde ju ha fattat att 4,40 på Aik var ett för bra odds för att stämma in på verkligheten.
Skurk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-25, 16:06   #11
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

FBK vinner idag. Finns inget annat.
3.25 @ Betsson låter fint.
AIK för 3.90 på Betsson känns också lockande..
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-25, 16:11   #12
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grnvit Visa inlägg
FBK vinner idag. Finns inget annat.
3.25 @ Betsson låter fint.
AIK för 3.90 på Betsson känns också lockande..
Jodå, det kan ju också bli Modo-vinst eller Oavgjort....så det finns visst annat....

Du får ju gärna motivera varför Färjestad vinner, mer än pga att du håller på dem....

Senast redigerad av kingscania den 2011-01-25 klockan 16:13.
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-25, 16:29   #13
O12
 
O12s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3892

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Modo ruskig form, Färjestad iskall form.

Modo eller Nobet.. kan inte förstå ngt annat...
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-25, 16:38   #14
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 75
Sharp$: 1990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grnvit Visa inlägg
FBK vinner idag. Finns inget annat.
3.25 @ Betsson låter fint.
AIK för 3.90 på Betsson känns också lockande..

Hehe känns som en väl underbyggd uppfattning med den avataren
Hilding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-25, 16:39   #15
BHF
 
BHFs avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 74
Sharp$: 2030
Standard

Medvescak Zagreb - Olimpia Ljubljana 1

Medvescak har inte vunnit i nya arena och ikväll är lagets bästa spelare och målskytt Kinasweioch med laget igen efter skadad och det är jätte viktigt för hela laget. Ett par spelar till är tillbaka efter skadan.
Spelar även Medvescak -1.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
BHF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-25, 16:52   #16
 
Hockeynerwds avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 16
Sharp$: 102


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Mina spel idag är på Modo, Luleå, Brynäs och Skellefteå.
Hockeynerwd är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-25, 17:31   #17
 
Halvaris avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 101
Sharp$: 1616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Modo, Linköping & ev SSK är intressanta vinnare men fastnade för Modo att göra fler än 2.5 mål @1.85 (Ladbrokes).
Modo har mäktat med 18 mål framåt på de senaste 4 hemma. Rent historiskt så har de gjort 3 eller fler på 11/14 senaste hemma mot FBK. Det som talar emot är väl att FBK förmodligen vänder den negativa trenden snart... (eller?)
Halvari är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-25, 18:21   #18
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 409
Sharp$: 3509
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Halvari Visa inlägg
Modo, Linköping & ev SSK är intressanta vinnare men fastnade för Modo att göra fler än 2.5 mål @1.85 (Ladbrokes).
Modo har mäktat med 18 mål framåt på de senaste 4 hemma. Rent historiskt så har de gjort 3 eller fler på 11/14 senaste hemma mot FBK. Det som talar emot är väl att FBK förmodligen vänder den negativa trenden snart... (eller?)

Grymt spel. 2 mål innan sex minuter var spelade. Ett kvar!
Piturek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td