Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-03-01, 08:46   #1
 
Redbulls avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 2858
Standard

Dagens ishockey 1/3


AIK - Luleå
Skellefteå - Färjestad
Timrå - HV71
Brynäs - Södertälje
Linköping - Djurgården
Frölunda - Modo

HV71 känns intressant ikväll. Får tillbaka viktige Davidsson. Timrå är seriens sämsta hemmalag, dock har laget otroligt mycket som står på spel. Timrå krigar på två fronter. Nå slutspel - undvika kvalserien. Timrå kommer till spel med tre raka förluster, HV71 har fem raka bortaförluster inför nedsläpp. Timrå har Juha Pitkämäki, Fredrik Hynning, Anton Axelsson, Timo Pärssinen, Pär Styf och Sebastian Erixon på skadelistan. HV71 har i sin tur Fredrik Bremberg, Johan Lindström och André Petersson skadade.

Vad säger ni? Shoot!

Senast redigerad av Redbull den 2011-03-01 klockan 08:49.
Redbull är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-01, 09:22   #2
 
rickenzs avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 131
Sharp$: 818
Standard

Va tror ni om luleå borta mot AIK?
rickenz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-01, 09:41   #3
 
Halvaris avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 101
Sharp$: 1616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Två spel från elitserien idag:

Färjestad @3.15. Toppmatch mellan två lag i riktigt bra form. FBK 4p efter SAIK i serien med 3 omg kvar. Kan tyvärr bara motivera spelet med att jag tycker SAIK har blivit för stora favoriter. Anser att det är en 55/45 match.

Timrå-HV 71 Ö5.0 @1.775. Motivering? Nja, tycker att linan borde ligga på 5.5 och 50/50 på Ö/U.

Från SM-Liiga:

TPS-Ässät. Statistikbet. Seriens sämsta hemmalag tar emot bästa bortalaget. Ässät har vunnit 8 av de 9 senaste inbördes (hemma/borta). Ässät @2.0 testas.

Och ett tips: Rygga inte, alla spel jag postar skiter sig

Senast redigerad av Halvari den 2011-03-01 klockan 09:43.
Halvari är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-01, 09:45   #4
 
omwttms avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 134
Sharp$: 1219
Standard

oj, de var meningen att denna skulle hamna här inne.. men men..


Citat:
Ursprungligen postat av omwttm Visa inlägg
Datum: 2011-03-01
Tid: 19:00
Sport: Ishockey
Land: Sverige
Liga: Elitserien
Match: AIK - Luleå HF

Spel: Luleå HF
Insats: 4
Odds: 2.45
Bolag: Bet365

Motivering:
Tagit från luleås sida:
Spoiler:
Luleå Hockey är i en fin trend just nu där man är seriens formstarkaste lag då man tagit tretton av femton möjliga poäng de fem senaste matcherna. Med tre matcher kvar att spela så siktar man uppåt i tabellen och hoppas nå en plats bland de fyra bästa. Men då måste man klara av AIK på bortaplan imorgon.

Luleå Hockey har verkligen hittat formen efter landslagsuppehållet och på de fem matcher man spelat sen omstarten har man bara tappat två poäng och med det är man faktiskt formstarkast i hela Elitserien. Senaste matchen innebar tre nya poäng då man slog Djurgårdens IF med 4-2 på bortaplan.
- Vi gör en bra match tycker jag. Vi var i och för sig tillbakapressade i första perioden och de fick 2-0 tidigt men vi lyckades reducera och kunde gå på det. Sen tyckte jag att det var våran match från och med den andra perioden, säger Luleås tränare Thomas ”Bulan” Berglund som tidigare även fick se sitt lag vända just underläge 2-0 i hemmaderbyt mot Skellefteå. Men trots att man visat styrka och vänt två matcher i rad hoppas Bulan på bättre skärpa från start framöver.
- Det håller inte i längden att ligga under hela tiden och det är inte meningen att vi ska ge våra motståndare handicap. Det är naturligtvis bra att vi kan hitta styrka att vända matcherna men helst vill vi ju föra matcherna både spelmässigt och målmässigt.

Härnäst väntar match mot AIK som är indragna i den rafflande bottenstriden där det bara är målskillnad som håller stockholmarna utanför slutspelsplatsen samtidigt som avståndet till en kvalserieplats är blott två poäng. I nuläget är det fem lag som både har chans till slutspel samtidigt som de riskerar att hamna i Kvalserien. De tidigare matcherna mot AIK den här säsongen har varit tajta tillställningar vilket bäddar för en kampfylld match imorgon och för Luleås del handlar det om att förlita sig till sitt eget spel.
- Det blir på samma sätt som tidigare. Vi ska spela vårat spel och föra tempot och ha energi i allt vi gör.

