Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-09, 17:15   #1
 
umebons avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Monte Carlo
Inlägg: 338
Sharp$: 971
Standard

Dagens ishockey 9/2


Ny dag nya möjligheter

Startar en tråd i sista sekund för dagens hockey. LG Games drar igång men personligen inriktar jag mig Allsvenskan. Gått lite trögt på slutet både med att hinna lägga spel och även lite resultaten har gått lite trögt. Här är mina spel idag med en kort motivering (enligt debatt)

Borås @2.10
Almtuna [email protected]
Sundsvall [email protected]


Tror på att Borås sopar banan av Tingsryd ikväll. Känns som klasskillnad.
Almtuna-Leksand känns som en tajt match och även om oddset droppat något oerhört så kände jag att det var ett bra spel.
Underspelet på Sundsvall-Malmö känns som det kan bli tajt. Viktig match för båda lagen och Malmö har ju som sagt inte rosat marknaden på bortaplan. Att sedan få 1.952 på Pinnen när NB erbjuder 1.80 kändes som ett solklart spel.

BOL allihopa
umebon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-09, 17:29   #2
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Inte mycket man hinner diskutera inom Allsvenskan då alla redan placerat sina spel men holms spelar X2
därför ska rekaren FADEHOLMS lira

Ogiltigt spel-ID: 276198



Bofors har vunnit senaste inbördes möten. Örebro spelar bättre än någonsin. Dock lär det bli tight och -1,5 kan sitta men då ska örebro göra mål i öppen kasse. Vilken känns chansartat. Uddamålet tar dom =)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td