Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-25, 11:34   #1
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

25/1-10 KHL 17.00


Så var det dags för KHL och ryska ligan:
Spelstopp 17.00

Torpedo Novgorad vs Lada Togliatti 1a 1,50 Unibet 8 Units


Torpedo jagar en slutspelsplats med 9 omgångar kvar. De ligger 1 poäng efter Dinamo Riga som har den 8e och sista platsen för tillfället..Detta är en MÅSTE match och de är ett relativt starkt hemmalag med 4 segrar på senaste 6 matcherna..bla slagit Salavat UFA samt Lokomotiv Yaroslav hemma...

Man har ett mkt bra pp med Pavel Brendle som point och där gör han mestadelen av sina mål...Skulle matchen bli jämn så har dom ett extra vapen i just pp..

Lada däremot har efter några bra matcher rasat fullkomligt, de har fortfarande chans på slutspel men 2 lag som ligger precis före och jagar samma plats vilket gör att de måste ha sjuk tur med andra resultat..Tror inte de räknar själva med att klara det nu och har märkts på slutet med 7 raka förluster!!!

1an spelas till lågt odds men med stark känsla...

Spelstopp 17.30:
Vityaz Chekov vs AK Bars Kazan 2a 1.47 Unibet 4 Units


I lägsta laget och skall inte spelas om man känner oro. Jag tycker däremot att det är et mkt bra läge för Kazan att befästa platserna kring topp 4a.
De har Neftehimik jagandes på 5e plats med 4 poäng mindre och vill hålla undan ifrån dom. Vityaz har plockat 3 segrar på sista 3 matcherna men här tar det stopp..Kan inte se att Chris Simon den gamle Washington fightern lyckas gör ngt positivt i denna match, han gjorde ju 2 mål senast vs Neftehimik..
Denna match springer man på ett mkt bättre försvars spel och organisation, vilket man inte kan säga om varken Lada eller Neftehimik...

2an spelas och hoppas Kazan spelarna undviker att dras in i ngn typ av grishockey...

Rögle vs SSK 2an dnb skall jag kolla upp lite senare..Ngn annan som är inne på den?
Lycka till med spelen idag...
__________________
Remember what matter's.....
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-25, 12:28   #2
 
Qirrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 169
Sharp$: 421

Hi-diddly-ho
Stats: 770 - 730 - 56
ROI: 110.07%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Har spelat SSK med den enkla anledningen att de har en hyfsad form att gå på. Medan Rögle mentalt redan är i Kvalserien tror jag. Det som oroar är SSKs uselhet på bortaplan. Men Rögles hemmafacit är ju inte heller det något att skryta med. SSK kommer stärkta efter en sen kvittering mot Luleå och vinst i SD.

Blir förmodligen en tät och målsnål match där förhoppningsvis en sån som Klasen kliver fram.

Edit* Kan tyckas som svaga motveringar, men så håller jag insatsen nere också.
Qirren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-25, 13:11   #3
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

Lite inne på samma resonemang. SSK har visat sig starka i sista o tredje perioden då de hämtat upp och vänt ett par matcher nu. Men som sagt 2 desperata lag kan vad som helst hända...
__________________
Remember what matter's.....
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-25, 15:04   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Bollnäs
Inlägg: 635
Sharp$: 1829


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kiwid10 Visa inlägg
Lite inne på samma resonemang. SSK har visat sig starka i sista o tredje perioden då de hämtat upp och vänt ett par matcher nu. Men som sagt 2 desperata lag kan vad som helst hända...
ser inte var du skrev de tidigare?
Erikbgif är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-25, 15:12   #5
 
bobban90s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 28
Sharp$: 3
Standard

Provar en dubbel med 3u, tackar du verkar ha bra koll på KHL
bobban90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-25, 15:14   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 148
Sharp$: 830
Standard

Röglespelarna lär vara extra taggade till denna match. Under söndagens träning slöt över 200 fans upp och stöttade spelarna. Vi får se om det har någon effekt!
Ryssfemman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-25, 15:25   #7
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Coop Arena
Inlägg: 606
Sharp$: 663


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Svårtippad match, nu ställs Månsson, Beaudoin, Granak, Colliton mot Linus x2 med Videll och Klasen samt Pakaslahti. SSK har mer att spela för och kan nå slutspel med viss tur med omgångarna som är kvar, Rögle ligger i botten och kämpar. Tror mer på Rögle just för att dom har hemmaplan men SSK är offensiva så man får se upp. De lär bli en jämn drabbning. Kan egentligen gå hur som helst.
Fangtastic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-25, 16:13   #8
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ryssfemman Visa inlägg
Röglespelarna lär vara extra taggade till denna match. Under söndagens träning slöt över 200 fans upp och stöttade spelarna. Vi får se om det har någon effekt!
Läste det..Kanske avstår matchen helt, men blir det spel så kör jag SSK dnb till 2 ggr...
__________________
Remember what matter's.....
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-25, 18:10   #9
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

Vad skall man säga, Torpedo fick aldrig köra sitt pp som jag trodde skulle avgöra matchen, de fick 1 chans sedan åkte de själv på utvisningar bara (en dubbel utv också)

Kazan däremot hade hur många chanser som helst utan att kunna få in pucken, dåligt precis som mitt tips idag....

Hoppas NHL natten blir som föregående natt då jag struntar i att betta elitserien...

Lycka till med era spel..
__________________
Remember what matter's.....
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-25, 21:14   #10
 
Xzibit12s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 63
Sharp$: 29
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kiwid10 Visa inlägg
Vad skall man säga, Torpedo fick aldrig köra sitt pp som jag trodde skulle avgöra matchen, de fick 1 chans sedan åkte de själv på utvisningar bara (en dubbel utv också)

Kazan däremot hade hur många chanser som helst utan att kunna få in pucken, dåligt precis som mitt tips idag....

Hoppas NHL natten blir som föregående natt då jag struntar i att betta elitserien...

Lycka till med era spel..
life´s a bitch gubben.
Fortsätt posta KHL de kan vara en guldgruva ibland
Xzibit12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-25, 22:01   #11
 
Geezers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 734
Sharp$: 462

Geezer NHL
Stats: 78 - 50 - 1
ROI: 121.30%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

Ryggade Torpedo, men de gick ju tyvärr inte denna gång.
Många intressanta matcher imorgon dock!
Geezer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td