Hur formerar ni laget imorgon?
- Janne Niinimaa spelar inte imorgon men Janne Sandström är tillbaka så vi kör med sex backar och tretton forwards där Konstantin Komarek kommer vara extraforward. Vi har ännu inte bestämt vem som ska vakta kassen mot AIK, avslutar Bulan Berglund.

Poängbäst Luleå Hockey
1. Pär Arlbrandt – 40P (19+21)
2. Chris Abbott – 35P (16+19)
3. Elias Fälth – 34P (6+28)

Poängbäst AIK
1. Oscar Steen – 25P (10+15)
2. Kent McDonell – 23P (9+14)
3. Christian Sandberg – 22P (11+11)
3. Richard Gynge – 22P (11+11)

Powerplay
LHF – 21,84 % (4)
AIK – 14,63 % (11)

Boxplay
LHF – 87,23 % (2)
AIK – 82,87 % (3)

Tekningar
LHF – 52,26 % (1)
AIK – 45,78 % (12)

Säsongens möten
2011-01-27 LHF – AIK 1-2 [se målen igen]
2010-12-09 LHF – AIK 2-1 OT [se målen igen]
2010-10-26 AIK – LHF 0-3 [se målen igen]
2010-10-05 LHF – AIK 1-0 [se målen igen]

/Markus Tervamäki


Hittar inte mkt info om aik, hatar deras sida..

Tankar:
Luleå jagar en topp4 placering för att få hemmaplansfördel i slutspelet mot ett aik som jagar en slutspelsplats.
Att Luleå är ett bättre lag i grund och botten, borde kunna styra bort aik som ska försöka föra matchen, och vända spelet snabbt så aikarna inte hänger med.. Janne Niinimaa ut och Janne Sandström in tror jag är nyttigt i denna match då en mer defensiv spelare kommer passa in bättre i "min" matchbild, så nu är de bara för luleå att följa den så är saken klar

(Underspel är nog inte helt fel de heller)
Kapa mig om de behövs

Senast redigerad av omwttm den 2011-03-01 klockan 09:46.
omwttm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-01, 11:30   #5
stolt same som älskar hojt
 
Bodens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boden
Inlägg: 808
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Halvari Visa inlägg
Två spel från elitserien idag:

Färjestad @3.15. Toppmatch mellan två lag i riktigt bra form. FBK 4p efter SAIK i serien med 3 omg kvar. Kan tyvärr bara motivera spelet med att jag tycker SAIK har blivit för stora favoriter. Anser att det är en 55/45 match.
[/B]
Skellefteå:

Ville Koistinen och Niclas Burström saknar...Majesky är dock tillbaka i spel.


FBK:
# Alexander Salak – testades på träning och det avgörs matchdagen om han spelar mot SAIK. (- Vi tar inga chanser med Salak, är han inte hundraprocentig spelar han inte.)
# Christopher Nihlstorp – vilar hemma med hjärnskakning. Spelar inte.

inkallade Andro Michel kommer att stå OM Salak inte spelar
# Mattias Sjögren – känningar i nacke och stelhet efter smällen mot HV. Spelar inte.
# Sanny Lindström – tränade för fullt och kan bli aktuell senare i veckan.
# Jonas Junland – tränade för fullt och kan också bli aktuell för spel senare i veckan.
# Oscar Klefbom – fortfarande magsjuk. Spelar inte.

SAIK har vunnit de nio senaste hemmamatcherna och västerbottenslaget har tagit minst en poäng per match i sina tretton senaste matcher i Skellefteå Kraft Arena. Matcherna mot

Färjestad har dock slutat med två segrar vardera sedan lagen vunnit varsin borta hemma- och bortamatch.

Info från Färjestads hemsida. Kanske inte är så konstigt att oddsen är som dom är...
__________________
Vad är det för likhet på spermier och lulebor? Det finns många av dom, men få blir människor
Boden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-01, 11:56   #6
 
Halvaris avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 101
Sharp$: 1616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Salak givetvis ett stort avbräck om han inte står. Dock är Frögren & D Axelsson tillbaka vilket är mkt positivt.
Aja, FBK måste vinna om de ska ha en chans att vinna serien vilket gör att motivationen borde vara på topp. Tycker fortfarande att 3.15 är högt..
Halvari är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-01, 14:04   #7
stolt same som älskar hojt
 
Bodens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boden
Inlägg: 808
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Halvari Visa inlägg
Salak givetvis ett stort avbräck om han inte står. Dock är Frögren & D Axelsson tillbaka vilket är mkt positivt.
Aja, FBK måste vinna om de ska ha en chans att vinna serien vilket gör att motivationen borde vara på topp. Tycker fortfarande att 3.15 är högt..
Aftonbladet nu på eftermiddagen om färjestads målvaktsproblem:

Christopher Nihlstorp vilar på grund av en hjärnskakning och Alexander Salak har fortfarande problem med axeln. Han tränade i går men är osäker till spel i kväll. På gårdagens träning var även målvakterna Andro Michel, 20, och Jonas Sparring, 22, med på is.

Verkar inte vara klart ännu alltså vem som står ikväll.
__________________
Vad är det för likhet på spermier och lulebor? Det finns många av dom, men få blir människor
Boden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-01, 14:31   #8
 
Halvaris avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 101
Sharp$: 1616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Låter som det är vettigt att avvakta i den matchen...

Blir ett spel till i elitserien: SSK pk @2.51. Motivering: Inga direkta skador som stör, vunnit fyra raka inbördes denna säsong, liten formtopp & måstematch. Ser att du är på den också Boden.
Halvari är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-01, 15:07   #9
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Halvari Visa inlägg
Salak givetvis ett stort avbräck om han inte står. Dock är Frögren & D Axelsson tillbaka vilket är mkt positivt.
Aja, FBK måste vinna om de ska ha en chans att vinna serien vilket gör att motivationen borde vara på topp. Tycker fortfarande att 3.15 är högt..
Motivationen tordes väl var väl så hög hos Saik? De sitter i förarsätet vad gäller att vinna serien....och vid en vinst idag sågar de bort fbk från chansen att vinna....

Jag är åter inne på mitt överspel i matchen. Saik har gjort 4 mål eller mer de senaste 6 hemma-matcher....Om nu inte Salak heller kan så kommer jag nog lägga en slant dels på ettan, men lite mera på överspelet....Sjögren är också viktig för defensiven, duktig i boxplay och en väldigt bra tvåvägscenter....
__________________
Citat:

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-01, 15:48   #10
 
teachers avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 15
Sharp$: 169
Standard

Tror stenhårt på SAIK idag! Enligt FBK:s hemsida är Salak kvar i Karlstad. Med Michel i kassen samt avsaknaden av bl a Sjögren, Kåberg, Junland, Lindström blir det jobbigt i Banjoland... SAIK kan i praktiken säkra seriesegern ikväll.

Skellefteå AIK @1.95

Dubblar med LHC som spelar för fjärdeplatsen. Starka på hemmaplan mot DIF i "ingemansland" som jag tror är påväg ner i form.

Linköping HC @1.90
__________________
Vet ni vad som är det bästa med att Sunderby sjukhus byggdes? Det föds inga Bodensare längre...
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
teacher är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-01, 16:25   #11
 
TheDarkKnights avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 781

100 Favorit
Stats: 6 - 3 - 0
ROI: 101.56%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Förlunda - Modo U 5.5 @ 1.82

Ett spel som jag ångrar. Iallafall med den insatsen jag gick in med, tyckte det var alldeles för högt. Men nåväl, det är det jag spelade och jag trodde i alla fall hårt på det ifrån början, men nu börjar jag bli nervös. Det som gjorde att jag trodde så hårt på det ifrån början var att det är två lag som ligger ruggigt illa till, och förlorar Frölunda här så är man ute ur båten så att säga och man är klar för kvalserien. Så tänkte att det kommer bli en väldigt försiktig match där inget av lagen vågar "tuta o köra" och att det då inte blir något målkalas. Men fan vad jag är nervös om jag ska vara ärlig.

Vad tror / tycker ni om mitt spel?
__________________
"At the end of the day it doesn't matter why I like a play, it just matters whether the play wins or loses."

- Bob Valentino
TheDarkKnight är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-01, 16:45   #12
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkKnight Visa inlägg
Förlunda - Modo U 5.5 @ 1.82

Ett spel som jag ångrar. Iallafall med den insatsen jag gick in med, tyckte det var alldeles för högt. Men nåväl, det är det jag spelade och jag trodde i alla fall hårt på det ifrån början, men nu börjar jag bli nervös. Det som gjorde att jag trodde så hårt på det ifrån början var att det är två lag som ligger ruggigt illa till, och förlorar Frölunda här så är man ute ur båten så att säga och man är klar för kvalserien. Så tänkte att det kommer bli en väldigt försiktig match där inget av lagen vågar "tuta o köra" och att det då inte blir något målkalas. Men fan vad jag är nervös om jag ska vara ärlig.

Vad tror / tycker ni om mitt spel?
Nervositeten kommer av att du spelat med för hög insats, alternativt att det är ett tiltspel du egentligen inte tror på. Så hade det varit om det var jag som var nervös åtminstone, att det blir en måstematch för dig. Men jag håller tummarna
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-01, 16:46   #13
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 409
Sharp$: 3509
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkKnight Visa inlägg
Förlunda - Modo U 5.5 @ 1.82

Ett spel som jag ångrar. Iallafall med den insatsen jag gick in med, tyckte det var alldeles för högt. Men nåväl, det är det jag spelade och jag trodde i alla fall hårt på det ifrån början, men nu börjar jag bli nervös. Det som gjorde att jag trodde så hårt på det ifrån början var att det är två lag som ligger ruggigt illa till, och förlorar Frölunda här så är man ute ur båten så att säga och man är klar för kvalserien. Så tänkte att det kommer bli en väldigt försiktig match där inget av lagen vågar "tuta o köra" och att det då inte blir något målkalas. Men fan vad jag är nervös om jag ska vara ärlig.

Vad tror / tycker ni om mitt spel?
Funderade också på denna men kom fram till att det kan stå 0-0 vid FT men även 5-5..så jag avstod spel, men önskar dig all lycka.
Piturek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-01, 16:49   #14
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 409
Sharp$: 3509
Standard

Michel och Sparring är målvakterna ikväll för FBK.
Axelsson inleder som extraforward. Endast 3 fulla femmor, det kan bli jobbigt mot SAIK.
Piturek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-01, 16:55   #15
 
TheDarkKnights avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 781

100 Favorit
Stats: 6 - 3 - 0
ROI: 101.56%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg
Nervositeten kommer av att du spelat med för hög insats, alternativt att det är ett tiltspel du egentligen inte tror på. Så hade det varit om det var jag som var nervös åtminstone, att det blir en måstematch för dig. Men jag håller tummarna
B I N G O !



Citat:
Ursprungligen postat av Piturek Visa inlägg
Funderade också på denna men kom fram till att det kan stå 0-0 vid FT men även 5-5..så jag avstod spel, men önskar dig all lycka.
Det är ungefär så jag känner också, men hela eftermiddagen när jag kom hem har jag suttit och kollat statistik, jämfört olika bolag. Suttit med miniräknaren och försökt komma fram till olika procentchanser om de är fördel för mig.

Det mesta pekade åt samma håll, några procent enheter ovanför 50 %, Betfair dåvarande odds(1.82) var 55 % chans och det var efter det jag som jag bestämde mig. Men bara att hålla tummarna, jag vågar kolla första halvlek, sen blir det tv resten av kvällen. Måste tänka på hjärtat

Är inne i en jobbig streak, inte så mycket pengar som går till spillo, men principen. 2 vinster på 5-8 spel håller fan inte.

Men tack båda för ert förtroende och förhoppningar
__________________
"At the end of the day it doesn't matter why I like a play, it just matters whether the play wins or loses."

- Bob Valentino
TheDarkKnight är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-01, 17:05   #16
 
jesusiascunts avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 36
Sharp$: 131
Standard

Frölunda HC - MoDo: 1

odds: 2.20
Insats: 200kr
Vinst: 440kr

Motivering: Har man hållit på Frölunda i 10år och alltid spelat på dom oavsett vilka lag dom har mött och att man vet att man kan förlora pengar så spelar man för att man verkligen tror på laget Och jag tror att Frölunda kan vinna deras 3 sista matcher nu
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
jesusiascunt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-01, 17:08   #17
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 409
Sharp$: 3509
Standard

Timrå - Hv71 2 @2.45

Kan inte motstå detta odds på svenska mästarna när Davidsson är tillbaka och gör förstalinan intakt för första gången på väldigt länge. Visst, han är inte i matchform, men att HV får tillbaka sin kapten betyder oerhört mycket.

Timrå har i vissa ögon mer att spela för men HV vill nog bryta sin förlusttrend laget har på bortaplan. Inte kul att kliva in i ett slutspel med massa bortatorsk.
HV ställer Daniel Larsson i mål och utöver förstakedjan ser anfallet ut på följande sätt: Beech-Laine-Piros, Falk-Ledin-Fasth och Sundh-Jesper Thörnberg-Önerud.

För Timrås del är det egentligen inget nytt på skadefronten. Sebastian Erixon missar även kvällens match. Pettersson-Wenzel tillbaka mellan stolparna.

Inbördes står det 2-2, och HV har erkänt svårt för Timrå. Oddset dock på tok för högt för att avstå.
Piturek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-01, 17:10   #18
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piturek Visa inlägg
Timrå - Hv71 2 @2.45

Kan inte motstå detta odds på svenska mästarna när Davidsson är tillbaka och gör förstalinan intakt för första gången på väldigt länge. Visst, han är inte i matchform, men att HV får tillbaka sin kapten betyder oerhört mycket.

Timrå har i vissa ögon mer att spela för men HV vill nog bryta sin förlusttrend laget har på bortaplan. Inte kul att kliva in i ett slutspel med massa bortatorsk.
HV ställer Daniel Larsson i mål och utöver förstakedjan ser anfallet ut på följande sätt: Beech-Laine-Piros, Falk-Ledin-Fasth och Sundh-Jesper Thörnberg-Önerud.

För Timrås del är det egentligen inget nytt på skadefronten. Sebastian Erixon missar även kvällens match. Pettersson-Wenzel tillbaka mellan stolparna.

Inbördes står det 2-2, och HV har erkänt svårt för Timrå. Oddset dock på tok för högt för att avstå.
Jag spelade [email protected] igår utifrån samma premisser. Att Johan åter träder in på isen betyder mer än vad många kan ana, trots att han inte är i matchform. Bra dock att han får ett par tre innan slutspelet drar igång, väldigt viktigt.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-01, 17:13   #19
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 147
Sharp$: 987


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spelbolagen verkar vara oense när det gäller SAIK vs FBK.
På bet365 får man 2,00 på SAIK och 3,00 på FBK.
På Unibet får man 1,75 och 3,50.

Angående Frölunda-Modo så tror jag motivation och hemmaplan blir tungan på vågen. VF har reat ut biljetter för 50 kr st så räkna med fullsatt scandinavium och heltaggade hemmaspelare.
Corner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-01, 17:35   #20
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkKnight Visa inlägg
Det mesta pekade åt samma håll, några procent enheter ovanför 50 %, Betfair dåvarande odds(1.82) var 55 % chans och det var efter det jag som jag bestämde mig.
Håller tummarna då, men en liten fråga bara om du värderade spelet till under 55% så var det väl inte ett bra spel eller? Du kanske hade 56% då om det var några enheter över 50%?
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-01, 17:37   #21
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Om jag hade haft pengar hade jag kört all-in på SAIK. Allt talar emot FBK. Att 3:e-målvakten Michel (stod förra gången när vi mötte SAIK borta, 5-2 till SAIK blev det då) står i FBK-kassen.
Förra gången FBK mötte SAIK på bortaplan var det samma förutsättningar som nu. Då lirade jag Ö6.5 och SAIK -2. Kan rekommendera de spelen nu med.
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-01, 17:48   #22
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 409
Sharp$: 3509
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Jag spelade [email protected] igår utifrån samma premisser. Att Johan åter träder in på isen betyder mer än vad många kan ana, trots att han inte är i matchform. Bra dock att han får ett par tre innan slutspelet drar igång, väldigt viktigt.
Då jobbar vi in den tillsammans tycker jag!
Piturek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-01, 20:08   #23
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 15
Sharp$: 93
Standard

Timrå kvitterar med 8 sekunder kvar, sånt som absolut inte ska hända men händer ändå. Och då va det spelet kört..
macz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-01, 20:11   #24
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Jag spelade [email protected] igår utifrån samma premisser. Att Johan åter träder in på isen betyder mer än vad många kan ana, trots att han inte är i matchform. Bra dock att han får ett par tre innan slutspelet drar igång, väldigt viktigt.
9 sekunder. Var ju lite synd.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-01, 20:48   #25
O12
 
O12s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3892

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grnvit Visa inlägg
Om jag hade haft pengar hade jag kört all-in på SAIK. Allt talar emot FBK. Att 3:e-målvakten Michel (stod förra gången när vi mötte SAIK borta, 5-2 till SAIK blev det då) står i FBK-kassen.
Förra gången FBK mötte SAIK på bortaplan var det samma förutsättningar som nu. Då lirade jag Ö6.5 och SAIK -2. Kan rekommendera de spelen nu med.
Japp, trodde även jag på SAIK idag.
Färjestad dock bästa bortalaget och har gjort det otroligt bra hittills, visade även idag att man kan plocka ner ligans bästa hemmalag också...
Starkt!
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-01, 20:56   #26
 
Redbulls avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 2858
Standard

Trist med HV71, hade själv +0AH där så insatsen tillbaka. 9 sekunder...

Imponerad av Färjestad ikväll och när Salak kommer tillbaka så blir man ännu vassare defensivt. FBK kommer bli riktigt farliga. Stark guldkandidat.
Redbull är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td